Grote maten in SPD-schoenen
Moderator:Beheerders
Ik heb als schoenmaat een 48 en ik heb het bijna opgegeven om MTB-Spd schoenen te vinden waar een "48-voet" inpast. Ik heb de grootste Shimano"s al es eerder gepast maar die voelen meer als een 46 aan.. alternatieven?
Merci
Merci
Re:Grote maten in SPD-schoenen
HoPe schreef:
Ik heb als schoenmaat een 48 en ik heb het bijna opgegeven om MTB-Spd schoenen te vinden waar een "48-voet" inpast. Ik heb de grootste Shimano"s al es eerder gepast maar die voelen meer als een 46 aan.. alternatieven?
Merci
Shimano"s vallen redelijk klein uit, ik heb nu een maat 45 SPD
en heb in normale schoenen maar 42/43.
Maar Vans en Addidas maken "grotere" maten dan Shimano.
JJ schreef:
De Bullet van Sidi gaat tot 50, de rest tot 48, het proberen waard dus
http://www.veltec.nl
Ok, bedankt voor die link! Ik wist niet dat ze in de Benelux verkrijgbaar waren.
Weet iemand een shop die Sidi Bullet schoenen (zwart, maat 49) in stock zouden kunnen hebben zodat ik ze kan passen? Mag ergens rond Amsterdam of in België liggen. Merci!
volgens mij hen ik northwave mtb freeride schoenen mt 48 zien liggen in de as adventure in schoten.. deze vallen ook nog eens groot uit
HoPe schreef:
Weet iemand een shop die Sidi Bullet schoenen (zwart, maat 49) in stock zouden kunnen hebben zodat ik ze kan passen? Mag ergens rond Amsterdam of in België liggen. Merci!
Even een correctie op de andere berichten, Sidi gaat zelfs tot 52! Is misschien wel nodig ook, want het schijnt dat ze iets kleiner vallen.
Ik denk dat echte grote winkels ze wel in voorraad hebben.
PFW schreef:Ik denk dat echte grote winkels ze wel in voorraad hebben.
Voorbeeldje?

HoPe schreef:
[PFW schreef:Ik denk dat echte grote winkels ze wel in voorraad hebben.
Voorbeeldje?![]()
Hopmans in Bergen op Zoom (weet niet of die Sidi heeft), Salden in Limbricht.
In Belgie en rond Amsterdam (misschien Lohman?) zou ik het niet weten, ik zou even een paar zaken afbellen en het gewoon vragen (misschien m.b.v. een gouden gids).