Re:f*ck tha police

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

roadkill

Bericht door roadkill » vr mei 14, 2004 12:02 pm

Fout!!!! ze mogen alleen maar op de kenteken plaat richten,er zit namelijk verschil in reflectie per kleur!!!!Een glanzend zilveren auto zal namelijk meer reflecteren dan een matzwarte auto(dit is al eens getest en dat scheelt dus echt best veel!!!!)

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » vr mei 14, 2004 12:06 pm

Dat zal de politieagent toch een worst wezen?! Bewijs jij maar eens dat hij niet op je kentekenplaat heeft gericht.
Mat-zwart reflecteerd minder snel (maar reflecteerd wel, anders zou het materiaal onzichtbaar worden), dus ben je alleen maar bij gebaat als de agent niet op je nummerbord richt. Glanzend zilver reflecteerd altijd nog minder dan je nummerbord.

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » vr mei 14, 2004 2:07 pm

roadkill schreef:
Fout!!!! ze mogen alleen maar op de kenteken plaat richten,er zit namelijk verschil in reflectie per kleur!!!!Een glanzend zilveren auto zal namelijk meer reflecteren dan een matzwarte auto(dit is al eens getest en dat scheelt dus echt best veel!!!!)

dat zou betekenen dat motoren altijd vrij-uit zouden gaan, maar ik ken genoeg motorrijders die gelaserd zijn, dus dat gaat niet op...

roadkill

Bericht door roadkill » vr mei 14, 2004 2:31 pm

dan zou ik het mooi aanvechten,scheelde bij die test iets van 8 km p/u,gemeten bij 2 indentieke auto"s met 120km/u het enige verschil was de kleur......

nuppilup

Bericht door nuppilup » vr mei 14, 2004 8:19 pm

En daar gaan we weer: nog meer kolder, onzin en broodje aap verhalen over de politie.

Kwezels, let eens wat meer op op school; de snelheid van het licht wordt NIET beïnvloedt door de kleur van de auto, of wat voor materiaaloppervlakte dan ook die de lichtstraal reflecteert. De snelheid van het licht is een constante. Dit is een natuurkundige wetmatigheid waarop ALLE lasermeetapparatuur ter wereld is gestoeld.

De afstand en de daar van afgeleide snelheid (meten afgelegde afstand/tijd) worden gemeten door het tijdsverchil tussen het uitzenden en ontvangen van de meetstraal te bepalen. De mate van reflectie is daarin dus GEEN factor. De lasermeetapparatuur geeft een foutmelding indien er NIET VOLDOENDE licht weerkaatst wordt. Er verschijnt dan een foutmelding, en dus GEEN meetgegevens in de display. De hier beschreven test tussen twee auto"s is een broodje aap verhaal.

Klinklare onzin dus weer. Wie volgt?

En waar blijft die ingescande bon? Precies, dat wisten we dus al.....

roadkill

Bericht door roadkill » za mei 15, 2004 6:54 am

Hey gelukkig zijn agenten alwetend he,en zijn wetenschappelijke tests niks waard als de politie het niet eens is met de uitslagen.......Mat zwart staat er om bekend he dat het licht absorbeerd,net zoals wit al het licht weerkaatst,daarom zijn beide geen kleur....Dus redelijk denkend en wetenschappelijk bewezen zal het dus langer duren voor een laser straal terugkomt,we praten uiteraard over fracties van een seconde,maar er is wel degelijk verschil.
En ja waar ik van baal is dat ik geen link heb die verwijst naar het onderzoek waar ik op doel,en eigelijk ook dat die boete nog niet geplaatst is,al ben ik bang dat beide tot fotosoep of iig gefaked bestempeld zullen worden..........

Greetz Roadkill,ja echt waar hoor ook Agenten weten niet alles,heb ze vaak genoeg op fouten kunnen betrappen,en daarmee best wel onterechte boetes ontlopen

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » za mei 15, 2004 7:30 am

roadkill schreef:
Hey gelukkig zijn agenten alwetend he,en zijn wetenschappelijke tests niks waard als de politie het niet eens is met de uitslagen.......Mat zwart staat er om bekend he dat het licht absorbeerd,net zoals wit al het licht weerkaatst,daarom zijn beide geen kleur....Dus redelijk denkend en wetenschappelijk bewezen zal het dus langer duren voor een laser straal terugkomt,we praten uiteraard over fracties van een seconde,maar er is wel degelijk verschil.
En ja waar ik van baal is dat ik geen link heb die verwijst naar het onderzoek waar ik op doel,en eigelijk ook dat die boete nog niet geplaatst is,al ben ik bang dat beide tot fotosoep of iig gefaked bestempeld zullen worden..........

Greetz Roadkill,ja echt waar hoor ook Agenten weten niet alles,heb ze vaak genoeg op fouten kunnen betrappen,en daarmee best wel onterechte boetes ontlopen

het duurt niet LANGER, er wordt MINDER licht weerkaatst volgens mij.

dussssss©

aab

Bericht door aab » za mei 15, 2004 11:27 am

BOSS schreef:
[
roadkill schreef:

het duurt niet LANGER, er wordt MINDER licht weerkaatst volgens mij.

dussssss©
lijkt mij ook

nuppilup

Bericht door nuppilup » za mei 15, 2004 2:01 pm

roadkill schreef: Hey gelukkig zijn agenten alwetend he,en zijn wetenschappelijke tests niks waard als de politie het niet eens is met de uitslagen.......Mat zwart staat er om bekend he dat het licht absorbeerd,net zoals wit al het licht weerkaatst,daarom zijn beide geen kleur....Dus redelijk denkend en wetenschappelijk bewezen zal het dus langer duren voor een laser straal terugkomt,we praten uiteraard over fracties van een seconde,maar er is wel degelijk verschil.

Lees nou eerst eens voordat je je mondje roert. Kleur en de staat van het oppervlakte (ruwheid) hebben slechts effect op de HOEVEELHEID licht die weerkaatst worden, ofwel de hoeveelheid licht die geabsorbeerd wordt. De tijd die het licht erover doet om de afstand tot het object af te leggen en terug (de lichtsnelheid) wordt hierdoor NIET beïnvloedt. En laat daar nu alle lasermeetapparatuur ter wereld gebruik van maken.....

En ook deze simpele, wetenschappelijk verantwoorde test (volgens mij reeds in de 18e eeuw ontdekt) kan je in elk natuurkundeboek nalezen. Maar dat zal dan ook wel weer niet kloppen zeker?

jf

Bericht door jf » zo mei 16, 2004 11:42 am

Gokje: roadkill rijdt ook met een stel cd"s achter het achterraam, omdat dat bij het flitsen de kentekenplaat onleesbaar zou maken.

En hij heeft die spray gekocht voor de kentekenplaat en gelooft er niks van dat dat niet zou helpen (de politie zit immrs achter het verhaal dat het niks anders dan haarspray zou zijn)

Tenslotte gelooft hij nog steeds dat het helpt tegen elke bekeuring in beroep te gaan omdat er altijd wel een reden is waarom je niet bekeurd kunt worden.

Ach, de rechter doet dat soort zaken in 2 minuten af.

Als je te hard rijdt en gepakt wordt: niet lullen maar betalen. Je hébt tenslotte de wet overtreden.

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » zo mei 16, 2004 12:11 pm

jf schreef:
Tenslotte gelooft hij nog steeds dat het helpt tegen elke bekeuring in beroep te gaan omdat er altijd wel een reden is waarom je niet bekeurd kunt worden.

Als je te hard rijdt en gepakt wordt: niet lullen maar betalen. Je hébt tenslotte de wet overtreden.

tja, al is het soms zuur en kostte het jaar 2002 me daardoor 1650 euro... en 1 maand mijn rijbewijs..
als je als een macho rijdt dan moet je ook als een macho je straf dragen he, en niet kleinzielig doen..

wegens dreigend persoonlijk failliet is het aantal boetes trouwens inmiddels drastisch gedaald ;) (wat maar weer bewijst dat de rijken het voor het zeggen hebben in de wereld???)

roadkill

Bericht door roadkill » zo mei 16, 2004 3:27 pm

jf schreef:
Gokje: roadkill rijdt ook met een stel cd"s achter het achterraam, omdat dat bij het flitsen de kentekenplaat onleesbaar zou maken.

En hij heeft die spray gekocht voor de kentekenplaat en gelooft er niks van dat dat niet zou helpen (de politie zit immrs achter het verhaal dat het niks anders dan haarspray zou zijn)

Nope deze jongen is een stuk intelligenter,ik heb nu een auto waarmee het praktisch onmogelijk mee is te hard te rijden(momenteel is er niet eens mee te rijden.... :"( maar dat is een technisch verhaal).En nee ik heb nooit met zulke dingen gewerkt want dat werkt niet,ook met radardetectie niet(zijn er maar een paar die wel werken)Maaar je kan natuurlijk wel altijd wat aan de indentificatie van je auto doen,dus als je haast heb zorg dan dat het kenteken iig onduidelijk is,maar zoals ik al zei heb ik dat niet meer nodig want ik heb genoeg betaald......Daarom kan ik ook wel eens een beetje heftig reageren op agenten..........

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » do mei 20, 2004 3:17 pm

[glow=red,2,300]WAAR BLIJFT DE BON NU?![/glow]
[sub]Net wat ik dacht een groot onzin topic om ff stoer te doen.[/sub]

Tuup J

Bericht door Tuup J » do mei 20, 2004 6:38 pm

Jammer dat sommige hun eigen mede dp"er niet geloven :?.

Frapp

Bericht door Frapp » zo mei 23, 2004 8:58 pm

Afterburner schreef:
[glow=red,2,300]WAAR BLIJFT DE BON NU?![/glow]
[sub]Net wat ik dacht een groot onzin topic om ff stoer te doen.[/sub]

oj joj joj ..... hoe kan je je aanstellen, ik je verzekeren= i heb de bon ook gezien en t is ech zo
er staat ook duidelijk op dat het is omdat er geen bel op de fiets zat!!! er staat geloof ik alleen niks op dat t ging over een dmr ofzo ,, dus voor jullie (zieligerds) zal het natuurlijk weer geen echt bewijs zijnn

...dan kan ik jullie ook verzekeren dat op de gewone fiets van miker wel een goedwerkende bel en reflectoren zit dus ff geen gezever meer :-*

fred da ganja man

Bericht door fred da ganja man » zo mei 23, 2004 9:11 pm

bon frapp ;)

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » ma mei 24, 2004 12:05 pm

[quote="miker_g\"]
okeoke zal da eens doen maak wel een picture van den bon ;D
[/quote]

[ [quote="miker_g\"]
zoals ik al zei k maak een foto van den bon en laat k het u allen zien ;)
[/quote]

Kom gewoon na wat je beloofd hebt! Zo moeilijk is dat toch niet? (Over zielig gesproken Frapp!) Lijkt me niet geheel onlogisch dat het een onwaarschijnlijk verhaal is, dus willen je mede dp-ers graag bewijs. Dat je je beloftes niet nakomt is ook niet in je voordeel qua geloofwaardigheid. Doe er maar mee wat je denkt te moeten doen, maar ga niet gek vinden dat je ongeloofwaardig overkomt (geloofwaardig overkomen kan ook handig zijn als je weer onvrijwillig met de politie in aanraking komt btw).

Lalmeister

Bericht door Lalmeister » ma mei 24, 2004 3:44 pm

Anders zoek je gewoon eeens op Pinkbike, wie zoekt zal vinden....!

Of kijk ik verkeerd?

Damn it, de politie moet je beste vriend voor stellen, zal lekker gaan als ze niet eens het verschil zien in een stadsfiets en een "hobby"fiets die niet bedoelt is als verkeerdeelnemer in feite... ::)
De agent zal wel gewoon jaloers zijn geweest op MikerG"s bike ;)

SK

ELVIS

Bericht door ELVIS » ma mei 24, 2004 4:26 pm

Lalmeister schreef:
Anders zoek je gewoon eeens op Pinkbike, wie zoekt zal vinden....!

Of kijk ik verkeerd?

Damn it, de politie moet je beste vriend voor stellen, zal lekker gaan als ze niet eens het verschil zien in een stadsfiets en een "hobby"fiets die niet bedoelt is als verkeerdeelnemer in feite... ::)
De agent zal wel gewoon jaloers zijn geweest op MikerG"s bike ;)

SK

Je fiets is geen verkeersdeelnemer, de bestuurder danwel berijder is verkeersdeelnemer ;D

fred da ganja man

Bericht door fred da ganja man » ma mei 24, 2004 5:47 pm

ik liep notabene met de fiets aan de hand ;)

frenky da tricky beat mc

Bericht door frenky da tricky beat mc » di mei 25, 2004 11:10 am

o ik dacht je was wat aant streeten en wheelien.... :?
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=216543

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » di mei 25, 2004 4:04 pm

Dit zien we graag!!!

Afbeelding

;D ;D ;D

ELVIS

Bericht door ELVIS » di mei 25, 2004 4:42 pm

Faxmulder schreef:
Dit zien we graag!!!

Afbeelding

;D ;D ;D

Nou leuk ja, gebeurde waarschijnlijk naar aanleiding van een achtervolging. Misschien wel van degene die jouw Meisje/oma/moeder beroofd en in elkaar geslagen had. Leuk he !!! >:(

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » di mei 25, 2004 9:35 pm

zo mooi geweest

Gesloten