NK DH Rittershausen
Moderator:Beheerders
ff n verse thread...
wie gaat, en in welke klasse? bij mij kriebelt t toch wel, maar meer vanwege de sfeer dan voor t rijden etc...
als er wat lui gaan, lekker vrijdag bij tijds weg gaan zodat we samen weer op t veldje kunnen staan toch?
zane, vrije hobbybobklasse..
wie gaat, en in welke klasse? bij mij kriebelt t toch wel, maar meer vanwege de sfeer dan voor t rijden etc...
als er wat lui gaan, lekker vrijdag bij tijds weg gaan zodat we samen weer op t veldje kunnen staan toch?
zane, vrije hobbybobklasse..
Re:NK DH Rittershausen
Ik ben er weer bij. Dit jaar in de Masters klasse-zonder licentie..(ben trouwens in Enschede op de Roombeek aan het werk,zie je elke donderdag??voorbijfietsen op een A E klopt dat?)
-
Nope, dit jaar sla ik over.
helaas geen tegenstand voor je Zane. Dat je maar ver voor Jarno dit jaar mag finishen (qua tijd dan)
TBB
helaas geen tegenstand voor je Zane. Dat je maar ver voor Jarno dit jaar mag finishen (qua tijd dan)
TBB
-
Ik ga ook. ;D
In de licentie klasse bij de junioren.
In de licentie klasse bij de junioren.
hey zanedude, ik ga ook, big john en bald eagle rene zullen ook van de partij zijn. Ik rij in jouw klasse, hobby heren. Rene en john bij de hobby masters
c u dan he
c u dan he
Ik doe ook mee, Junioren. (zonder licentie)
Jasper en Niels doen ook mee.
Jasper en Niels doen ook mee.
Ik ga gezellig mee. Schijnt datik dude zn bike mag betasten dus wellicht dat ik op een gedegen manier beneden kom. :-X
-
Don Diablos schreef:
Ik ga gezellig mee. Schijnt datik dude zn bike mag betasten dus wellicht dat ik op een gedegen manier beneden kom. :-X
Staan er geen bomen langs het parcour dan? ;D ;D

Chri$$tiaan schreef:
[Don Diablos schreef:
Staan er geen bomen langs het parcour dan? ;D ;D![]()
![]()
Nee, er liggen alleen grote stenen in de bochten. :-*
Chri$$tiaan schreef:
[Don Diablos schreef:
Staan er geen bomen langs het parcour dan? ;D ;D![]()
![]()
kijk jij nou maar uit dat je je grote teen niet stoot
Aangezien ik don niet alleen met mn fiets vertrouw ga ik ook maar mee.
NAJA ZEG!!Dude© schreef: Aangezien ik don niet alleen met mn fiets vertrouw ga ik ook maar mee.
maar ik zou mij ook niet met jouw bike vertrouwen
wel n stuk gezellig hoor daar niet van :-*
- KillerPiet
Ik twijfel om te gaan.
Is het de moeite waard om daar te rijden.
Die vrijdag (23e) vertrek ik nl naar Portes du soleil, maar wil het misschien uitstellen voor het NK aldaar.
Moeite waard of niet??
Is het de moeite waard om daar te rijden.
Die vrijdag (23e) vertrek ik nl naar Portes du soleil, maar wil het misschien uitstellen voor het NK aldaar.
Moeite waard of niet??
Ik wil ook wel, maar ik weet niet of ik dan al weer een hele dude heb..
Welke datum vind dit plaats??
Gid
Welke datum vind dit plaats??
Gid
Yow Gideon, t is t weekend van 24/25 juli. Ik ga zelf de 23e al en heb al van wat andere gehoord dat ze dan ook al gaan.
We zullen zaterdag Ollie eens ff aan zn mouw trekken over die Dude zodat jullie ook mee kunnen gaan.
Jij gaat ook mee naar Lille toch?
We zullen zaterdag Ollie eens ff aan zn mouw trekken over die Dude zodat jullie ook mee kunnen gaan.
Jij gaat ook mee naar Lille toch?
Wij zijn er donderdag al. Gaan we net als vorig jaar weer een gezellige kolonie stichten.
Op dit moment zijn de verwachtingen ook een stuk beter dan het weer vorig jaar was, dus mijn tijd moet ik wel kunnen verbeteren ;D
Op dit moment zijn de verwachtingen ook een stuk beter dan het weer vorig jaar was, dus mijn tijd moet ik wel kunnen verbeteren ;D
Donnie en ik rijden donderdag avond aan. Weet nog niet hoe laat maar we zien jullie daar wel!
Hooi,
Geen nieuwe dude nog, helaas, die komt net die week erna....
(als het goed is)
Ik hoorde dat er ook een hardtail klasse was, misschien dat ik daaraan meedoe, als mijn spaarpot het ook toelaat...
Als iemand eventueel nog een plekje over heeft, dan voor vrijdagavond of zaterdagochtend, bied ik me bij deze vrijwillig aan, dat scheelt misschien weer kosten
Gideon
Geen nieuwe dude nog, helaas, die komt net die week erna....
(als het goed is)
Ik hoorde dat er ook een hardtail klasse was, misschien dat ik daaraan meedoe, als mijn spaarpot het ook toelaat...

Als iemand eventueel nog een plekje over heeft, dan voor vrijdagavond of zaterdagochtend, bied ik me bij deze vrijwillig aan, dat scheelt misschien weer kosten

Gideon
Zag het idd ook al.
Al plannen waar jij gaat staan dit jaar Zane?
Al plannen waar jij gaat staan dit jaar Zane?
camping onderaan of camping neu...
wel lelijk dat t zo ver weg is van dat sportgedoe ivm de douches, maar mschien hebben ze daar wel wat op..
ik geloof trouwens dat precies dit stukje nog bergaf gaat, naar dat water toe verder, ri die rotonde gaat t nl weer bergop...
zane!
wel lelijk dat t zo ver weg is van dat sportgedoe ivm de douches, maar mschien hebben ze daar wel wat op..
ik geloof trouwens dat precies dit stukje nog bergaf gaat, naar dat water toe verder, ri die rotonde gaat t nl weer bergop...
zane!
Dus niet de campingplaats waar we vorig jaar stonden, bij de gesperrde brucke.

ik doe mee,
Licentie dames. En ik neem Bommie ( Rogier van mountainbike.nl, niet de owner, maar mede moddereter) mee.
Licentie dames. En ik neem Bommie ( Rogier van mountainbike.nl, niet de owner, maar mede moddereter) mee.
Yo Dude!
Bedankt voor de mogelijke lift, maar ik ga niet mee :"( Ik heb een gekneusde keut en ik moet 6 (nog5) weken rustig aan doen van de dokter. Aangezien ik hem afgelopen week al aardig overbelast heb, ga ik nu wel proberen verstandig te zijn
Ik spreek je wel weer, veel plezier en race ze er uit he...
Later Gid
Bedankt voor de mogelijke lift, maar ik ga niet mee :"( Ik heb een gekneusde keut en ik moet 6 (nog5) weken rustig aan doen van de dokter. Aangezien ik hem afgelopen week al aardig overbelast heb, ga ik nu wel proberen verstandig te zijn

Ik spreek je wel weer, veel plezier en race ze er uit he...
Later Gid