Afgelopen weekend samen met Dubbelop gereden. Vrijdagavond was mijn Willits Singlespeed 29-er teruggekomen van de spuiter. Mooi oranje. Vrijdagavond voor vertrek nog snel opgebouwd. Twee dagen lang erg leuk gefietst. Singlespeeden is zo leuk op dit soort tochten. Zaterdag de 70 (of bijna 80) km en zondag de 60 (70 minus laatste lusje). Twee perfecte dagen en zoals elk jaar complimenten aan de organisatie. Volgend jaar meer singlespeeders?
Zoals Dubbelop al schreef; dank voor de aandacht.
MH2D op de Singlespeed
Moderators:JJ, Beheerders
Re:MH2D op de Singlespeed
Pottser schreef:
Afgelopen weekend samen met Dubbelop gereden. Vrijdagavond was mijn Willits Singlespeed 29-er teruggekomen van de spuiter. Mooi oranje. Vrijdagavond voor vertrek nog snel opgebouwd. Twee dagen lang erg leuk gefietst. Singlespeeden is zo leuk op dit soort tochten. Zaterdag de 70 (of bijna 80) km en zondag de 60 (70 minus laatste lusje). Twee perfecte dagen en zoals elk jaar complimenten aan de organisatie. Volgend jaar meer singlespeeders?
Zoals Dubbelop al schreef; dank voor de aandacht.
Altijd leuk om achteraf er achter komen dat jij me net voor bent geweest

Uh jah.. die heb ik. Of ik dus zaterdag inderdaad ook gereden had, want hij meende in elk geval dat stuur gezien te hebben. Ik was het niet, dus moest de conclusie wel worden dat jij er was Pottser...
Ben benieuwd hoe de Willits er nu uit ziet!!
Whaha, toch gaaf zo"n verhalen toch. Stiekem lopen er toch een berg van die freaks rond hoor... Reed je zondag op die dekerf dan Jeroen?
Ninko
Ninko
Ninko schreef:
Reed je zondag op die dekerf dan Jeroen?
DIE dekerf is niet helemaal de juiste vraagstelling aan Jeroen, kunt beter vragen:"op welke dekerf reed je, Jeroen?"

Ik reed op een DeKerf jah.. de Team SL.