A4 trails
Moderator:Beheerders
- vette ranger
- Contacteer:
Re:A4 trails
waar is dat ongeveer ?
of is dit een stomme vraag ?
-
het is wel voor bmx-ers daar, met een mtb zijn ze kut
langs de A4vette ranger schreef:
waar is dat ongeveer ?
http://www.welcome.to/a4trails
dat is de site van die trails denk ik
dat is de site van die trails denk ik
Beter ga je hier alleen heen als je uitgenodigd wordt door Petrick himself ::)
Tis echt voor BMX, heel kort, weinig plaats om snelheid te maken. Of ik ben gewoon heel slecht, maar er zijn maar 2 van al die dirts die ik haal zonder er tussen te donderen :-[ . Post ff hier als je gaat ik woon er ook niet ver vanaf, wil graag mee als ik tijd kan vrijmaken ::).
-
- Contacteer:
hier moet gewoon nog niet gefiets worden , mij mening . de trails zijn daar pas helemaal gesloopt het waren alleen grote rollers geworden .Ze zijn weer flink bezig met op bouwen .Beter gaan jullie ze gewoon mee helpen dat je een gezellige mooie sessie kan doen als de trails weer hard zijn. of neem idd gewoon even contact met ze op.
-
Onzin, ik spring alles daar op iedereen zijn mtb.
allicht one schreef:
maar jij bent The ONE

allicht one schreef:
ook met de M1 van zane?
-
ehm, de mtb"s waarop ik het nu heb geprobeerd dan. In ieder geval wel de Toy van jeroen, die weegt ook 19,5 kg
allicht one schreef:
ehm, de mtb"s waarop ik het nu heb geprobeerd dan. In ieder geval wel de Toy van jeroen, die weegt ook 19,5 kg
Correctie, de keer dat je het op mijn Toy deed zaten er hookworms op.
Dus woog hij 21,5 kilo...
-
Voor zover ik weet leven de A4 trails nog wel. als je de site ( www.a4trails.com ) checkt dan zie je bij de informatie dat er nog van alles gebeurt. En je mag er van Petrick altijd wel fietsen, alleen eigenhandig aan de trails gaan kloten wordt niet gewaardeerd.
laatste keer dat ik er was ongeveer 2weken trug toen was het een beetje modderig en de laatst bult langs de snelweg was weer eens platgegooit door van die stupid quat mafkezen (dat gebeurt wel vaker).
er zijn ook weer wat aanpassingen gedaan zodat je een beetje meer voor transvers kan gaan. met een mountainbike kan je er ook gewoon makkelijk terecht als je maar kan springen anders heb je er nix te zoeken en is het ook zonde van de toppen vd afritten.
oja als het lekker weer is zijn wij er altijd met een mannetje of 3 op maandag vanaf een uurtje of 6.
lijkt me leuk als er meer mensen daar een gewoonte van maken.
groete jelmer
er zijn ook weer wat aanpassingen gedaan zodat je een beetje meer voor transvers kan gaan. met een mountainbike kan je er ook gewoon makkelijk terecht als je maar kan springen anders heb je er nix te zoeken en is het ook zonde van de toppen vd afritten.
oja als het lekker weer is zijn wij er altijd met een mannetje of 3 op maandag vanaf een uurtje of 6.
lijkt me leuk als er meer mensen daar een gewoonte van maken.
groete jelmer
-
- Contacteer:
Ja en als je respect hebt voor trails, ga je daar rijden als petrick daar ook is
Yo Surfstad en General.................We hadden het er laatst nog ff over bij Jeroen.
Chiel en ik willen zwaar graag die dirts daar és een x checken. maar ik ken heel Patrick niet. Is dat echt zo"n groot bezwaar dan ?
Chiel en ik willen zwaar graag die dirts daar és een x checken. maar ik ken heel Patrick niet. Is dat echt zo"n groot bezwaar dan ?
Het zijn Petrick zijn trails.
Er wordt veel gebruik gemaakt door BMX-ers.
Mountainbikes vind hij niet erg, zolang hij weet dat er geen schade aangebracht wordt, de teringzooi opgeruimd wordt enz.
Maar het is altijd netter om eerst Petrick een keer te ontmoeten, handjes te schudden en dan pas te gaan rijden.
Greetz,
Jeroen
Er wordt veel gebruik gemaakt door BMX-ers.
Mountainbikes vind hij niet erg, zolang hij weet dat er geen schade aangebracht wordt, de teringzooi opgeruimd wordt enz.
Maar het is altijd netter om eerst Petrick een keer te ontmoeten, handjes te schudden en dan pas te gaan rijden.
Greetz,
Jeroen
O.k. dan................maar dan zal ik er toch heen moeten om uberhaupt kennis met ém te maken...niet ??? Ik ben het absoluut met je eens dat dat de netste manier is, maar ik heb geen flauw idee waar ik Petrick tegen het lijf zou moeten lopen ???
Komt wel goed..................Eerst zaterdag weer...........DORTMUND !!!!
Daar liggen ook Dirts in overvloed ;D
Komt wel goed..................Eerst zaterdag weer...........DORTMUND !!!!
Daar liggen ook Dirts in overvloed ;D
Moet je vanochtend ff mee gaan naar de pool.
Lukt dat nog Harold??
Neem je wel een keertje samen met Arnout en Michael mee.
Greetz en veel plezier in Dortmund,
Jeroen
Lukt dat nog Harold??
Neem je wel een keertje samen met Arnout en Michael mee.
Greetz en veel plezier in Dortmund,
Jeroen