Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
-
TSss... is cool ! 
Niet dat een "Jihad" wil voeren tegen fel oranje Pickups en gele GM Hummers (hè, waarom is de Ford Mighty Tonka eigenlijk nog niet gepost!) - ik kan ze best appreciëren. Ik ben een automan, dat heb ik in mijn genen, zo ben ik geboren.
Als het tot het opstellen van een pikorde moet komen, dan heb ik wel degelijk een mening. Zo zal de oranje Pickup het in mijn optiek toch echt moeten afleggen tegen "The Bentley Blue Train Special" ;D ;D ;D ...en ja, de Jensen FF geeft de H2 ook wel de klop waar het gaat om stijl. Eigenlijk wel een klop met de impact van een atoombom. Ik zal weer eens na gaan denken over een "shortlist" met 10 favoriete auto"s. Weet wel wat er ongeveer op zal komen staan, maar ik ben er tot op heden nog niet in geslaagd een tiental met min of meer gelijk "appeal" en van voldoende variatie bij elkaar te krijgen. Problemen, zucht....
Over Jihad gesproken: Als ik ergens een pesthekel aan hebt dan is het het gegeven dat Maserati nu al voor het derde jaar de lelijke niet-boomerang stijl achterlichten op de coupe monteert >:( - dit, terwijl heel Europa in koor schreewt om terugkeer van de oude. Maserati blijft er maar stoïcijns onder. Drie jaar geleden maakten ze de goedkope knieval voor de Amerikanen. De amies zouden ze teveel op die van Caddy vinden lijken, terwijl de nieuwe Europeser aandoen. Voor dat Europeser kan men beter Duits lezen, want ze zouden idd zo weg kunnen komen van een Duitse bak van een jaar of wat geleden. Het Teutoons "bombastistische" harmonieert niet zo mooi met de finesse van een Maserati hè. Zonde, ik vond altijd dat Maser zo mooi lang puur was gebleven. Was wel een verademing in de jaren negentig van met tal van herpositioneringen. Maar ja, op het end gaat zelfs het heilige Maserati voor de bijl :"(

Niet dat een "Jihad" wil voeren tegen fel oranje Pickups en gele GM Hummers (hè, waarom is de Ford Mighty Tonka eigenlijk nog niet gepost!) - ik kan ze best appreciëren. Ik ben een automan, dat heb ik in mijn genen, zo ben ik geboren.
Als het tot het opstellen van een pikorde moet komen, dan heb ik wel degelijk een mening. Zo zal de oranje Pickup het in mijn optiek toch echt moeten afleggen tegen "The Bentley Blue Train Special" ;D ;D ;D ...en ja, de Jensen FF geeft de H2 ook wel de klop waar het gaat om stijl. Eigenlijk wel een klop met de impact van een atoombom. Ik zal weer eens na gaan denken over een "shortlist" met 10 favoriete auto"s. Weet wel wat er ongeveer op zal komen staan, maar ik ben er tot op heden nog niet in geslaagd een tiental met min of meer gelijk "appeal" en van voldoende variatie bij elkaar te krijgen. Problemen, zucht....
Over Jihad gesproken: Als ik ergens een pesthekel aan hebt dan is het het gegeven dat Maserati nu al voor het derde jaar de lelijke niet-boomerang stijl achterlichten op de coupe monteert >:( - dit, terwijl heel Europa in koor schreewt om terugkeer van de oude. Maserati blijft er maar stoïcijns onder. Drie jaar geleden maakten ze de goedkope knieval voor de Amerikanen. De amies zouden ze teveel op die van Caddy vinden lijken, terwijl de nieuwe Europeser aandoen. Voor dat Europeser kan men beter Duits lezen, want ze zouden idd zo weg kunnen komen van een Duitse bak van een jaar of wat geleden. Het Teutoons "bombastistische" harmonieert niet zo mooi met de finesse van een Maserati hè. Zonde, ik vond altijd dat Maser zo mooi lang puur was gebleven. Was wel een verademing in de jaren negentig van met tal van herpositioneringen. Maar ja, op het end gaat zelfs het heilige Maserati voor de bijl :"(
- Xircuit
- Contacteer:

Niet Fuckke met me Lada...
Kheb géén ottoo meer!
Heb me Mini Cooper 1.3Mpi Verkocht!
Dus ook niet meer te spotten op de parkeerplaats van bijv. Bergschenhoek!
Over een jaar komt hier een zwarte MINI Cooper S vrij uit de Lease!
Afschrijfprijs is altijd lager dan de Verkoopprijs... dus wellicht heel interessant.
You just "ave been Mini"d.
Heb me Mini Cooper 1.3Mpi Verkocht!

Dus ook niet meer te spotten op de parkeerplaats van bijv. Bergschenhoek!
Over een jaar komt hier een zwarte MINI Cooper S vrij uit de Lease!
Afschrijfprijs is altijd lager dan de Verkoopprijs... dus wellicht heel interessant.
You just "ave been Mini"d.

M@lphy schreef:
You just "ave been Mini"d.![]()
You are MINI! :P

Waar ligt dit in??? ;D ;D ;D
looks like an Subaru imprezza gtt to me,
maar dan wel een serieuze rally versie, check de carbon airbox bijvoorbeeld
en speciaal voor Elevation12,000
een echte maserati

mooi heh
toen ik 15 was zag ik em ooit eens in een boek
ik ben toen halsoverkop gaan zoeken naar een schaalmodelletje. Zo puur en simpel, en toch zo mooi.
een echte maserati

mooi heh

ik ben toen halsoverkop gaan zoeken naar een schaalmodelletje. Zo puur en simpel, en toch zo mooi.
koekie schreef:
looks like an Subaru imprezza gtt to me,
Tis MIJN foto.... dus ik hoe nix meer te checken.. Ik heb alles al gezien ;D
IDD. een Prodrive Subi Impreza WRC!
Doorgelast, versterkt chasis in Sonic Blue en je zit de Öhlins dempers uitsteken!
Waarin Stephané Sarrazin wat klappen heeft uitgedeeld als ex. F1 testrijder!
Tijdens Tour de Corse bijvoorbeeld!
Plaats zes overall...
Not bad for a Rookie!
Doorgelast, versterkt chasis in Sonic Blue en je zit de Öhlins dempers uitsteken!
Waarin Stephané Sarrazin wat klappen heeft uitgedeeld als ex. F1 testrijder!
Tijdens Tour de Corse bijvoorbeeld!

Plaats zes overall...
Not bad for a Rookie!
-
Misschien nog treffender: "Zo puur en simpel, en daarom juist zo mooi."koekie schreef:Zo puur en simpel, en toch zo mooi.
Ook treffend: Het kijken naar zo´n auto is nog beter dan kl@@rkomen!
3200GT meets 3500GT (met boomeranglichten!):

Als er zoiets als een hemel bestaat dan rijden daar dus dergelijke auto"s. Of misschien is de hemel wel als dergelijke auto"s.
Nog zo"n hemelse auto met een al evenzo hemelse naam: "Monteverdi":

"Monteverdi chased by Interceptor"

Doe er maar 1 of 2 of ........ ;D
Liever een simpele Lanciá!

Faxmulder schreef:
![]()
Waar ligt dit in??? ;D ;D ;D
Nog een:
waar ligt dit in?

gezien het formaat van dat radiatortje
en het bouwsel van buizen eromheen, iets wat een sterk (spaceframe) chassis heeft..
tsja dat kan van alles zijn, van een dikke buggy tot een dragracer..
ik gok op iets zoals het eerstgenoemde
en het bouwsel van buizen eromheen, iets wat een sterk (spaceframe) chassis heeft..
tsja dat kan van alles zijn, van een dikke buggy tot een dragracer..
ik gok op iets zoals het eerstgenoemde
bekende kleur blauw en STI...
die andere weet ik niet (K)
zane
die andere weet ik niet (K)
zane
Volgens mij is dat een Lancia Stratos...Rally Uitvoering
Heb ik het goed ???
Heb ik het goed ???
HUMMER!!!
Faxmulder schreef:
HUMMER!!!
dat zou best eens kunnen, maar zaten er van die buizen voor de radiator?
Ronney schreef:
Volgens mij is dat een Lancia Stratos...Rally Uitvoering
Heb ik het goed ???
Lancia Delta integral...
De weg uitvoering van de rally wagen dus
hmm, misschien een nieuw topic: Het motorblok van de biker?? :P
Een complete auto dan maar weer:
Dit moet de Hummer H3 gaan worden (nu nog met camouflage)
Een complete auto dan maar weer:
Dit moet de Hummer H3 gaan worden (nu nog met camouflage)

hummer H3 is allang (week of 6) bekend... :-X

koekie schreef:
[Faxmulder schreef:
HUMMER!!!
dat zou best eens kunnen, maar zaten er van die buizen voor de radiator?
Jij hebt wel lef zeg!!
dat een radiator noemen :S Dat is een INTERCOOLER!!!!
Ehh om precies te zijn, van boven naar beneden...
intercooler
AC condensor
radiator
olie koeler ;D
intercooler
AC condensor
radiator
olie koeler ;D