hulp van kenners gevraagd!!!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

tank24
Re:hulp van kenners gevraagd!!!

Bericht door tank24 » wo aug 11, 2004 6:37 pm

dude wou dat ik jou budget had.... zou dan ook voor een mooie tweede hands gaan, zoals die intense m1....mmhhhh lekkah

ooh ja en hou wat geld over voor bescherming, zeker een helmpie een scheenbeschermers, je wil geen platform pedal hard tegen je scheenbeen hebben:)

S-worker

Bericht door S-worker » wo aug 11, 2004 6:59 pm

hey

nee, idd, bescherming moet ek zowiezo hebben!!!! Maar euhhh, kan iemand mij vertellen of het verschil tss de stinky en de sinky dee-lux het prijsverschil waard is???? is er verschil in de geometrie????

fré

Bruno

Bericht door Bruno » do aug 12, 2004 1:19 pm

S-worker schreef:

hey

nee, idd, bescherming moet ek zowiezo hebben!!!! Maar euhhh, kan iemand mij vertellen of het verschil tss de stinky en de sinky dee-lux het prijsverschil waard is???? is er verschil in de geometrie????

fré

geometrie van frame is zelfde denk ik, maar je kan al beter kijken naar de 2005 modellen want van 2004 zal ni veel (zo goe als niks) meer leverbaar zijn

S-worker

Bericht door S-worker » zo aug 15, 2004 4:10 pm

hellow!!!!

ik heb uiteindelijk gekozen voor de 2005 stinky! Zo hou ik nog iets van men budget over! Ok, hij is niet zo goed als de dee-lux maar heb ik als beginner echt die super stukken nodig????

En zo kan ik ineens ook de nodige protectors kopen...als jullie het niet te lastig vinden had ik daar toch nog enkele vraagjes over :)

welke merk raden jullie aan??? Persoonlijk spreekt 661 mij het meeste aan, qua design dan toch...is zo"n safety jacket iets goed of is het weggesmeten geld :)????

met wat rijden jullie?

fré

Gast

Bericht door Gast » zo aug 15, 2004 4:20 pm

661 kope , in mijn oge et beste da ge nu kunt krijge :)

S-worker

Bericht door S-worker » zo aug 15, 2004 5:23 pm

dus ik veronderstel dat jij daar ook mee rijdt :)
heb jij zo"n jacket, of is dat weggesmeten geld?

fré

Tim Service Point

Bericht door Tim Service Point » zo aug 15, 2004 11:09 pm

koop nieuw!!!!
maakt dan al niet uit wat het is want 2de hands is meestal nix anders dan misserie TRUST ME
ge hebt op nieuwe frames garantie en ze zijn nieuwwwww!!! bij 2de hands weete ni wa der mee is gedaan e n dan is da soms na 2 maans krak boeb patat gedaan. DUS voor die senarios te vermijden. Voor d e rest is deopbouw van sd e velo miss in zekere zin minder belangrijk en dan kan je zoals vork en wielen wel eventueel 2de hands gaan om de kosten wat te verminderen.

GRreeerz Tha crasher

Ps het is laat dus ni op typfouten letten danku

jarnö
Contacteer:

Bericht door jarnö » wo aug 18, 2004 9:47 pm

Ik heb de wind horen fluisteren dat er Banshee framekits aankomen met hele toffe afmontages en Marzocchi vorken etc ........ ;)
Zo"n Chapparal is ideaal voor freeride gebruik, en anders zou ik kijken naar een Kona jah, mooie dingen hoor.
Verder protectie, Dainese is natuurlijk wel erg race, maar kwaliteit vind ik minder, ritsen enzo is altijd bagger, zit wel heel fijn, maar protectie is ook minder. Speedstuff, 661 zijn wel zon beetje de enigen anderen met goed spul dat werkt.

suc6

*J*

Plaats reactie