Tandem Meeting
Moderators:JJ, Beheerders
-
Omdat er inmiddels al een aantal DP-ers zijn die tandem-en lijkt het mij wel een goed plan om dat eens samen te doen.
Hoe/Wat/Waar moeten we het maar eens over hebben.
Lijstje:
- Bram & Patricia;
- Pino?
- Plons?
- Marten?
- JJ?
- Oz?
- nog anderen?
TB
Hoe/Wat/Waar moeten we het maar eens over hebben.
Lijstje:
- Bram & Patricia;
- Pino?
- Plons?
- Marten?
- JJ?
- Oz?
- nog anderen?
TB
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:Tandem Meeting
Plons op een Tandem?
Achterop een dwergpony waarschijnlijk... ;D
Arnhem 6 juni?
Of is dat teveel XC?
Roc d"Azur in oktober,
La Forestiere,
Vulkanbike Daun...
Of is dat teveel XC?
Roc d"Azur in oktober,
La Forestiere,
Vulkanbike Daun...
JJ schreef:
Plons op een Tandem?
Misschien met z"n tweeen op een iets langer zadel?
Pino schreef:
Arnhem 6 juni?
Of is dat teveel XC?
Wat is er 6 juni in Arnhem te doen? Wedstrijd?
[
Pino schreef:
Roc d"Azur in oktober,
La Forestiere,
Vulkanbike Daun...
Pfffff........ dan komen wel kijken maar niet meedoen als je het goed vindt.
Bescheidener voorstel: samenkomen in Amerongen en daar het parcours onveilig maken? Ik kan desgewenst ook een lesje Spinning verzorgen, voor wie daar trek in heeft.
-
6 juni is bergrace Arnhem, zie www.bergrace.nl
Is welzeker XC, maar een leuk parcours. Er zit onder meer een afdaling in van een lange trap... Maar die is met de tandem serieus goed te doen en ook nog erg ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Vorig jaar hebben we daar nmet veel plezier met 4 tandems meegedaan aan de 90 minuten, en ik wil het dit jaar wel weer proberen! Mijn achterrijder heeft zijn fiets opgeleukt met een vette Djumper en XT 203 schijven, dus we kunnen nog harder de trap af. Dit jaar evt de 100 minuten rijden?
Groet, Lars
Is welzeker XC, maar een leuk parcours. Er zit onder meer een afdaling in van een lange trap... Maar die is met de tandem serieus goed te doen en ook nog erg ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Vorig jaar hebben we daar nmet veel plezier met 4 tandems meegedaan aan de 90 minuten, en ik wil het dit jaar wel weer proberen! Mijn achterrijder heeft zijn fiets opgeleukt met een vette Djumper en XT 203 schijven, dus we kunnen nog harder de trap af. Dit jaar evt de 100 minuten rijden?
Groet, Lars
-
O ja:
[
uh....
...Ga jij dan vantevoren de Spinningbikes paarsgewijs aan elkaar lassen? ;D ;D ;D ;D
Groet, Lars
[
dubbelop schreef:
Ik kan desgewenst ook een lesje Spinning verzorgen, voor wie daar trek in heeft.
uh....
...Ga jij dan vantevoren de Spinningbikes paarsgewijs aan elkaar lassen? ;D ;D ;D ;D
Groet, Lars
Pino schreef:
[JJ schreef:
Plons op een Tandem?
Misschien met z"n tweeen op een iets langer zadel?
Steelboy zit graag op Plons"s stang.

De Lars Cuevas schreef:
Groet, Lars
"k Denk dat we dan aan de kant blijven staan. We zijn wat meer recreatief ingesteld, za"k maar zeggen

Enne..... sinds wanneer helpen grotere remmen om harder een trap af te gaan? ??? ::)
-
JJ schreef:
Plons op een Tandem?
Plons heeft een keer een post geplaatst dat hij naast talloze Intenses ook nog een TANDEM met Manitou Dorado vork had.
Of ie toen de waarheid sprak weet je natuurlijk nooit..... maar het zou mij niet verbazen als het wel juist was....
De Lars Cuevas schreef:
Groet, Lars
6 juni is weer vrij in de agenda, dus wat mij betreft... (of was er een ander tandemevenement waar onze Germaanse vrienden voorraang aan verlenen?)
Hans B. kan er natuurlijk een bouter mee verdienen (toch?).
Minimaal 100 minuten, anders hebben de spieren geen tijd om warm te worden.
@ dubbelop: onderaan de trap is een bocht die niet helemaal met warp-speed genomen kan worden
Pino schreef:
@ dubbelop: onderaan de trap is een bocht die niet helemaal met warp-speed genomen kan worden
Aha, derhalve heeft u behoefte aan remmen van het type XXXXL

-
precies Betere remmen betekent later remmen betekent harder naar beneden ;D
Maareh... wie hebben er allemaal belangstelling om in Arnhem te rijden? Wordt het al weer tijd om Hans Burgersdijk in te schakelen? Wat mij betreft verdient die trouwens sowieso al een lifetime achievement Kabouter!!!
Groeten, Lars
Maareh... wie hebben er allemaal belangstelling om in Arnhem te rijden? Wordt het al weer tijd om Hans Burgersdijk in te schakelen? Wat mij betreft verdient die trouwens sowieso al een lifetime achievement Kabouter!!!
Groeten, Lars
Als we met vier tandems zijn doe ik mee.
De Lars Cuevas schreef:
precies Betere remmen betekent later remmen betekent harder naar beneden ;D
Groeten, Lars
Mogen we ook uitsluitend komen ter mentale ondersteuning en zo? ::)
-
Wat mij betreft wel. En neem gerust een hele bus vol juichende mensen mee! Is wel cool, 3 rijen dik publiek op de trap ;D
Ik weet trouwens nog niet of ik meedoe. Rudi kan dan misschien niet. En geen achterrijder = geen tandem = niet tandemen...
Groet, Lars
Ik weet trouwens nog niet of ik meedoe. Rudi kan dan misschien niet. En geen achterrijder = geen tandem = niet tandemen...
Groet, Lars
Tallboy schreef:
Plons heeft een keer een post geplaatst dat hij naast talloze Intenses ook nog een TANDEM met Manitou Dorado vork had.
Of ie toen de waarheid sprak weet je natuurlijk nooit..... maar het zou mij niet verbazen als het wel juist was....
plons heeft de foto gepost maar de tandem is van een gemeenschapelijke buddy (marky mark op dp)
vette tandem... full xtr (incl 4 drive xtr cranks) dorado sc.
greetz
bettes
-
o ja: als er nog mensen zijn die aanstaande zondag nog tandems willen toejuichen:
Zondag is er in Woensdrecht nog een tandemkoers om 11u45.
Welliswaar op de weg, maar toch, het blijven tandems...
meedoen kan geloof ik ook nog. Meer info kan ik tot morgenmiddag naar belangstellenden toe mailen!
Groeten, Lars
meedoen kan geloof ik ook nog. Meer info kan ik tot morgenmiddag naar belangstellenden toe mailen!
Groeten, Lars
De Lars Cuevas schreef:
o ja: als er nog mensen zijn die aanstaande zondag nog tandems willen toejuichen:
Groeten, Lars
Bedankt voor de tip maar wij zijn zondag onderweg met (hopelijk) ergens tussen de 10 en de 15 tandems. En ook gewoon op de straat. Als je mee wilt rijden, kijk voor nadere gegevens op: http://www.tandemclub.nl/activiteiten.html
-
tja, das ook leuk natuurlijk. Maar no thanks, ga zondag liever koersen. En zaterdag met de tandems trainen rond Bergen op Zoom
Fijn weekend!
Lars
Fijn weekend!
Lars