Re:Dick zonder ballen?
Moderator:Beheerders
"Bondscoach Dick Advocaat start voorlopig niet met Arjen Robben in de basis."
"Bosvelt tegen Tsjechen; Sneijder weer bankzitter"
gaat weer lekker zo te lezen!!!
is voetbal trouwens gebanned op DP, dat dr nog geen topic aan gewijdt is...?
"Bosvelt tegen Tsjechen; Sneijder weer bankzitter"
gaat weer lekker zo te lezen!!!
-
- Contacteer:
Lijkt me toch niet dat bosvelt gaat spelen.. zowel dan pak de koffers maar weer vast in, dat zou echt droevig zijn. BOSVELT WHAHHAHAA
Verder denk ik toch dat ze er niks van gaan maken, de wedstrijd tegen duitsland was denk ik wel de slechtste wedstrijd van het EK tot nu toe. En dan zegt DICK ook nog dat de Duitsers vonden dat we goed waren.. en daar hecht hij ook nog waarde aan. Ik vind Dick een droevig persoontje
Edit: Daarbij, 10 jaar geleden heeft ie ook niks gepresteerd waarom ie weer terug is snap k niet
Verder denk ik toch dat ze er niks van gaan maken, de wedstrijd tegen duitsland was denk ik wel de slechtste wedstrijd van het EK tot nu toe. En dan zegt DICK ook nog dat de Duitsers vonden dat we goed waren.. en daar hecht hij ook nog waarde aan. Ik vind Dick een droevig persoontje

Edit: Daarbij, 10 jaar geleden heeft ie ook niks gepresteerd waarom ie weer terug is snap k niet
Heeft volgens mij geen reet te maken met het al dan niet aanwezig zijn van de ballen van advocaat. Het probleem van die beste man is volgens mij datie volkomen geen inzicht heeft (niet voldoende om op die niveau te coachen iig) en datie zich teveel laat beinvloeden door zijn spelers.
Misschien dat de KNVB toch nog eens het licht ziet en de Heilige Sint Johan als coach vraagt (uiteraard alleen onder de voorwaarden van St. Johan, zoals bijvoorbeeld: geen bobo"s)
Misschien dat de KNVB toch nog eens het licht ziet en de Heilige Sint Johan als coach vraagt (uiteraard alleen onder de voorwaarden van St. Johan, zoals bijvoorbeeld: geen bobo"s)
Don Diablos schreef:
Dirty-Pages is toch fietssite geen voetbalsite??
- Xircuit
- Contacteer:
ja, maar nu even niet :-*
bosveld?
HAHAHAHAHA!
We zijn zo weer thuis!
bosveld?
HAHAHAHAHA!
We zijn zo weer thuis!
Was wel iets over euro 2004 , maar had alleen betrekking op de 1ste wedstrijd Duitsland -Nederland
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=16298
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=16298
Ja idd shame shame shame dat Klinsmann en Lothar niet meededen afgelopen dinsdag, dan had Duitsland nog eens iets te vieren gehad.
Ben trouwens op zoek naar een Klinsmann shirt., om morgenavond mee over de Korenmarkt te lopen. Iemand suggesties? :P
Ben trouwens op zoek naar een Klinsmann shirt., om morgenavond mee over de Korenmarkt te lopen. Iemand suggesties? :P
Dick Advocaat,.... tsk, tsk, tsk.
In de persconferentie gisteren had Dick het continu over wij (de staf) en zij (de spelers).
"Wij zeiden dit, maar zij deden dat", Wij kunnen dan ook niks meer doen", "Zij staan in het veld". Het kwam op dit neer; "als zij niet doen wat wij zeggen, kunnen wij er ook niks aan doen".
What te fuck? Het is toch een team, Dick neem toch eens verantwoordlijkheid! Slappe z*k! Laat die gasten gewoon voetballen, ze kunnen dat best.
Beter nog; Dick en Willem eruit, en Pierre van Hooijdonk speler/coach.!
In de persconferentie gisteren had Dick het continu over wij (de staf) en zij (de spelers).
"Wij zeiden dit, maar zij deden dat", Wij kunnen dan ook niks meer doen", "Zij staan in het veld". Het kwam op dit neer; "als zij niet doen wat wij zeggen, kunnen wij er ook niks aan doen".
What te fuck? Het is toch een team, Dick neem toch eens verantwoordlijkheid! Slappe z*k! Laat die gasten gewoon voetballen, ze kunnen dat best.
Beter nog; Dick en Willem eruit, en Pierre van Hooijdonk speler/coach.!
Driewerf hoera! Dick (Pony) for president!
Laten we maar gewoon afwachten en minder ouwehoeren, we kunnen er toch niks aan doen.
Ik ga biken
Laten we maar gewoon afwachten en minder ouwehoeren, we kunnen er toch niks aan doen.
Ik ga biken
-
- Forumbeheerder
where cyberspace becomes singletrack
niet "where cyberspace becomes a voetbalplein"
niet "where cyberspace becomes a voetbalplein"
wa is voetballen???
-
Mech schreef:
wa is voetballen???
domme "sport" voor lui zonder hersens (kortom grootste gedeelte van Nederland en rest v.d. wereld dus). beetje achter een bal aanlopen voor jan lul....
wij komen tenminste nog ergens
surfstad schreef:
[Don Diablos schreef:
Dirty-Pages is toch fietssite geen voetbalsite??
Waarom zijn er dan threads over auto"s e.d.?
maar goed, ik ben blij dat ik in t vliegtuig (naar huis) zit als het drama zich gaat voordoen.
Don Diablos schreef:
Goed idee, had wel zo moeten zijn..!!!

-
- Contacteer:
Gister heeft ie wel weeeer bewezen dat ie de domste is. JONGENJONGEN WAT EEN WISSEL!!!!
-----SPRAKELOOS-----
nederland gaat naar huis! en terecht verwaande kwalle ballen verdienen wat ik in me hele leven niet zal verdienen en dan kun je niet eens europees kampioen worden.
en nee gekeken heb ik niet, zonde van mijn tijd.
en nee gekeken heb ik niet, zonde van mijn tijd.
Tall Boy Bram schreef:
Ja, altijd op de plek waar we begonnen..... en daar doen we dan gemiddeld 2 uur over

Erikje
Tall Boy Bram schreef:
Ik ben nog nooit in Portugal geweest.
- Xircuit
- Contacteer:

Of toch maar een hulplijntje?
-
Voetbal zuigt zwaar!
-
- Contacteer:
Xircuit™ schreef:
Of toch maar een hulplijntje?
Zoals Willem v. H gister zei: Hij negeerde mij, kortom zelfs met hulplijn snapt Dick er niks van.