verhouding
Moderators:JJ, Beheerders
rijdt er iemand urban en dirt met een 36 - 18 verzet ? rijdt dit zwaar of gwn wennen ?
Re:verhouding
Het rijdt zwaar en het is gewoon wennen!
-
Ik rij 39-15
Zwaar voor urban, maar relax op een bmx-track en dirt
Zwaar voor urban, maar relax op een bmx-track en dirt
-
ja
je moet minimaal 36-16 hebben anders kom je nergens. maar dat kan je ook zelf uitrekenen.
je moet minimaal 36-16 hebben anders kom je nergens. maar dat kan je ook zelf uitrekenen.
allicht one schreef:
ja
JUps wat allicht zegt, ik rijd 36-16, perfect voor, dirt, street, skateparks.
- Arnetteman
Tuup J schreef:
[allicht one schreef:
ja
JUps wat allicht zegt, ik rijd 36-16, perfect voor, dirt, street, skateparks.
zelfde geldt voor mij. lichter is misschien ook een id, 36-15 ofzo. maar dan zit je over de langere afstanden zo f*cking ligt te trappen.
Arnetteman schreef:
zelfde geldt voor mij. lichter is misschien ook een id, 36-15 ofzo. maar dan zit je over de langere afstanden zo f*cking ligt te trappen.
36-15 is toch zwaarder als 36-16

lol dacht ik ook :p
ik rijdt nog steeds 36 18 en ik vind het zwaar genoeg , omdat je nog snel moet vertrekken ook. enkel bruggetje af is wat ligt. voor dual of dh zou ik iets zwaarder nemen , voor street en dirt is dit perfect
(voor mij)
ik rijdt nog steeds 36 18 en ik vind het zwaar genoeg , omdat je nog snel moet vertrekken ook. enkel bruggetje af is wat ligt. voor dual of dh zou ik iets zwaarder nemen , voor street en dirt is dit perfect

-
- Contacteer:
Maar wat voor verhoudingen rijden jullie nu met XC en zo??
- Xircuit
- Contacteer:
Veel al met 32-16, al merk ik soms dat "t iets zwaarder mag. Binnenkort eens 32-15 proberen.
- Arnetteman
Denk dat 32-18 juist een prima verzet is voor singlespeed street.
Zelf rij ik, hoewel niet zo heel erg actief, street met mijn singlespeed met een 32-16 verzet, iets zwaarder dus maar soms ook wel ff bijtrappen om de anderen bij te houden wanneer we weer naar een andere spot gaan.
Zelf rij ik, hoewel niet zo heel erg actief, street met mijn singlespeed met een 32-16 verzet, iets zwaarder dus maar soms ook wel ff bijtrappen om de anderen bij te houden wanneer we weer naar een andere spot gaan.
ik rij zinds kort 38-15 voor urban/street en dat rijd egt wel chill...
-
ik rijd zelf met 38-18 pefect voor de bmxtrack en dirt, maar eigenlijk iets te zwaar voor street maar het gaat wel.