Re:dirt track in veenendaal/leeuwarden
Moderator:Beheerders
yo beste allemaal,
ik ben op zoek naar dirt trax in de buurt van veenendaal en leeuwarden, ja ligt ver uit elkaar, ben student en ben zo slim geweest om te gaan studeren in het noorden waar geen bossen zijn... maar goed als iemand wat weet houd het dan niet verboregen voor jezelf:)
mazl bass
ik ben op zoek naar dirt trax in de buurt van veenendaal en leeuwarden, ja ligt ver uit elkaar, ben student en ben zo slim geweest om te gaan studeren in het noorden waar geen bossen zijn... maar goed als iemand wat weet houd het dan niet verboregen voor jezelf:)
mazl bass
doe ik lekker wel!!! je gaat zelf maar scheppen, suc6 ;D
Nabij Leeuwarden in Burgum is wel een bmx baan.
-
Bij de Toyota dealer in Veenendaal ligt een dirt track, maar is alleen wat als je een beginnende bmxer bent
Voor de rest is in Veenendaal geen dirt track te bekennen en anders: ik sluit me aan bij Dave!
Is al vaak genoeg gebeurt dat onze dirts naar de k^t zijn geholpen! :"(
Er kan misschien wel eens een graaf meeting worden gehouden, kunnen we alsnog een aantal dirts scheppen....
sk

Voor de rest is in Veenendaal geen dirt track te bekennen en anders: ik sluit me aan bij Dave!

Er kan misschien wel eens een graaf meeting worden gehouden, kunnen we alsnog een aantal dirts scheppen....
sk
Wil je in Leeuwarden gaan bike kun je beter gaan streten :P
yo gasten wat denk je nou dat ik nog nooit een jump heb gebouwd what the fuck......
maar ik wil gewoon een mooie baan gaan maken in veenendaal, samen met andere gasten. dus woon je in veenendaal en hou je van scheppen, laat dan een berichtje achter
wat dachten jullie van de overwoekerde bmx baan van de valleirenners. misschien valt er wat te regelen met die gasten
maar ik wil gewoon een mooie baan gaan maken in veenendaal, samen met andere gasten. dus woon je in veenendaal en hou je van scheppen, laat dan een berichtje achter
wat dachten jullie van de overwoekerde bmx baan van de valleirenners. misschien valt er wat te regelen met die gasten
-
Ik heb net begrepen dat er gegraven wordt bij de Toyota dealer, tot nu toe alleen een take off, woensdag is de planning dat de landing klaar is. Als het een beetje blijft liggen kan er een six pack gelegd worden natuurlijk...
Bij de Axavalleirenners ken ik het niet zo heel goed, volgens mij is dat een veldrijbaantje ???
sk
Bij de Axavalleirenners ken ik het niet zo heel goed, volgens mij is dat een veldrijbaantje ???
sk
- dobbel our zero
studren in leeuwarden?
sinds wanneer kan dat dan? ;D
sinds wanneer kan dat dan? ;D
bij axa lijkt me niets, al die mannen in strakke pakjes die gaan zeuren.
Daar bij de toyota hebben we gister een dingetje gebouwd, en vannavond weer wat andere dingen graven denk ik. Het kan daar best leuk worden denk ik.
Daar bij de toyota hebben we gister een dingetje gebouwd, en vannavond weer wat andere dingen graven denk ik. Het kan daar best leuk worden denk ik.
ik kom ook wel helpen daar!! zeg maar wanneer je er weer bent ebbe!!
Dave schreef:
ik kom ook wel helpen daar!! zeg maar wanneer je er weer bent ebbe!!
ik ben er vannavond weer he. jij ook?
-
Dave, denk wel aan je rug hé!
Maar geef die dirts maar een mooie shape, you"re the master ;D

Komt allen!
Er wordt al grondig gegraven m.b.v. kruiwagens e.d., gaat de goede kant op hier in "t veen.
Er wordt al grondig gegraven m.b.v. kruiwagens e.d., gaat de goede kant op hier in "t veen.
Wat ligt er aan de snelweg (bedrijventerrein) daar in Veenendaal? (Vlak bij Kembo geloof ik) Een BMX baan?
-
Dat is het parkoers van de AXA Valleirenners, en dat is een veldrijbaantje voorzover ik het weet en een asfaltringweg om zo hard mogelijk met je reetfiets rondjes te rijden...
Niet echt boeiend voor DP"ers ;D
SK
Niet echt boeiend voor DP"ers ;D
SK
vlak bij de kembo ligt een heel mini crossbaantje aangelegd op het axa terrein, daar heb je 2 kleine kombochtjes dus er is helemaal niets te beleven. igor en ik gaan vandaag weer graven en hakken.
kom ook!
kom ook!
he ik wil van het weekend wel ff gaan graven. gaan er nog meer gasten
-
Ha tank24,
ik had je toegevoegd bij mijn messenger, maar ik weet niet of je die gebruikt, tot nu toe ben je iig nog niet online geweest
, daarnaast had ook eppo je toegevoegd. Zelf ben ik het weekend niet daar, maar eppo en Igor vast wel...
Succes met graven en maak er iets moois van!
ik had je toegevoegd bij mijn messenger, maar ik weet niet of je die gebruikt, tot nu toe ben je iig nog niet online geweest

Succes met graven en maak er iets moois van!
Ik ben er dit weekend wel, maar ik weet niet of ik ga graven, heb deze week wel even genoeg gegraven dnek ik, maar wie weet dat we er nog een dubbel achterbouwen.
nee sorry man, ik doe niet aan msn ofzo, ik kom zaterdag en zondag wel ff kijken misschien dat jullieer ook zijn. mazl
bas
bas
en heb je er nog gekeken? ik wel..
maar heb je niet gezien ik ga morgen ook wel weer even erheen.
maar heb je niet gezien ik ga morgen ook wel weer even erheen.
check je mail:)