Ervaringen met Storck - carbon vraag
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ik had hetzelfde. Ik zal mij Klein fiets ook eens online zetten. Zeer mooie fiets maar ja er is blijkbaar nog iets mooiers te koop! Behalve het aai gehalte van de Klein is het verder ook een perfect fietsje qua eigenschappen. Ik hoop dat die Storck dat ook heeft natuurlijk. Als ik de testen en ervaringen van anderen mag geloven dan kan het niet anders dan dat ik een goede koop gedaan heb.
Weet je trouwens dat er maar 100 Organic Lights per jaar gemaakt worden? Hoeze exclusief? Vandaar ook het prijskaartje denk ik, uhummm
Bulle
Weet je trouwens dat er maar 100 Organic Lights per jaar gemaakt worden? Hoeze exclusief? Vandaar ook het prijskaartje denk ik, uhummm
Bulle
Re:Ervaringen met Storck - carbon vraag
Bulle van Berkel schreef:
Ik had hetzelfde. Ik zal mij Klein fiets ook eens online zetten. Zeer mooie fiets maar ja er is blijkbaar nog iets mooiers te koop! Behalve het aai gehalte van de Klein is het verder ook een perfect fietsje qua eigenschappen. Ik hoop dat die Storck dat ook heeft natuurlijk. Als ik de testen en ervaringen van anderen mag geloven dan kan het niet anders dan dat ik een goede koop gedaan heb.
Bulle
een mooi frame is de basis van een perfecte fiets, ben benieuwd hoe je hem verder op zal bouwen!
overigens.. een mooi frame met een complete deore groep slaat natuurlijk ook nergens op...

-
Hier is mijn huidige Hardtail - Klein Attitude
XT afmontage
Ritchey WCS parts
Fizik Aliante zadel
Duke Race vork in mooie bijpassende kleur
Crosmax wielen
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=300531
Nu de Storck nog!
Bulle
XT afmontage
Ritchey WCS parts
Fizik Aliante zadel
Crosmax wielen
Nu de Storck nog!
Bulle
Hier is mijn huidige Hardtail - Klein Attitude
XT afmontage
Ritchey WCS parts
Fizik Aliante zadel
Crosmax wielen
Nu de Storck nog!
Bulle
Nice!
Alleen is de stand van het zadel nogal achterover? Lijkt mij erg pijnlijk... Nooit last van?
-
ja komt wel een beetje overdreven over ja maar ik denk dat het ook komt dat de fiets en een beetje schuin staat en lichtelijk van onder de foto genomen is. Klopt wel dat ik hem los gemaakt heb afgelopen weekend om wat van die montage pasta ertussen te doen. Misschien niet goed terug gezet. Maar ik heb een geluk, ben niet zo zwaar geschapen ;D
Nog een geluk, als je je zadel zo laat staan: kom je ook nog eens te weten waar je prostaat nou eigenlijk zit.
Ik vraag me serieus af hoe het zit met de moddervrijheid van dit frame, bij het gedeelte achter de trapas, rondom de band....
-
welk frame de Storck of die Klein? Ik neem aan de Storck? Zodra ik het getest heb dan hoor je het. Zal nog wel ff duren. Target is dat ik hem in december af heb.
groet,
Bulle
groet,
Bulle
welk frame de Storck of die Klein? Ik neem aan de Storck? Zodra ik het getest heb dan hoor je het. Zal nog wel ff duren. Target is dat ik hem in december af heb.
Dikke kans dat er dan voldoende blubber te vinden is

Succes.
-
zeer exclusief en goed, maar ik vind het een verschikkelijk lelijk ding....maar gelukkig valt er over smaak niet te twisten... een ding is zeker, het is wel een eye catcher. ;D