Weet er iemand of er een Europese officiële verdeler van Avalanche bestaat? Als ik als particulier dat wat ik wil hebben zou kopen komen er monstrueuze kosten bij kijken zoals die vervelende inklarings- en invoerkosten en die zijn mij iets te hoog.. au secours!
Cheers
Avalanche verdeler
Moderator:Beheerders
-
Re:Avalanche verdeler
De kosten zullen zeker niet lager zijn als je hier koopt, die dingen zijn gewoon zwaar duur. Als een shop of een importeur inkoopt, moeten zij ook invoer een BTW betalen, en zij zullen dit ook aan je doorrekenen, dus reken er niet op dat het goedkoper wordt.
Volgens mij moet je het gewoon direct bij Avalanche bestellen
Volgens mij moet je het gewoon direct bij Avalanche bestellen
En reken er dan nog zijn eigen kosten (personeel, administratie, stockageruimte ...) en zijn winstmarge bij ... Via Europese importeur zal het dus sowieso duurder zijn dan rechtstreeks bij Avalanche.
avalanche dempers kan je d8 ik alleen via hun en go-ride krijgen, want die worden per klant gecustomized.
Njah.. "k heb es uitgerekend wat ik meer zou betalen bovenop de prijs van het ding zelf: 220€ alsteblieft !!
Da"s echt nie normaal meer, ik zoek wel een andere.. foert!

-
maar dan heb je wel een avalanche.....
(alleen mag er dan nooit iets kapot aan gaan ::) )
(alleen mag er dan nooit iets kapot aan gaan ::) )
gewoon via hun site bestellen... Of natuurlijk een dorado of maybe de nieuwe fox?