Re:After Berlin meeting 18 / 19 sept
Moderators:JJ, Beheerders
SingleSpeedBiatches,
het weekend van 18/19 sept is het tijd voor de apres Berlin meeting, locatie: omgeving Amsterdam, diverse contests en nagepraat over de Worlds en de upcoming Euro"s
Mij maakt het niet uit of het zaterdag of zondag is, you say it...
het weekend van 18/19 sept is het tijd voor de apres Berlin meeting, locatie: omgeving Amsterdam, diverse contests en nagepraat over de Worlds en de upcoming Euro"s
Mij maakt het niet uit of het zaterdag of zondag is, you say it...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik kan echt absoluut niet, hebben hier een serieus dorpsfeest waarvoor ik een website erg up to date moet houden en waarvoor ik fotoos moet schieten, bovendien moet hier ook nog serieus op gedronken worden, dus dat gaat voor mij echt niet lukken..
Voorstel: 12 September?
Of een keer een Vrijdagavond, gecombineerd met pizza en en een semi night/city ride??
Lukt dat niet, dan have fun :"(
Voorstel: 12 September?
Of een keer een Vrijdagavond, gecombineerd met pizza en en een semi night/city ride??
Lukt dat niet, dan have fun :"(
Zowel 12 als 19 september zijn voor mij OK. 18e, zaterdag dus, gaat, net zoals alle zaterdagen trouwens, niet lukken.
Een nightride met pizza vooraf en pasta na lijkt me ook wel OK.
12e / 18e and I"ll be there !
Een nightride met pizza vooraf en pasta na lijkt me ook wel OK.
12e / 18e and I"ll be there !
12e zit ik nog koeken te bakken op het WK....
dat gaat dus zo en zo niet....
vrijdagavond zou wat mij betreft wel weer kunnen... Ik hoor dat Hubert zich opoffert om de pastaparty op zich te nemen?
dat gaat dus zo en zo niet....
vrijdagavond zou wat mij betreft wel weer kunnen... Ik hoor dat Hubert zich opoffert om de pastaparty op zich te nemen?
Ik denk dat hier echter sprake is van een misverstand ............ :P De pastaparty wordt bij deze dus uitbesteed aan mensen die daar wel kaas van gegeten hebben. D.w.z de plaatelijke Italiaan
Helaas moet ik de pastaparty ook voorbij laten gaan, heb vakantie van 10-9 t/m 26-9.
anyone else ?