Bijzondere fiets
Moderator:Beheerders
-
http://www.marktplaats.nl/markt/fietsen ... &oudei=200
Zie bovenstaande link en foto, kan iemand mij vertellen of dit wat is qua kwaliteit?!?
Wat het model betreft is het in ieder geval wel bijzonder.
Zie bovenstaande link en foto, kan iemand mij vertellen of dit wat is qua kwaliteit?!?
Wat het model betreft is het in ieder geval wel bijzonder.
Re:Bijzondere fiets
Is een bike gemaakt in samenwerking met bmw. Heel simpel gezegd, net als porschebikes, way overpriced... Kwaliteit kan ik alleen niks over zeggen...
Stond een tijd geleden een artikel in fiets en O2 bikers over dat ding. Scheen wel aardig te presteren. Heeft iig een "love or hate" uiterlijk . . . Heb beide artikelen volgens mij wel thuis. Als je belang hebt kan ik er wel een plaatje van maken (heb geen scanner, wel een digitale camera ;D) & mailen...
In een engels blad Mountainbiker bstond ook eens een test van die bike.
Ze waren er zeer goed over te spreken, maar natuurlijk is het wel een engels product....
Ze waren er zeer goed over te spreken, maar natuurlijk is het wel een engels product....
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Deze had niks met BMW te maken geloof ik....
ik dacht me ergens te herinneren dat deze fiets iets van zo"n anti-dive systeem in die voorvork heeft zitten..
Het is trouwens niet het model wat door / met BMW ontwikkeld is..
Dat was deze:
Het hele concept van de vering is volgens mij echter wel samen met bmw ontwikkeld
Kijk hier maar naar..
mzzls gemini
Het is trouwens niet het model wat door / met BMW ontwikkeld is..
Dat was deze:

Het hele concept van de vering is volgens mij echter wel samen met bmw ontwikkeld
Kijk hier maar naar..

mzzls gemini
Dure grap als je de lagers van die bike moet vervangen
.

Toch niet, Marin/ John Whyte geeft levenslange garantie op hun lagers. Mr. Whyte is trouwens overgestapt als ingenieur uit de F1 racerij ...
-
Wanneer is hij uit de F1 gestapt en voor welk merk was hij werkzaam?!?
Wanneer juist weet ik niet, maar al wel enkele jaren geleden. Hij is nog steeds werkzaam als ontwerper bij Marin en heeft daarnaast zijn eigen lijn mtb"s, de Whyte Bikes.
in morzine reed er tijden het wk zo 1tje rond op de DH piste. Leek echt nergens op.