Re:DH kampioenschap in COO 22/08/04
Moderator:Beheerders
HA ik kreeg net te horen dat er een DH wedstrijd is op 22/08/04 in Coo. weet iemand wat het parcour gaat worden? ik keek op www.downforce.be en zag dat electrabel een van de sponsors is! het zou dus goed kunnen dat het het zelfde traject is als 2 jaar geleden bij het stuwmeer!
is er iemand die mij meer kan vertellen aangezien ze op de site nix vermelden?
greetz !
is er iemand die mij meer kan vertellen aangezien ze op de site nix vermelden?
greetz !
o ja als je mee wilt doen of wilt gaan kijken laat het ff weten dan kunnen we met zn allen gaan

@ Hoppah ;
Normaal gezien (als men bike tegen dan in orde is -denk et wel hoor) ;D

En ik denk dak kan spreken dat ; -Yoko
-SickBoy
-Tank-crusher
-camouflage(me)
al zeker mee gaan , ik zal is rondhoren wie er nog allemaal van DIRTE19 gaat ......
Greetz camou.
PS.: Is er een mogelijkheid om de tent dicht bij het parcour op te slaan?? ;D ::) :-*
Volgens mij wordt dit DE downhill wedstrijd van de Benelux.
De jongens die dit organiseren hebben dezelfde motivatie als SBF.
Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit met de overnachtingen.
Als ik antwoord heb, horen jullie het als eerste.
Greetz,
Jeroen
Ps. Hopelijk mijn Scott af. Kan ik mooi beginnen met downhillen om een beetje vulling te krijgen.
De jongens die dit organiseren hebben dezelfde motivatie als SBF.
Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit met de overnachtingen.
Als ik antwoord heb, horen jullie het als eerste.
Greetz,
Jeroen
Ps. Hopelijk mijn Scott af. Kan ik mooi beginnen met downhillen om een beetje vulling te krijgen.
@ jeroen ;
THX allready dude !!!!
Dat apprecieer ik .
En nu nog het volk bijeen drijven ;D

-camou-
ok volgens mij zitten ze op de camping in trois ponts. het voordeel is natuurlijk dat op die camping iedereen bijeen is. mocht het qua slaapplaatsen slecht geregeld zijn (ga ik niet van uit maar toch) dan kan ik wel wat regelen (zowiezo werk ik in een hotelletje hier maar das ff iets duurder> €55,- voor 2 nachten incl ontbijt) anders heb ik ook een mooi bivak veld waar we tentjes op kunnen zetten! we spreken er nog wel over! greetz Wouter
Ik kom ook zeker samen met chmod! Ik heb vorig jaar gewoon mijn tentje op de parking gezet samen met nog een aantal andere mensen tis toch een doodlopende straat!
Heb al gehoord dat Nederland goed vertegenwoordigd gaat zijn.
Sprak op het NK iemand van de organisatie en ik denk wel dat alles beter geregeld zal zijn dan vele andere Belgische wedstrijden, maar t blijven natuurlijk Belgen ;D
Sprak op het NK iemand van de organisatie en ik denk wel dat alles beter geregeld zal zijn dan vele andere Belgische wedstrijden, maar t blijven natuurlijk Belgen ;D
Als ik zo de commentaar op het NK in Rittershausen lees, hebben wij niks om beschaamd over te zijn. :P ... En wij kunnen zoiets tenminste in eigen land doen ... ;DDude© schreef: maar t blijven natuurlijk Belgen ;D
de KNWU organiseerde nix, voor de organisatie in rhausen niets anders dan lof! alles was strak en goed geregeld...!!
zane
zane
Mjah misschien volgende keer een paar extra baan officials om die achterblijvende Duitsers aan de kant te jagen. Werd zelfs in mn wedstrijdrun door zo"n mgool gehinderd en ik was zeker niet de enige die daar last van had.
Lijkt me dat als je ingehaald word dat je dan toch gewoon aan de kant gaat ofzo maar daar dachten een paar Duitsers anders over...
Verder idd strak geregeld.
Lijkt me dat als je ingehaald word dat je dan toch gewoon aan de kant gaat ofzo maar daar dachten een paar Duitsers anders over...
Verder idd strak geregeld.
@Luc
Kan me btw nog herinneren dat in Luik (urban downhill) zelfs nog wandelaars over de baan liepen :-*
Kan me btw nog herinneren dat in Luik (urban downhill) zelfs nog wandelaars over de baan liepen :-*
Joeee
@ dude : Zwijg me erover -gdvd- >:( :-X
Was dan ook te danken aan de ozo goede organisatie van o2Bikers-en een of andere plaatselijke MTB-zaak......,swat ,maakt niet uit .
LES NR.1 : een DH-parcour kriijg je op 1 dag niet klaar.....
(heb horen vertellen dat ze zondag het parcour hadden afgespannen en afgewerkt ......)
uiteindelijk ga ik er niet over blijven zeuren....---->Luik was minder....
-camou-
BTW: Heb al van ieder geval van iedereen gehoord dat Coo echt VET was , DAT BELOOFT !!

mwahahaha...... ik heb totaal geen wedstrijd ervaring, heb volgens iedereen op dit forum een bike waar ik niet mee moet downhillen
maar kan niet omschrijven hoeveel zin ik heb in dit toernooi!!!!!
al moet ik er mn achterbrug voor aan flappen rijden....
hoop jullie allemaal te ontmoeten en weet: als je geen zin hebt in een camping heb ik mischien nog wel plaats in het hotelletje waar ik werk (2nachten =€55,- incl. ontbijt+stalling van je fiets+bar met lekker bier+goed bed om in te slapen+5min van de start+n bar met lekker bier ;D)
ik hoor het wel! anders bel ff voor info> 0032-476253286
Greetz Wouter

al moet ik er mn achterbrug voor aan flappen rijden....
hoop jullie allemaal te ontmoeten en weet: als je geen zin hebt in een camping heb ik mischien nog wel plaats in het hotelletje waar ik werk (2nachten =€55,- incl. ontbijt+stalling van je fiets+bar met lekker bier+goed bed om in te slapen+5min van de start+n bar met lekker bier ;D)
ik hoor het wel! anders bel ff voor info> 0032-476253286
Greetz Wouter
Zane! schreef:
de KNWU organiseerde nix, voor de organisatie in rhausen niets anders dan lof! alles was strak en goed geregeld...!!
zane
en het weinige dat ze dan wel nog (moesten) doen trok blijkbaar ook op niet veel.
[
Dude© schreef:
@Luc
Als Downforce hetzelfde organisatieniveau haalt als de vorige jaren, dan is dat wel in orde. Luik was inderdaad een allesbehalve goede organisatie, met inderdaad wandelaars op het parcours, last minute parcourswijzigingen ...
2 jaar geleden was coo de vetste wetstrijdt die in jaren georganiseerd was!! Downforce heeft dat echt goed voor mekaar gekregen toen!
Ben echt benieuwd dit jaar... maar heb er een zeer goed oog op!
Ma het grote probleem in Belgie is dat Patrick Maes (belgische kapiOEN dual slalom) veel van de wedstijden heeft georganiseerd. En die gast weet echt niet hoe een deftig parcour eruit ziet.
Dan hebt ge nog de Bond die de metigen al jaren doet ma het nog altijd nie kan!
En als ge dan nog is die idioten van brasseur(invoerder manitou belgie) er bij haalt dan krijgt ge zoiet als in luik!
Maar naar het schijnt heeft barracuda toch ook al enkele zeer goeie (kwa organisatie) wedstrijden op hun naam staan en dat voor hun eerste jaar!
En voor de rest moeten we maar kontent zijn dat er wedstrijden worden georganiseerd in de plaats van er altijd op af te geven....
Ben echt benieuwd dit jaar... maar heb er een zeer goed oog op!
Ma het grote probleem in Belgie is dat Patrick Maes (belgische kapiOEN dual slalom) veel van de wedstijden heeft georganiseerd. En die gast weet echt niet hoe een deftig parcour eruit ziet.
Dan hebt ge nog de Bond die de metigen al jaren doet ma het nog altijd nie kan!
En als ge dan nog is die idioten van brasseur(invoerder manitou belgie) er bij haalt dan krijgt ge zoiet als in luik!
Maar naar het schijnt heeft barracuda toch ook al enkele zeer goeie (kwa organisatie) wedstrijden op hun naam staan en dat voor hun eerste jaar!
En voor de rest moeten we maar kontent zijn dat er wedstrijden worden georganiseerd in de plaats van er altijd op af te geven....
ben vandaag bij het parcour wezen kijken (en ff rijden ;D) ronald vd organisatie was druk in de weer met een kantmaaier ;D heb even zitten babbelen en het gaat echt super worden!!!!! er gaat niet heel veel veranderen ten opzichte van 2 jaar geleden alleen er was toen een stuk vlak na de start met wat ingegraven boomastammen en die komen er nu niet. ook komen er iets andere jumps maar verder is de start en de finish op de zelfde plaats. wat ik begrepen heb waren er wat problemen met de sponsors maar das nu allemaal opgelost en ze gaan er hard aan werken om het een VETTE happening te maken.
ook zullen er wat rijders uit duitsland komen die voornamelijk op n hardtail gaan rijden, verder verwachten ze rijders uit heel europa omdat er verder geen wedstrijden zijn op deze datum. ik zal om de zoveel tijd ff checken hoe de vorderingen gaan en ik hou jullie op de hoogte... Greetz Wouter
ook zullen er wat rijders uit duitsland komen die voornamelijk op n hardtail gaan rijden, verder verwachten ze rijders uit heel europa omdat er verder geen wedstrijden zijn op deze datum. ik zal om de zoveel tijd ff checken hoe de vorderingen gaan en ik hou jullie op de hoogte... Greetz Wouter
Daim, daar gaat mijn top 10 plaats...
Volgens mij wordt dit een enorm gezellige wedstrijd.
Iedereen beetje terug van vakantie.
Lekker dichtbij.
Goeie organisatie.
Nu nog maar hopen op mooi weer!
Iedereen beetje terug van vakantie.
Lekker dichtbij.
Goeie organisatie.
Nu nog maar hopen op mooi weer!
-
- Forumbeheerder
lap. Die dag vertrek ik net op reis.....
ok das dan 1 beker minder voor op de schouw
ok das dan 1 beker minder voor op de schouw

De site is nu volledig geupdated!!!! CHECK: www.downforce.be
als er nog mensen zijn die een slaapplaats nodig hebben... bel me dan ff! 0032-476253286!!! greetz Wouter
nog ff porren ;D ;D ;D
Volgend weekend = het zover !!!! moehahaha,
Zal ik blij zijn dat het nog is wedstrijd is , kan na de verhuis en nieuwe job best wel es een goei weekend gebruiken !!!!
Hope 2 C every-1 @ Coo !!
Greetz Camou .
PS.: @ Hoppah , ben jij soms zo"n hotel-pooier
;D,of kwestie van discount te krijgen ??
::) :-X
Volgend weekend = het zover !!!! moehahaha,
Zal ik blij zijn dat het nog is wedstrijd is , kan na de verhuis en nieuwe job best wel es een goei weekend gebruiken !!!!
Hope 2 C every-1 @ Coo !!
Greetz Camou .
PS.: @ Hoppah , ben jij soms zo"n hotel-pooier

Dit weekend eerst nog een wedstrijd van de Duitse bundesliga in Labarz (of zoiets) en volgende week zeker naar coo.
Kan je op da parcours altijd terrecht of alleen met de wedstrijd?
Kan je op da parcours altijd terrecht of alleen met de wedstrijd?
Balen... Scott is nog niet af.
Dus weinig zin om naar Coo af te reizen :"( :"(
Gelukkig is in Aarle de fatjam en mijn banscheet doet het gelukkig nog wel.
Veel plezier in Coo!!!!
Dus weinig zin om naar Coo af te reizen :"( :"(
Gelukkig is in Aarle de fatjam en mijn banscheet doet het gelukkig nog wel.
Veel plezier in Coo!!!!