Ik heb iets te koop staan en wel het volgende:
Een FSA balhoofd (20 euro incl. verzendkosten)

FSA balhoofd voor 1 1/8 inch in pefecte staat, niet mee gereden. Weg wegens aanschaf RooX balhoofd.
Een RooX zadelpen ( 40 euro inc verzend kosten)

Deze Roox zadelpen spreekt eigenlijk voor zich, weinig gebruikt en dus in pefecte staat.
De diameter is 26.8.
De lengte: lang genoeg!
Een Rolf wielenset. (Richtprijs: €250 ex verzenden)

Deze superlichte wielenset is perfect voor xc gebruik. De Rolf naven lopen ongelofelijk soepel en de velgen zijn ceramisch. De wielen zijn haast niet gebruikt en zijn tubeless compatibel Dus geen disc

Shimano clickpedalen

Een lekker contrast tegenover de rest van het spul. Een paar shimono clickpedalen. De linkerpedaal draait bijna niet meer.....ik weet niet wat het is, maar ik kan ze niet meer gebruiken. Ze mogen weg voor een prikkie, de verzendkosten zijn voor de koper.
Een Manitou Mars voorvork (2002/2003) (Richtprijs: €175 inc verzenden)

Deze Manitou Mars vork is wel gebruikt, maar helemaal nieuw. De vork is pas terug geweest naar Manitou in België waar ie helemaal gereviseerd is. Dat wil zeggen, nieuwe keerringen binnen en buiten, nieuwe olie en volgens mij ook nieuwe glijlagers. Hiermee wil ik zeggen dat de vork helemaal als nieuw werkt. Tevens ziet ie er helemaal perfect uit. De lengte van de stuurbuis is: 18,5 cm en de veerweg is rond de 80 mm. De vork is natuurlijk schijfrem compatible.
Dat is het tot nu toe, voor meer foto"s of informatie gewoon even mailen naar: Dj_doubleb@hotmail.com .
Ik heb er extra geen prijzen bij gezet, als iemand intresse heeft, stuur dan aub gewoon even een mailtje en/of doe een (goed