Re:ONKSS 2004
Moderators:JJ, Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Na 75 min worden wij er toch ganz gewoon tussen uit gevist?
En voortaan schrijven we weer Ganz in Zwart.
En voortaan schrijven we weer Ganz in Zwart.
-
Hi guys,
Marin Germany is producing a Singlespeeder this year.
Columbus tubing EBB 1700 gr. at 17" - black with World Champ Rainbow colors on the decal - and you can win one!!!!
We will raffle it off for EPILEPSY SCOTLAND a charity that is supported by one of our friends from the UK! ... read about it here!
For 5 Euros you will get a raffle ticket - and you don"t have to be at the worlds to win it. So if you want to give it a shot talk to me in Arnheim this weekend.
Cheers
phaty
Marin Germany is producing a Singlespeeder this year.
Columbus tubing EBB 1700 gr. at 17" - black with World Champ Rainbow colors on the decal - and you can win one!!!!
We will raffle it off for EPILEPSY SCOTLAND a charity that is supported by one of our friends from the UK! ... read about it here!
For 5 Euros you will get a raffle ticket - and you don"t have to be at the worlds to win it. So if you want to give it a shot talk to me in Arnheim this weekend.
Cheers
phaty

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
And again they produce a dwarf bike, what the fuck should I do with a baby bike like that?
But hey, it"s for a good cause, so count me in for some tickets
But hey, it"s for a good cause, so count me in for some tickets

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Steelboy schreef:
Ik kom ook wel JJ... dan staan er tenminste 2 man met kater aan de start![]()
Hoe lang rijden we nu? 75 minuten??? De wedstrijd om 10.00 is 105 min (1 uur en 3 kwartier)
Ben je wakker nu? OK, dan nog een keer (vast niet de laatste keer..):
De start is om 10.03, we rijden een 75 minuten race dus de eerste die na 75 minuten over de finish komt wint. Dus rijdt de eerste na 74 minuten over de finish, mogen we allemaal nog een keer!!
We starten dus 3 minuten na de 105 minuten race.
Maar als je er op Zaterdag bent ben je iig op tijd..
en Burgersdijk heeft het zo geregeld dat ie alle ss-ers na 75 min ook laat finishen?
ik ga er maar vanuit....
ik ga er maar vanuit....
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
We hebben een andere kleur bordje, dus dan kan ie alles uit elkaar houden. En anders wordt het toch gewoon een teringzooi, is ook lachen ;D
Don"t worry, zorg jij er nou maar gewoon voor dat je ketting op spanning staat
Don"t worry, zorg jij er nou maar gewoon voor dat je ketting op spanning staat

Op de inschrijvingslijst staat dat jullie 30 minuten gaan...
Ik kom ook op zaterdag naar Arnhem, scheelt zondag "s ochtends weer ruim 1,5 uur rijden.
-
JJ schreef:
We hebben een andere kleur bordje, dus dan kan ie alles uit elkaar houden. En anders wordt het toch gewoon een teringzooi, is ook lachen ;D
Don"t worry, zorg jij er nou maar gewoon voor dat je ketting op spanning staat![]()
en wij als tandemmers, hebben wij ook een kleurtje?
JJ schreef:
De start is om 10.03, we rijden een 75 minuten race dus de eerste die na 75 minuten over de finish komt wint. Dus rijdt de eerste na 74 minuten over de finish, mogen we allemaal nog een keer!!
We starten dus 3 minuten na de 105 minuten race.
Euhm...is dat wel een goed idee? Er is vast zo"n Duitse fitfukker bij die binnen de 75min 4 ronden rijd (in 2003 had ik er 4 in 73min), en die 5e had voor mij echt niet gehoeven. Als het goed weer is, zal ik er zelfs lager voor gaan gearen, in die 5e ronde wordt alles net rot. Op zich mooi dat je dan meer tijd hebt om gearies in te halen, maar ZO mooi hoeft ook weer niet...
Ik probeer er zaterdag bij te zijn, weet nog niet hoe laat ik in het oosten des lands kan zijn, maar ik neem dan nog wel even mobiel contact op, ok?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tuurlijk is dat een goed idee ;D
Dan worden de mannen van de jongetjes gescheiden (of wordt dat Zaterdag al gedaan
)
Dan worden de mannen van de jongetjes gescheiden (of wordt dat Zaterdag al gedaan

Spa rood graag, een hele krat!
Kunnen we echt niet afspreken dat het gewoon 4 rondjes worden? Vond iedereen vorig jaar meer dan voldoende, staat me nog bij...
Ook om een beetje met onze bereisde vrienden mee te denken, die graag ook een plezierige laatste ronde beleven
Kunnen we echt niet afspreken dat het gewoon 4 rondjes worden? Vond iedereen vorig jaar meer dan voldoende, staat me nog bij...
Ook om een beetje met onze bereisde vrienden mee te denken, die graag ook een plezierige laatste ronde beleven

het maakt mij niet uit, maar wel graag wat duidelijkheid voor de start
En euh... Singel Speed??? what is that about (op de site van bergrace bij de startlijsten)

En euh... Singel Speed??? what is that about (op de site van bergrace bij de startlijsten)
Eerst was het nog Singlespead.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Lijkt me dat we het niet lastiger gaan maken dan het al is, we rijden gewoon volgens het concept van Burgersdijk, dus 75 minuten. Wat zullen we stuk zitten allemaal, maar dat maakt het alleen maar leuker!!
Heb een mailtje gestuurd over de het Zingelspeat verhaal...
Heb een mailtje gestuurd over de het Zingelspeat verhaal...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Check www.singlespeed.nl voor de locatie van zowel de camping als het parcours.
Op de camping is het code woord "Jelle Tienstra", dan zul je wel een plaats krijgen toegewezen. De eerste Duitsers komen rond het middaguur, ik hoop er rond een uur of drie te zijn.
Nog een/twee nachtjes!!!
Op de camping is het code woord "Jelle Tienstra", dan zul je wel een plaats krijgen toegewezen. De eerste Duitsers komen rond het middaguur, ik hoop er rond een uur of drie te zijn.
Nog een/twee nachtjes!!!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ok ja Klokkie, vergeet de wissel trofee niet
Je zult er weer voor moeten strijden!!

Je zult er weer voor moeten strijden!!
-
An alle Deutsche Fahrer:
Wer von euch lebt in der Nähe von Monheim?
Wir haben ein Problem. Sontag wurde ich aufs mtb-tandem in Arnhem fahren mit Rudi Hennig aus Monheim.
Aber: Er ist blind und braucht ein Fahrer für seinen Bus. Und für Sonntag hat er niemand gefunden!!!!
Sein Bus ist Gross genug für einige Räder und sein Tandem
Wenn das zufällig möglich wäre, wäre das SUPER!!!! Wen nicht, schade... und viel erfolg am Sonntag.
Lars Vogelenzang
Wer von euch lebt in der Nähe von Monheim?
Wir haben ein Problem. Sontag wurde ich aufs mtb-tandem in Arnhem fahren mit Rudi Hennig aus Monheim.
Aber: Er ist blind und braucht ein Fahrer für seinen Bus. Und für Sonntag hat er niemand gefunden!!!!

Sein Bus ist Gross genug für einige Räder und sein Tandem
Wenn das zufällig möglich wäre, wäre das SUPER!!!! Wen nicht, schade... und viel erfolg am Sonntag.
Lars Vogelenzang
Laatst gewijzigd door De Lars Cuevas op ma jun 13, 2011 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
[font=Verdana]DEUTSCHE SINGLESPEEDER SIND DIE BESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/font]
Zo, het is toch nog goed gekomen: ;D
Rudi is opgehaald door de Duitse Singlespeeders en zit nu bij ze in de bus!
Morgen om 10 staan wij dus met onze tandem aan de start van de 75 minuten Freakshow
Zal wel zwaar worden, de heren schijnen heftig te gaan feesten vanavond op de camping... Nouja, als het maar spass macht ;D
Tot morgen, Lars
(en bedankt voor het misbruiken van dit Topic
)
[/font]
Zo, het is toch nog goed gekomen: ;D
Rudi is opgehaald door de Duitse Singlespeeders en zit nu bij ze in de bus!
Morgen om 10 staan wij dus met onze tandem aan de start van de 75 minuten Freakshow

Tot morgen, Lars
(en bedankt voor het misbruiken van dit Topic

- Xircuit
- Contacteer:
Ik ben 18de geworden, zeker niet onverdienstelijk!
een of andere duitser heeft gewonnen, hij was dan ook héél erg snel. twas gezellig!
een of andere duitser heeft gewonnen, hij was dan ook héél erg snel. twas gezellig!
LOL ;D
Quote uit topic bij Wedstrijden:
Quote uit topic bij Wedstrijden:
Twas wel weer mooi denk ik heb veel foto"s gemaakt, oa Freakazoid"s Airtime op de trap, Xircuits 18e plaats bij het ONSSK (Respect-A Bro!) en ganz skitterende Actie-foto"s van DeKerfs op zn Breezâh met Racestuur. Op site en in Mailbox zo snel als de rol ontwikkeld is, later deze week.
Uitslag voor zover ik me herinner:
1) Der Alex
2) Ben Dekker
3) Stijn Deferm (de enige echte)
4) Cloxxki
5) JJ
6) Steelboy
7) DeKerfs
Duitse magura freund
12) Setzer?
18) Xircuit
20) B@rt
... en dan weet ik het ook niet meer
1) Der Alex
2) Ben Dekker
3) Stijn Deferm (de enige echte)
4) Cloxxki
5) JJ
6) Steelboy
7) DeKerfs

12) Setzer?
18) Xircuit
20) B@rt
... en dan weet ik het ook niet meer
.
.
.
.
.
..
.
.
18) Xircuit
.
20) B@rt
.
.
.
.
..
.
.
18) Xircuit
.
20) B@rt
-
19) English Bob
uitslag op www.mtb-sport.nl hopelijk
Hoe ging het met de 2 engelsen? Als ze niet hoger dan mij zijn beeindigd kan ik dan een beroep doen op engels SS kampioen ;D
uitslag op www.mtb-sport.nl hopelijk
Hoe ging het met de 2 engelsen? Als ze niet hoger dan mij zijn beeindigd kan ik dan een beroep doen op engels SS kampioen ;D