chris king ss naaf
Moderators:JJ, Beheerders
-
Waar is deze in NL te koop, ik kan hem namelijk nergens vinden
alvast bedankt
alvast bedankt
Re:chris king ss naaf
Vergeet"t maar, deze naaf is in NL nergens te krijgen. Importeur krijgt em gewoon simpelweg niet. Zelfs in Amerika is het ding maar mondjesmaat te krijgen. Er is zelfs een internetshop die $100 bovenop de prijs gegooid heeft. Kwestie van vraag en aanbod .............
Veel succes dus.
Veel succes dus.
ChrisSS schreef:
Vergeet"t maar, deze naaf is in NL nergens te krijgen. Importeur krijgt em gewoon simpelweg niet. Zelfs in Amerika is het ding maar mondjesmaat te krijgen. Er is zelfs een internetshop die $100 bovenop de prijs gegooid heeft. Kwestie van vraag en aanbod .............
Veel succes dus.
Hahaha
Christiaantje die hem nergens kan vinden. Dat vind ik dan wel weer lachuh om te horen.
Zekers omdat er in Rotterdam toch echt wel een SS naafje rond rijdt van Chris King.
Volgens mij ligt er zelfs nog eentje in het voorraadhok van B2B.
Althans daar heb ik er pas eentje zien liggen, dus misschien is tie er nog wel.
Oja Flip, tis wel zonder schijfrembevestiging dus V-brake verplicht.
Wil je mij aub niet verwarren met Chri$$tiaan ? Want volgens mij gebeurt dit nu

-
surfstad schreef:
[ChrisSS schreef:
Veel succes dus.
Hahaha
Christiaantje die hem nergens kan vinden. Dat vind ik dan wel weer lachuh om te horen.
Zekers omdat er in Rotterdam toch echt wel een SS naafje rond rijdt van Chris King.
Volgens mij ligt er zelfs nog eentje in het voorraadhok van B2B.
Althans daar heb ik er pas eentje zien liggen, dus misschien is tie er nog wel.
Oja Flip, tis wel zonder schijfrembevestiging dus V-brake verplicht.
ja k rij toch met hs33, maja dan stuur ik hun wel ff een mailtje of ga ik wel ff langs
thnx
Vergeet "t maar: B2B heeft geen CK SS naaf in de verkoop en de importeur ook niet. "in"t verleden wel, maar die dingen bleven altijd liggen"
Veel succes dus wederom.
Veel succes dus wederom.
Zojuist een heuze CK SS naaf besteld ! Kijken wie em als eerste heeft ?!
Zou wel erg lachuh zijn als idd nu blijkt dat Bontrager net als voorheen voor hun wielsets gewoon een King naaf relabled heeft voor de Fisher Rig. Fiets voor de prijs van alleen de naaf. Realitietsbesef zegt echter dat dat er niet in zit.
-
ChrisSS schreef:
Zojuist een heuze CK SS naaf besteld ! Kijken wie em als eerste heeft ?!
ja k ben net lang van herwerden gegaan, en zij hebben ook niks meer liggen, t was voor het eerst in 2 jaar dat iemand ernaar vroeg, en toevallig waren er 2 mensen in 10 minuten die ernaar vroegen, dat waren wij waarschijnlijk, maargoed ze kunnen hem bestellen voor 420 euro en dan hebben ze hem over 2 tot 3 weken
ik heb nog niks besteld omdat ik eerst me nieuwe frame ga bestellen
2 a 3 weken lijkt me wat optimistisch, maar we zullen zien.
Er is een run op CK SS naven
Er is een run op CK SS naven

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb hem een maand of 7 in bestelling gehad, toen maar een DT besteld en die was er binnen een week. Met Centerlock, ideaal!
Was dus wel een disc...
Plons heeft hem volgens mij nog in bestelling staan, en dat wordt al een jarenplan volgens mij.
Was dus wel een disc...
Plons heeft hem volgens mij nog in bestelling staan, en dat wordt al een jarenplan volgens mij.
Is een Hadley SS niks voor de SS folks hier?!
http://www.bti-usa.com/item.asp?item=HA ... temsearch=
Geen shit in ieder geval (ik weet ook wel dat er niks aan een CK kan tippen
)
Heeft plons er geen meer liggen?! Dacht dat die een nie disc had gekregen ipv zijn disc bestelling.
greetz
bettes
Geen shit in ieder geval (ik weet ook wel dat er niks aan een CK kan tippen

Heeft plons er geen meer liggen?! Dacht dat die een nie disc had gekregen ipv zijn disc bestelling.
greetz
bettes
Heb zelf een achterwiel besteld met Planet X Full Monty naaf... Minder subtiel dan een King of wat dan ook maar onverwoestbaar, eigenlijk een bmx naaf op mtb spacing. Oversized bearings die je NOOIT hoeft af te stellen en van die dingen.
Gemaakt door www.gsport.co.uk, moet je maar even checken.
Gemaakt door www.gsport.co.uk, moet je maar even checken.
JJ schreef:
Ik heb hem een maand of 7 in bestelling gehad, toen maar een DT besteld en die was er binnen een week. Met Centerlock, ideaal!
Was dus wel een disc...
Heeft http://www.cambriabike.com/hubs/standard_hubs.htm niks? Overigens duurde mijn "Classic" naaf ook een hele tijd, maar dat schijnt gekomen te zijn doordat King zijn distributienetwerk overhoop heeft gegooid.
Cloxxki schreef:
Zou wel erg lachuh zijn als idd nu blijkt dat Bontrager net als voorheen voor hun wielsets gewoon een King naaf relabled heeft voor de Fisher Rig. Fiets voor de prijs van alleen de naaf. Realitietsbesef zegt echter dat dat er niet in zit.
Die Bontrager-by-King naven heb ik jaren geleden van dichtbij bekeken. Dat waren beslist geen naven van het niveau van King zelf. Zo waren de afdichtingen zichtbaar "groffer" en waren er nog heel wat andere verschillen.
bEttEs schreef:
Is een Hadley SS niks voor de SS folks hier?!
Geen shit in ieder geval (ik weet ook wel dat er niks aan een CK kan tippen)
greetz
bettes
pictures please...! Lijkt me een beetje een lompe naaf, maar ala....
Beetje groot en kolosaal issie wel, maar lelijk vind ik em niet ............. Wel moeilijk te verkrijgen in Europa .......
props to singlespeed.nl
Te krijgen in Canada bij unreal cycles
of je kan nwmtb in de UK proberen, die hebben ook veel hadley spul door hun peaty link
greetz
bettes