Re:SSWC 2004, the final chapters....
Moderators:JJ, Beheerders
Doen we niet van tevoren ff ergens een meeting met de SS-boys ? Utrechtse Heuvelrug vond ik laatst bijzonder geslaagd (he Jelle en Jaap)
Suggesties voor een datum ? zoveel tijd hebben we niet meer ..........
ChrisSS schreef:
Doen we niet van tevoren ff ergens een meeting met de SS-boys ? Utrechtse Heuvelrug vond ik laatst bijzonder geslaagd (he Jelle en Jaap)
Ik wou net zeggen.... nog 1 weekend zelfs, voor het feest los barst.
Over de accomodatie; die voor Steelboy en ondergetekende is reeds enkele maanden geleden geboekt.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dit weekend gaat idd voor mij niet meer lukken, tenzij we het ZOndag in de omgeving van Enschede doen..
maar ik ken daar niemand en weet ook niet of je er kunt biken, maar als iemand zin heeft...
maar ik ken daar niemand en weet ook niet of je er kunt biken, maar als iemand zin heeft...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Oh ja, er komt een beperkte oplage singlspeed.nl tshirts, een ode aan het vroegere Syncros en Leonardo, de eerste fietser (Of een schaamteloze ripoff van het mooiste bike tshirt ooit, die van Syncros, waarvan de pic ook te zien is op de achtergrond van singlespeed.nl)
Na ja, dat dus, jullie zien ze wel in Berlijn..
JJ schreef:
Dit weekend gaat idd voor mij niet meer lukken, tenzij we het ZOndag in de omgeving van Enschede doen..
Dan zou ik zeggen: ga door naar Oldenzaal . . . Lijkt me interessanter. Jammer genoeg heb ik zelf momenteel m"n singlespeed uit elkaar liggen . . .
JJ schreef:
Oh ja, er komt een beperkte oplage singlspeed.nl tshirts, een ode aan het vroegere Syncros en Leonardo, de eerste fietser (Of een schaamteloze ripoff van het mooiste bike tshirt ooit, die van Syncros, waarvan de pic ook te zien is op de achtergrond van singlespeed.nl)
JJ, wat is je bankrekeningno. maak ik alvast even over .............
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Komt in Berlijn, neem maar genoeg Euro"s mee want er is daar genoeg ss Schwag te koop denk ik..
Het is ondertussen 90% zeker dat de #1 en #2 van het ONKSS in Berlijn zullen aantreden, die zich middels de 2-zit tractor van Tuindor in Oostelijke richting zullen vervoegen. De laatste 10% zit in onderdak regelen.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heb je Phaty daarvan op de hoogte gesteld? Volgens mij wil ie wel graag weten wie er deel gaat nemen enzo... Wel stoer dat ie meegaat!
Verser van de pers kan niet, eerst maar eens overnachtig afkaarten. Anders start hij wel gewoon met mijn nummer. Alsof de ONKSS geen last-minute wildcard zou krijgen..
Kee, als ik het goed begrijp moet er vervoer geregeld worden voor 4 personen, dit zou betekenen dat we aan een bestelbusje met dubbele kabine genoeg hebben.
Even over de slaapplaatsen: wie heeft al een kamer gereserveerd en voor hoeveel personen ? Wie heeft er dus nog plek over ? En voor hoeveel personen ? En wie zoekt er nog een slaapplek ?
Graag wat suggesties en reacties
Even over de slaapplaatsen: wie heeft al een kamer gereserveerd en voor hoeveel personen ? Wie heeft er dus nog plek over ? En voor hoeveel personen ? En wie zoekt er nog een slaapplek ?
Graag wat suggesties en reacties
Ik ben in principe voorzien van vervoer en onderdak...
en eventueel mag je s nachts wel tegen mij aankruipen
en eventueel mag je s nachts wel tegen mij aankruipen

Ik ga met eigen auto naar berlijn.
Meeting dit weekend komt mij ook niet gelegen, kunnen we beter na
het SSWC doen.
Morgenmiddag nog naar Schoorl met een paar maten en daarna naar de kermis, als voorbereiding voor Berlijn. ;D
Meeting dit weekend komt mij ook niet gelegen, kunnen we beter na
het SSWC doen.
Morgenmiddag nog naar Schoorl met een paar maten en daarna naar de kermis, als voorbereiding voor Berlijn. ;D
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Onze Kerensky gaat hoge ogen gooien in Berlijn. Een Noord Hollandse Kermis is de beste voorbereiding op een singlespeed wk in Duitsland ;D
Wie doen er eventueel mee met de verhuur van een bestelwagen ? Heb wat in de rondte gebeld voor wat prijzen e.d. Voor vijf dagen (donderdag t/m maandag middag) EXCL. brandstof kost het ongeveer 500,- Hollandse Euro"s. Inclusief brandstof zouden we 650,- kwijt zijn. We zouden dus (wil het rendabel zijn) met ongeveer 4 personen moeten zijn. Daar gelaten dat het een stuk handiger is wanneer je een bus bij je hebt ivm de opslag van diverse onderdelen / spullen.
Wie doen er mee ? Bij onvoldoende animo vertrek ik per trein richting Berlijn. Wanneer gaan de Hollandsche SS-ers per trein ? Zou ik met u mee mogen reizen mocht de bus niet door gaan ?
Gegroet
Wie doen er mee ? Bij onvoldoende animo vertrek ik per trein richting Berlijn. Wanneer gaan de Hollandsche SS-ers per trein ? Zou ik met u mee mogen reizen mocht de bus niet door gaan ?
Gegroet
Even iets totaal anders:
VERZET, met watvoor tandwielverhoudingen gaan jullie rijden ? Aan de reeds gepubliceerde foto"s te zien ist vrij vlak. Eén van jullie die daar vaker gereden hebben. Hoe zit "t met beklimmingen e.d.?
VERZET, met watvoor tandwielverhoudingen gaan jullie rijden ? Aan de reeds gepubliceerde foto"s te zien ist vrij vlak. Eén van jullie die daar vaker gereden hebben. Hoe zit "t met beklimmingen e.d.?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Parcours is onbekend en nieuwe, vorig jaar was het op een andere (mooiere??) lokatie..
Ik ga met 36:17 rijden.
JJ
Ik ga met 36:17 rijden.
JJ
Ik ga met 52-13 rijden... kwestie van indruk maken
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Steelboy schreef:
Ik ga met 52-13 rijden... kwestie van indruk maken
Dan heb je zeker een prijs te pakken, waarschijnlijk die van grootste malloot, maar die is waarschijnlijk nog mooier dan die van de winnaar, iig zeker mooier dan die voor de nummer 2 tot 30 ;D
Uh.. vlak?? Als ik de verhalen en fotos mag geloven is het parcours alles behalve vlak. Incl. een paar serieuze kuitenbijters... 2:1 wordt als "te doen" gezien... maar dat zal ook afhangen van de weersomstandigheden, wegens wel/niet veel los zand...
everybody ready?

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Yeah!!!
Nog even mijn bike kuisen van de generale repetitie van gisteravond en dan Donderdag naar Berlijn cruisen.
YES!!
Nog even mijn bike kuisen van de generale repetitie van gisteravond en dan Donderdag naar Berlijn cruisen.
YES!!
Als er klims in het parcours zitten, heb ik ofwel de verkeerde foto"s gezien, of ze ondersteboven gehouden. Leek me vrij vlak. Vorig jaar in Berlijn was mijn 34:17 iets overdreven, mijn huidige 34:18 zou fijner geweest zijn. Het was dan ook veel heftiger dan de Amerongse omstandigheden. Nu was ik van plan groter te schakelen, terug naar 2:1 middels 36-18, maar zetten jullie me aan het twijfelen! Zeggen die Lederhosen echt dat het klimmen wordt? Wat doet die zandvlakte dan op de foto"s?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Was een haastklus, dus erg simpel, maar ze zijn mooi geworden
En ja, het is jatten, maar beter goed gejat..

En ja, het is jatten, maar beter goed gejat..

Verzet wordt bij 34-16, maar meer omdat ik te lui ben om wat anders te monteren. 18t gaat mee evenals het freewheeltooltje
.
Naast het verzet een andere dillema, wat voor banden. Heb er nu Racing Ralphs onder liggen, Skinny Jimmy"s gaan mee in de tas.
Verder het ultieme Holland accesoire (kan evt. nog wat krijgen van dit spul, mail me in dat geval zo snel mogelijk)
Heb mn SS net weer in elkaar zittten, misschien morgen nog even een rondje erop testen in zoetermeer, verder testen dmv cruisen in berlijn.

Naast het verzet een andere dillema, wat voor banden. Heb er nu Racing Ralphs onder liggen, Skinny Jimmy"s gaan mee in de tas.
Verder het ultieme Holland accesoire (kan evt. nog wat krijgen van dit spul, mail me in dat geval zo snel mogelijk)

Heb mn SS net weer in elkaar zittten, misschien morgen nog even een rondje erop testen in zoetermeer, verder testen dmv cruisen in berlijn.