Re:Singlespeed / TANDEM forum
Moderators:JJ, Beheerders
Nu ik wat vaker deze site bezoek, en met name dit onderdeel, valt het me op dat de SS"ers (hhmm.....,) de SiS"ers nogal in de meerderheid zijn in vergelijking met de tandem"ers en helemaal met de SingleSpeed tandem"ers!
Hoekomtdat...?
Age-related? Relation related?
Ik begrijp dat je een singelspeedende babe voor tandem gebruik met een lampje moet zoeken en dat een tandemende chick vrij moeilijk op een SS krijgt. Laat staan de moeite die je moet doen om een girly op een SS-tandem te krijgen. Is een rekenkundige onmogelijkheid denk ik.
Eens beginnen naar het zoeken van de eerste foto van een ATB-SS-tandem. Prijsje voor de eerste inzender, suggesties....?
Hoekomtdat...?
Age-related? Relation related?
Ik begrijp dat je een singelspeedende babe voor tandem gebruik met een lampje moet zoeken en dat een tandemende chick vrij moeilijk op een SS krijgt. Laat staan de moeite die je moet doen om een girly op een SS-tandem te krijgen. Is een rekenkundige onmogelijkheid denk ik.
Eens beginnen naar het zoeken van de eerste foto van een ATB-SS-tandem. Prijsje voor de eerste inzender, suggesties....?
Tandemrijders zijn de stille krachten van de MTB-ers, zij weten beter.
Alleen al het idee van een afkorting met twee S"en, getuigt van gebrek aan hersencellen.
Vanaf mijn wolkje kijk ik als gelukkige stuurman van een geweldige stoker, neer op alle narcistische ego-trippertjes met te weing hersens en versnellingen ;D
(ergens denk ik dat deze posting volledig krom is en nergens op slaat, maar soms moet je proberen te dalen tot het niveau van de toehoorders)
Alleen al het idee van een afkorting met twee S"en, getuigt van gebrek aan hersencellen.
Vanaf mijn wolkje kijk ik als gelukkige stuurman van een geweldige stoker, neer op alle narcistische ego-trippertjes met te weing hersens en versnellingen ;D
(ergens denk ik dat deze posting volledig krom is en nergens op slaat, maar soms moet je proberen te dalen tot het niveau van de toehoorders)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Pino schreef:
Vooruitzien is heersen, achterom kijken is stilstaan. Ik stel dus voor dat je gaat trainen voor het komende seizoen

[
Pino schreef:
.. narcistische ego-trippertjes
Wie scheert hier zijn benen? Dat zijn nog altijd vooral de wanna be reet/baan/XC bikers. Singlespeeders zijn niet narcistisch, maar wel erg knap, sterk en goed!
[
Pino schreef:
(ergens denk ik dat deze posting volledig krom is en nergens op slaat...)
Zelfkennis is een groot goed, dat siert je dan weer

P.S. Pino check your mail
Pino schreef:
Tandemrijders zijn de stille krachten van de MTB-ers, zij weten beter.
Echte (!) tandem rijders proberen eerst iets anders uit voordat ze oordelen of het wat is. Blijkt het wat te zijn, dan worden ze ineens heel creatief met onderdelen: zou het het achterwiel van een C"dale 1FG ook in de C"dale Los Dos passen? Straks even proberen.....
Zou de stoker het ook iets vinden? Nehhh.... Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Stoker = vrouwelijk = stabiliserende factor bij ons op de tandem.
Laat de helium uit je banden lopen Pino, beide voetjes weer op de aarde, er zijn dingen die vrijwel even leuk zijn als tandems. Eens proberen?
Bart H schreef:
Echte (!) tandem rijders proberen eerst iets anders uit voordat ze oordelen of het wat is. Blijkt het wat te zijn, dan worden ze ineens heel creatief met onderdelen: zou het het achterwiel van een C"dale 1FG ook in de C"dale Los Dos passen? Straks even proberen.....
Zou de stoker het ook iets vinden? Nehhh.... Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Stoker = vrouwelijk = stabiliserende factor bij ons op de tandem.
Laat de helium uit je banden lopen Pino, beide voetjes weer op de aarde, er zijn dingen die vrijwel even leuk zijn als tandems. Eens proberen?
Lieve Bart,
Al laat ik de lucht uit de banden lopen, dan kom ik nog niet met de voetjes aan de grond op de tandem.
Terug op aarde komen? Geen enkele behoefte aan.
Cmieuxa2 !
Pino schreef:
Lieve Bart,
Al laat ik de lucht uit de banden lopen, dan kom ik nog niet met de voetjes aan de grond op de tandem.
Terug op aarde komen? Geen enkele behoefte aan.
Cmieuxa2 !
Is ook wel lekker als je niet met je voetjes aan de grond kunt komen, dan ligt je trapas lekker hoog. Afgelopen weekend de nieuwe tandem voor het eerst in het bos uitgelaten: GAAF! Wij reden nooit eerder met een een geveerde voorvork en dat is wel helemaal toppie

-
B@rt schreef:

Zo, wat heb ik nou gewonnen?
Tall Boy Bram
-
Tandemers verdienen RESPECT!
En singlespeeders OOK!
Wat krijgen we nou zeg, we gaan elkaar toch niet lopen afzeiken: Wij het-onszelf-tegen-beter-weten-in-moeilijk-makende-FREAKS horen elkaar te steunen!
Zo, en nu niet meer verder ZEUREN en gewoon gezellig samen gaan fietsen. We hebben zondag gezien dat dat prima kan!
Groeten, Lars
ps: @ TTBram: met deze fiets kun je wellicht met Rudi in Berlijn rijden!? ;D
En singlespeeders OOK!
Wat krijgen we nou zeg, we gaan elkaar toch niet lopen afzeiken: Wij het-onszelf-tegen-beter-weten-in-moeilijk-makende-FREAKS horen elkaar te steunen!
Zo, en nu niet meer verder ZEUREN en gewoon gezellig samen gaan fietsen. We hebben zondag gezien dat dat prima kan!
Groeten, Lars
ps: @ TTBram: met deze fiets kun je wellicht met Rudi in Berlijn rijden!? ;D
Grote overeenkomst tussen SS-ers en tandemers is dat ze niet voor de makkelijkste oplossing gaan.
Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan?
Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De Lars Cuevas schreef:
Pino begon ;D
En ik ben geen freak, ik ben een liefhebber

Tall Boy Bram schreef:
[B@rt schreef:
![]()
Zo, wat heb ik nou gewonnen?
Tall Boy Bram
Setje rare remmen....?
-
Da"s goed, echter ik bedenk me net dat dit helemaal geen ATB is.... Damn, heb ik ze toch niet gewonnen...
TBB
TBB
Nou ja, dan wil ik die remmen wel ruilen tegen een oud C"dale frame. Om nog een C"dale (ratbike) SS op te bouwen......?!
-
Nou die "nieuwe oude" Deel die kun je wel vergeten... Die is te mooi & voor 98% origineel.. Die gaat straks aan de muur om er heel af en toe af te komen.
Ik was op marktplaats aan het kijken voor Jorg en zag deze daar toen staan en die kon ik niet laten staan. Dat was gewoon heel snel beslissen.
Maar ik weet denk ik nog wel wat andere adresjes. Als ik wat weet hoor je het van me. Welke maat moet ik aan denken?
TBB
Ik was op marktplaats aan het kijken voor Jorg en zag deze daar toen staan en die kon ik niet laten staan. Dat was gewoon heel snel beslissen.
Maar ik weet denk ik nog wel wat andere adresjes. Als ik wat weet hoor je het van me. Welke maat moet ik aan denken?
TBB
1.87 --> 18 inch om en nabij....
Drie versnellingen volgens mijn.
Oke, niet dus, dacht dat ik deze in a"dam gezien had vorige week met versnellingen. ;D