FOTO"S LUIK 28-MAART
Moderator:Beheerders
Tja ,
Ik vraag het deze keer nog maar es via een topic want der zen der die aan men oren zagen hoe het eigenlijk zit met de foto"s en filmpjes
van Luik (28maart) (door de Nederlanders)????¿¿¿
Vanaf een van jullie iets meer weet,
geef dan een seintje via dees topic !
-camou-
Ik vraag het deze keer nog maar es via een topic want der zen der die aan men oren zagen hoe het eigenlijk zit met de foto"s en filmpjes
van Luik (28maart) (door de Nederlanders)????¿¿¿
Vanaf een van jullie iets meer weet,
geef dan een seintje via dees topic !
-camou-
Re:FOTO"S LUIK 28-MAART
freeko was er niet bij maar is ook wel beniewd ;D
-
is het tegenwoordig in om alle topic titels in caps te gaan typen
Niks beters te zeggen??
Wat tha f*ck maakt da nu uit. :P ::)
-camou-
-
camouflage schreef:
Niks beters te zeggen??
Wat tha f*ck maakt da nu uit. :P ::)
-camou-
het is irritant, het verpest de lay out, het is irritant en het is irritant, en ik heb opzich geen betere dingen te zeggen
Blijkbaar.....
PS.: Ik heb de titel xpres in HOOFDLETTERS gezet zodat men er zeker niet zou overzien(en bepaalde mensen vinden dit belangrijk).
-camou-
Ik vind hoofdletters ook irritant en dat is eigenlijk wel het beste wat ik te zeggen heb.
Rodger schreef:
Ik vind hoofdletters ook irritant
Ik ook.
Eigenlijk.
Stay ontopic dude"s !!
Als je geen nuttige informatie te bieden hebt over deze topic, kun je beter je persoonlijke gevoelens betreffende "capslock" voor je houden en niet posten ! >:( :P ::)
Vriendelijke greetz,... ;D
-camou-
Als je geen nuttige informatie te bieden hebt over deze topic, kun je beter je persoonlijke gevoelens betreffende "capslock" voor je houden en niet posten ! >:( :P ::)
-camou-
-
camouflage schreef:
Stay ontopic dude"s !!
-camou-
der is weinig ontopics hier, aangezien de enige reacties over je irritante hoofdletters gaan
@flippie flink
Kort en bondig , shut tha f*ck up .
En ga op een andere topic onzinnige crap uitroepen dude. >:(
Dit is wat men bedoelt met mensen die uiteindelijk alleen maar onzinnige-belachelijke-en dwaze antwoorden posten .
*domme vragen bestaan niet , domme antwoorden daarentegen wel.*
-camou-
Kort en bondig , shut tha f*ck up .
En ga op een andere topic onzinnige crap uitroepen dude. >:(
Dit is wat men bedoelt met mensen die uiteindelijk alleen maar onzinnige-belachelijke-en dwaze antwoorden posten .
*domme vragen bestaan niet , domme antwoorden daarentegen wel.*
-camou-
Zeg camoudude, je mist het punt nogal! Snap je niet dat je met je infantiele manier van typen mensen loopt te irriteren?
leuk topic!
... en ik erger me aan mensen die zich keer op keer moeten laten horen wanneer ze zich ergeren aan mensen..
Er zit niet voor niets een knop bij jullie berichten om dit aan die mensen te melden die er daadwerkelijk iets aan kunnen doen. Houdt DP schoon van deze onzin.
Er zit niet voor niets een knop bij jullie berichten om dit aan die mensen te melden die er daadwerkelijk iets aan kunnen doen. Houdt DP schoon van deze onzin.
Goed zijn er nou al foto"s????Ik kon er dan niet bij zijn maar ben wel benieuwd.
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
Ik erger me aan dat anonieme gedoe. Je klikt op het knopje, de post krijgt een edit: einde.k@tze schreef: Er zit niet voor niets een knop bij jullie berichten om dit aan die mensen te melden die er daadwerkelijk iets aan kunnen doen. Houdt DP schoon van deze onzin.
WTF schiet je daar nu mee op?
mod edit: je schiet er dat mee op dat het bekend is bij de beheerders Ruud, iedereen krijgt deze mail te zien en dan kunnen wij er over discussieren, ik vind hier al genoeg onzin staan, on topic nu anders verwijder ik het. (heet ook opschonen)