Halflife 2 / Counterstrike Source
Moderator:Beheerders
Wie speelt momenteel ook Halflife 2 of Counterstrike Source? Lijkt me sterk dat ik de enige ben op het forum...
Re:Halflife 2 / Counterstrike Source
Caramba schreef:
Wie speelt momenteel ook Halflife 2 of Counterstrike Source? Lijkt me sterk dat ik de enige ben op het forum...
5 voor 6 " s ochtends???????
Ben je wel goed bij je hoofd?????
dusssss©
heey caramba jah ik speel het ook
Ik moet halflife 2 nog kopen. Ik hou wel van een shooter. Momenteel speel ik vooral Battlefield1942/desertcombat Final mod, erg leuk. Verder speel ik DTM RD2 en heb ik al Need For speed Underground 2 op mijn pc staan (van de nieuwsgroepen geleeched). NFSU2 is grafisch extreem zwaar. Speel met een P4 3.06 1024 Nvidia FX5700 en het spel is bij mij alleen te spelen op 1024x768 met detail op laag
::) >:(
Ik moet zeggen dat ik met mijn videokaart FX5700 niet meer mee kan komen ;D
grafisch gezien. Als ik Halflife 2 wil spelen moet ik gewoon upgraden naar een 6000 serie nvidia of ati x serie. >:(

Ik moet zeggen dat ik met mijn videokaart FX5700 niet meer mee kan komen ;D

Voor HL2 is een 9800 Pro ruim voldoende. Upgraden naar de X-series of de 6000 is alleen noodzakelijk als je in de hoogste resolutie speelt, met Full AA, filtering, detail etc.
interessant

Loeky schreef:
interessant![]()
Echt wel.
IGN.com: 97%
Gamespot: 93%
De beste shooter ooit gemaakt, iedereen kopen!

ja ik zeg ook niks over de shooter...maar mijn opmerking ging over het slappe gelul over die videokaarten :P
BOSS schreef:
[Caramba schreef:
5 voor 6 " s ochtends???????
Ben je wel goed bij je hoofd?????
dusssss©
Ja, speciaal vroeg opgestaan, zodat ik ff kan spelen! Deed ik vroeger al op 6 december ;D
Klopt ik speel met een 9800XT en kan met 40-55 fps op 1600x1200 draaien, alles op high, maar geen anti aliasing of anisotropic filtering. Een vriend van me speelt met een 9000Pro 128mb en dat gaat ook al heel goed eigenlijk.Pimiento schreef: Voor HL2 is een 9800 Pro ruim voldoende. Upgraden naar de X-series of de 6000 is alleen noodzakelijk als je in de hoogste resolutie speelt, met Full AA, filtering, detail etc.
Wie is er geinteresseerd in een keertje met wat DP members Counterstrike spelen? Misschien een keer een online meeting

- Ghostdog - X
- Contacteer:
nee liever GTA san andreas. Kun je ook MTBen en heb je pick ups

Ja, San Andreas is ook cool. Nog ff wachten totdat ie op de PC uitkomt. Dan ga ik die ook zeker spelen.
[zeik/] Ik weet wat jou bezielt maar laten we beginnen met het feit dat videokaarten tegenwoordig allerbelangrijkst zijn bij het spelen van dit soort spellen. Dus kom niet aanzetten met "wat een gel*l" want dat komt niet echt snugger overLoeky schreef: ja ik zeg ook niks over de shooter...maar mijn opmerking ging over het slappe gelul over die videokaarten :P

Ik heb inmiddels vernomen van veschillende websites dat het spel geweldig te spellen is op midrange systeempjes. Inderdaad wat Caramba zegt over ati 9000, is absoluut voldoende. Wel is veel geheugen belangrijk omdat het een processor en geheugen vretend spel is

Las net een stuk op IGN, Nvidia brengt de 6600 GT uit, die moet sneller zijn dan een 9800 XT en toch maar 200 dollar kosten. Interessant niet?
Dat counterstrike lijkt me wel leuk, echter je hebt er twee handen voor nodig, dus voor mij nog ff niet. Anders had ik HL2 al uitgespeeld gehad ;D!

Dat counterstrike lijkt me wel leuk, echter je hebt er twee handen voor nodig, dus voor mij nog ff niet. Anders had ik HL2 al uitgespeeld gehad ;D!
Las net een stuk op IGN, Nvidia brengt de 6600 GT uit, die moet sneller zijn dan een 9800 XT en toch maar 200 dollar kosten. Interessant niet?
neen
zane
Zane! schreef:
neen
zane
Haha, das wel erg kort door de bocht Zane

WTF wat een briljant spel hal-life 2 :P
. Het is net een film, nee alsof je er zelf inzit. Over alles is nagedacht. De kwaliteit spettert gewoon van het scherm af. Alles is ook echt prachtig ontworpen man en je moet ook serieus rekening houden met natuurwetten anders kom je niet eens verder. ;D Op een gegeven moment zit je in de riolen zegmaar en kom je bij zo"n wip uit. Bedoeling is dat je bovenop het platform komt om naar de uitgang te komen. Dit gaat je echt niet lukken door hardlopend over de wip te rennen en te springen zonder een paar weegschaal trucjes uit te halen. Gelukkig liggen er 5 bakstenen die je aan de andere kant van de wip kunt neerleggen. Al het gewicht ligt dus achterin de wip ;D en nu kun je dus wel op het platform komen. Clever ;D ;D
En je krijgt er ook nog Counterstrike Source bij ook al moet ik zeggen dat ik nog nooit eerder counterstrike heb gespeeld.
:P

En je krijgt er ook nog Counterstrike Source bij ook al moet ik zeggen dat ik nog nooit eerder counterstrike heb gespeeld.
:P
@ Caramba: zo te zien heb je je proc aardig overgeklokt ofniet ;D. Kan je niet hoger gaan dan 3500 MHz?
Nee, helaas niet. Draai nu zelfs 3482MHz, want dan kan m"n geheugen nog wat harder (232MHz met strakke timings, dan haal ik zo"n 5,6GB/s in Sisoft).
Maar m"n geheugen is de bottleneck, ik heb Corsair TwinX 2x512MB PC3700 (=233MHz) op 2,8V maar die gaan geen 1 MHz hoger dan de standaard 233
Valt me dus heel erg tegen, volgende keer geen Corsair meer voor mij.
Hehe, begint hier net GoT te worden
Maar m"n geheugen is de bottleneck, ik heb Corsair TwinX 2x512MB PC3700 (=233MHz) op 2,8V maar die gaan geen 1 MHz hoger dan de standaard 233

Valt me dus heel erg tegen, volgende keer geen Corsair meer voor mij.
Hehe, begint hier net GoT te worden

Misschien kunnen we een keer een Dirtypages server CS:S plannen ;D
ergens in de avond.

Ja, goed idee. Bedoel je gewoon wat DP users op een public server, of heb jij een server in beheer?
Ja bijv. dat ik een server opzet en dat je met een password mee kan doen.
Ik heb het al een keer geprobeerd en het werkte waarempel. Zoiets heb ik namelijk nooit eerder gedaan. Ik vraag me alleen een ding af of de snelheid wel genoeg is. Ik heb een adsl verbinding met 1120 Kb download en 352 Kb upload.
Dus misschien is die upload wel de flessenhals maar het zou wel leuk zijn zoiets toch ;D.
Heb trouwens al een paar keer counterstrike source online gespeeld alleen weet ik niet alle knoppen en waar de chatbox knop zit ???
Er is alleen een probleem: het moet wel op mijn eigen pc gebeuren allemaal dus het is niet altijd beschikbaar, ook vanwege zware downloads zo af en toe ;D. Desnoods spreken we gewoon tijden af of zet je de server onder de favorieten zodat je altijd kan kijken of mijn server online staat.
Voolopige server is te vinden onder Dirtypages.net NL
password: komt dan nog wel. Wil eerst testen met zoveel mogelijk mensen.
Nogmaals, als hij niet online staat, probeer het later of de volgende dag
Welke map is favoriet.

BTW: ik hoop dat er snel multiplayer mods komen voor HL2 :P
Ik heb het al een keer geprobeerd en het werkte waarempel. Zoiets heb ik namelijk nooit eerder gedaan. Ik vraag me alleen een ding af of de snelheid wel genoeg is. Ik heb een adsl verbinding met 1120 Kb download en 352 Kb upload.
Dus misschien is die upload wel de flessenhals maar het zou wel leuk zijn zoiets toch ;D.
Heb trouwens al een paar keer counterstrike source online gespeeld alleen weet ik niet alle knoppen en waar de chatbox knop zit ???
Er is alleen een probleem: het moet wel op mijn eigen pc gebeuren allemaal dus het is niet altijd beschikbaar, ook vanwege zware downloads zo af en toe ;D. Desnoods spreken we gewoon tijden af of zet je de server onder de favorieten zodat je altijd kan kijken of mijn server online staat.
Voolopige server is te vinden onder Dirtypages.net NL
password: komt dan nog wel. Wil eerst testen met zoveel mogelijk mensen.
Nogmaals, als hij niet online staat, probeer het later of de volgende dag
Welke map is favoriet.

BTW: ik hoop dat er snel multiplayer mods komen voor HL2 :P