Re:sk8 park dh
Moderator:Beheerders
chill....kregen wij ook maar es zoiets :-[
hahahaha
Hadden wij al...
Maar ben blij dat Den Haag nu ook een vet park krijgt!!!!
Hadden wij al...
Maar ben blij dat Den Haag nu ook een vet park krijgt!!!!
-
jep, is lang over gediscussieerd, en er komt eerst nog een tijdelijke oplosiing van 90.000 euro dacht ik, maar als alles meezit beginnen ze zomer 2005 met bouwen, zien jullie ook allemaal de oververt bowl corner :P
pinoisgeel weet meer over de plannen
pinoisgeel weet meer over de plannen
Yeahhhhhhhhh Sweettttttttttttttttttt, hopelijk wel van beton.
Kijk eens aan, nou ben benieuwd, volgens mij zijn die plannen er inderdaad al eeuwen, zou mooi zijn.
Dit lijkt me een goede reden om vaak naar den haag te gaan komende zomer ;D
-
juich trouwens niet te vroeg, want ze zeggen de afgelopen 5 jaar al dat ze een skatepark gaan bouwen, maar nu ze ook helemaal tekeingen en plannen hebben gemaakt heb ik toch iets meer hoop gekregen
-
flippie schreef:
juich trouwens niet te vroeg, want ze zeggen de afgelopen 5 jaar al dat ze een skatepark gaan bouwen, maar nu ze ook helemaal tekeingen en plannen hebben gemaakt heb ik toch iets meer hoop gekregen
Ik denk dat dat wel goed komt. Het spuiplein is inmiddels antiskategebied geworden dus moet er wel een alternatief komen voor de skaters. Ik geloof zelfs al dat ze met de voorbereidingen zijn begonnen.
-
als tussentijdse oplossing zijn ze nu naast de haagse hogeschool een klein street parcours aan t aanleggen, sterker nog, op dit moment zetten ze de eerste quarter neer... ik kijk erboven op. maar dit is niks bijzonders hoor... bank, quarter, piramide, railtje, wheeliepad... voor de fiets schiet t niet op. om te skaten is wel aardig!
Ziet er vet uit!
Hopen dat ze in Den Haag daadkrachtiger zijn dan in Hengelo.
Hopen dat ze in Den Haag daadkrachtiger zijn dan in Hengelo.
-
zie hier ook het eerst/oude plan voor het park:
en hier het tweede plan wat ze hadden voor het malieveld:

en hier het tweede plan wat ze hadden voor het malieveld:

Doe mij het eerste plan maar, veel meer rondingen zo te zien
k hoop ook dat het snel komt
t ziet er idd erg leuk uit maar het eerste id is tog beter volgens mij
t ziet er idd erg leuk uit maar het eerste id is tog beter volgens mij
-
ja heel veel mensen vonden de eerste beter, maar er zitten veel vreemde lijnen in het eerste ontwerp, en ook een aantal fouten, de gene die we krijgen is beter
-
- Contacteer:
Het park moet er voor zomer 2005 staan. Volledig beton en veel mooier en heeft betere lijnen dan Rotterdam ;D al zeg ik het zelf. Het eerste plan vind ik zelf ronduit kut, het tweede plan was echter leuk.
De tijdelijke oplossingen zijn:
Ten eerste de grootste namelijk de uitbereiding van het Zuiderpark, waar alle metalen crap die in heel Den Haag verspreid staat geplaats wordt + enkele nieuwe obstakels geplaats gaan worden. Ook wordt dit park naar zeggen gerenoveerd.
Verder komt er waarschijnlijk een indoorpark van inderdaad ongeveer 90000 euries. Daar is verder nog weinig over bekent...
En komt (wat er ook al lang had moeten staan) er een skateparkje bij de verademing in Den Haag. Dit wordt ook niet echt groot, maar wel beton ;D.
Juich inderdaad niet te vroeg, het plan om het skatepark neer te zetten loopt al ongeveer 6 jaar.
Greetz,
Mad mike.
De tijdelijke oplossingen zijn:
Ten eerste de grootste namelijk de uitbereiding van het Zuiderpark, waar alle metalen crap die in heel Den Haag verspreid staat geplaats wordt + enkele nieuwe obstakels geplaats gaan worden. Ook wordt dit park naar zeggen gerenoveerd.
Verder komt er waarschijnlijk een indoorpark van inderdaad ongeveer 90000 euries. Daar is verder nog weinig over bekent...
En komt (wat er ook al lang had moeten staan) er een skateparkje bij de verademing in Den Haag. Dit wordt ook niet echt groot, maar wel beton ;D.
Juich inderdaad niet te vroeg, het plan om het skatepark neer te zetten loopt al ongeveer 6 jaar.
Greetz,
Mad mike.
-
- Contacteer:
p.s. zuiderpark zijn ze al mee begonnen!
flippie schreef:
ja heel veel mensen vonden de eerste beter, maar er zitten veel vreemde lijnen in het eerste ontwerp, en ook een aantal fouten, de gene die we krijgen is beter
Ook mooi, eerste of tweede, alle krijgertjes zijn mooi

-
Een indoor park klinkt ook vet als ben ik bang dat dat weer iets wordt voor verwende inline ettertjes en niet voor ons nette bikers
sowieso ben je niet zo snel welkom in indoor parken met 26"

-
chieldebiel schreef:
Een indoor park klinkt ook vet als ben ik bang dat dat weer iets wordt voor verwende inline ettertjes en niet voor ons nette bikerssowieso ben je niet zo snel welkom in indoor parken met 26"
komt wel goed, de mtb scene is best groot in den haag, en de inline scene is echt nul,nul
-
- Contacteer:
zuiderpark is af en megavet!!! ook voor bikers!!!
het staat vol met ledges in verschillende hoogtes en breedtes, er staat een nieuwe funbox en er staat een nieuwe driveway met ledge in het midden!!!
veeet ;D
het staat vol met ledges in verschillende hoogtes en breedtes, er staat een nieuwe funbox en er staat een nieuwe driveway met ledge in het midden!!!
veeet ;D
-
Vet ! het enige wat ik nog nodig heb is een fiets die in elkaar zit >:(
-
- Contacteer:
chieldebiel schreef:
Vet ! het enige wat ik nog nodig heb is een fiets die in elkaar zit >:(
tsja, dat zou idd handig zijn...
maareeeh wie ben jij???
waaaw!!! echt vet. Zoiets moesten ze hier al lang gezet hebben. Maja...