north-shore

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ex-werkeloosje
north-shore

Bericht door ex-werkeloosje » do mei 06, 2004 6:31 pm

north-shore nu ook in amsterdam

ergens in amsterdam ligt een north-shore gebied...
ik wil wel even weten wie het zijn voor de rest houd ik me klep want ik heb het ten slotte niet gebouwd...en het is niet handig als het bekend word het ligt op een beetje gevoelige lokatie... teveel mensen = ontdekken door de ...... en dat = weer sluiten...

maar ik kan 1 ding verklapen het is echt mega als je het vergelijkt met wat ik tot nu toe heb gezien op foto`s in nederland....

mzzl sorry dat ik een beetje vaag ben voor de rest maar ik wil wel met die gasten in contact komen om ze te helpen.....

pZyteX

Re:north-shore

Bericht door pZyteX » do mei 06, 2004 9:44 pm

beetje dom om dat hier te posten, dan zijn er binnen de korste keren veel te veel mensen en dan gebeurt er precies hetzelfde als in schoorl

dus haal je post ff weg ofzo

peter

Bericht door peter » vr mei 07, 2004 2:33 am

tnx man........................

Matthijs_XtC

Bericht door Matthijs_XtC » vr mei 07, 2004 6:44 am

ik ken die gasten dus goed, en zijn daar voorzichzelf begonnen te bouwen. Dit in de hoop dat iedereen die daar komt dit niet lekker luid gaat lopen rond roepen. Iedereen weet wat er gebeurd als dit soort plekken bekend worden, te veel mensen, met hoe dan ook teveel troep en ophef. Denk dat je een aardig aanzetje hebt gegeven om dit plekje veel bekender te maken, bedankt he!

Q....

Bericht door Q.... » vr mei 07, 2004 7:21 am

Er is nog weinig gezegd over de plek en dat zal niet uit mijn mond komen ::)
Maar oke ik heb hem weg gehaald. ;)

Matthijs_XtC

Bericht door Matthijs_XtC » vr mei 07, 2004 7:30 am

ok, tnx man, hoop dat je de gedachte erachter waardeert! ;)

ex-werkeloosje

Bericht door ex-werkeloosje » vr mei 07, 2004 9:26 am

zeg ik iets dan???? noem ik een lokatie... ?????
volgens mij niet !!!!

dus hebben je enig idee waar het is....
nee....

dus eerst lezen en dan pas kritiek geven...
heren....

pZyteX

Bericht door pZyteX » vr mei 07, 2004 9:32 am

ja maar als je het zo publiek bekend maakt gaan mensen altijd weer vragen stellen en das is er vast weer iemand die het verteld en die verteld het aan nog drie mensen etc...

als het gewoon zo blijft dat mensen het alleen aan mensen vertellen die ze vertrouwen en ook kennen dan is de kans dat het druk wordt of dat er mensen komen die rotzooi laten slingeren veeeeeeeeeeel kleiner.

The General
Contacteer:

Bericht door The General » vr mei 07, 2004 9:40 am

Ja ik weet niet maare ik wist niks van die north shore af maar als je leest dat het super vet en super groot is krijg je er wel zin in, En als je beetje best doet heb je volgende week het adres al.

Gast

Bericht door Gast » do mei 13, 2004 6:46 pm

ik ben de 1ste om te zegge : doe sociaal.
iedereen mag rijden waar hij of zij het wilt , trash je het bouw je het trug op ? als je gaat dirten neem je toch ook een schup mee ? zeker als het jou dirts niet zijn. als iedereen eeen klein beetje sociaal tov elkaar doet is al deze zever toch opgelost hoor ?

Fry

Bericht door Fry » do mei 13, 2004 7:29 pm

der is maar 1 north shore in de wereld, das boven vancouver, wa daar staat is een paarr houten brugjes en zo

Plaats reactie