WK BMX Valkenswaard
Moderator:Beheerders
Yo!
Van"t weekend naar het wk bmx in Valkenswaard gaan kijken. Was echt wel de moeite! Toch vreemd zo al uw helden, waarover ge al jaren leest in de mags en al lang kent van op de videokes, zo plots voor u te zien staan en rijden!
Anyway, op www.kemo.be staan filmkes, voor moest ge de live uitzending op nederland2 hebben gemist...
Check it out!
Van"t weekend naar het wk bmx in Valkenswaard gaan kijken. Was echt wel de moeite! Toch vreemd zo al uw helden, waarover ge al jaren leest in de mags en al lang kent van op de videokes, zo plots voor u te zien staan en rijden!
Anyway, op www.kemo.be staan filmkes, voor moest ge de live uitzending op nederland2 hebben gemist...
Check it out!
Re:WK BMX Valkenswaard
yooo
filmkes staan dus op mijn site, indeed.
"t was een beestig weekend. Alleen jammer da Fre den zaterdag gemist heeft omda hij nie op tijd uit zijn bed geraakte, foei.
greetz Ken
filmkes staan dus op mijn site, indeed.
"t was een beestig weekend. Alleen jammer da Fre den zaterdag gemist heeft omda hij nie op tijd uit zijn bed geraakte, foei.
greetz Ken
Heyzzz, ik was er ook. Wel alleen zondag, was egt vet om te zien. Die Amerikaanse vrouw ging ook op Warp speed vergeleken met de andere vrouwelijke rijders. Allen jammer dat de Nederlander in de laatste bocht op zijn plaat ging, anders was ie mooi derde.
Maar heb me goed geamuseerd daaro.
Maar heb me goed geamuseerd daaro.
Die amerikaanse was Kim(berly) Hayashi zij ging idd. met warp speed over de baan én doubles waar andere dames moesten rollen!
Die Ollander was Robert de Wilde... X-games BMX DH champ!
4X-er Michel Prokop was ook goe bezig!
VET-TIG baantje ofwa in V"waard, met geasfalteerde kombochten Fré!
Zaterdag was toch enkel Cruiser!
Die Ollander was Robert de Wilde... X-games BMX DH champ!
4X-er Michel Prokop was ook goe bezig!
VET-TIG baantje ofwa in V"waard, met geasfalteerde kombochten Fré!

Zaterdag was toch enkel Cruiser!

Okay Riders let"s line "em up!
Riders ready?
Watch da gate!
-TETETETEE-
-Blink!- (Green on the Christmastree)
-SLAM-
Als ik die UCI voicebox hoor krijg ik al kriebels....
Riders ready?
Watch da gate!
-TETETETEE-
-Blink!- (Green on the Christmastree)
-SLAM-
Als ik die UCI voicebox hoor krijg ik al kriebels....
ff ter verduidelijking:
- zaterdag is er geen enkele cruiser meer op de baan gekomen, want die hebben op vrijdag hun wedstrijden gereden.
- op zaterdag waren het de kleintjes (vanaf 6 jaar geloof ik) tot 17, en de klasse 17+ (de niet Pro rijders zijn da zowa)
Greetz Ken alias keMo
www.keMo.be
- zaterdag is er geen enkele cruiser meer op de baan gekomen, want die hebben op vrijdag hun wedstrijden gereden.
- op zaterdag waren het de kleintjes (vanaf 6 jaar geloof ik) tot 17, en de klasse 17+ (de niet Pro rijders zijn da zowa)
Greetz Ken alias keMo
www.keMo.be
Amay Kenny!
Ge zijt doof ofwa?
Het is toch eckt -tetetetee-
Maar ge kekt nie naar het starthek maor naor ut licht sé!
Ge zijt doof ofwa?

Het is toch eckt -tetetetee-
Maar ge kekt nie naar het starthek maor naor ut licht sé!