Hoi,
Weet er hier soms iemand of de c2 schijfremmen van hope een goede keus is, of zijn er nog schijfremmen die je zelf kunt regelen en niet zoals de meeste , die die zelf de speling tussen schijf en remblok afstellen,
ik heb nu julie"s maar da"s niets voor mij, omdat op mijn voorwiel een beetje speling zit,( crossroc wiel, de naaf heeft een tikkeltje speling tegenover de industrielagers) en mijn achterwiel, een crosmax in een slappe achterbrug van een jekyll frame
dus als jullie het een beetje begrijpen, slecht voorwiel en een slecht frame, met goede schijfremmen , maar met te weinig tollerantie.
ik haat schijfremmen >:(
Re:hope c2 schijfremmen goed???
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
C2 zijn zeker goed, toch voor XC, enduro en dat soort spul
Maar eerlijk gezegd: je moet de problemen op je wiel ni oplossen door een andere rem te nemen: ga achter een deftige naaf aan.
Maar eerlijk gezegd: je moet de problemen op je wiel ni oplossen door een andere rem te nemen: ga achter een deftige naaf aan.
Ja nu geef je de schijfremmen de schuld van je slappe wiel en achterbrug.
Oké slechte wielen was met velgremmen niet gebeurt, tegen die tijd was je velg al versleten en had je een nieuw setje gekocht ;D
Oké slechte wielen was met velgremmen niet gebeurt, tegen die tijd was je velg al versleten en had je een nieuw setje gekocht ;D