Re:www.thebikers.nl
Moderator:Beheerders
-
ik zou beginnen met een link naar dP te zetten op je site onder links :-*
Den Wiskeystoker schreef:
ik zou beginnen met een link naar dP te zetten op je site onder links :-*
hoe kan ik dat gvd nou vergeten ..
met de volgende update staat ie erop. :-X
-
- Contacteer:
Die site is de digitale boom hut ofzo van jullie groepje?
Mooie spots daaro in Stadskanaal.....
Erikje

Erikje
-
Beste Derk,
Waar ben je nou gvd mee bezig?? Probeer je ons voor l*l te zetten of zo?
Dat lukt je dan al aardig...
Tis zo: Wij ( niet jij ) biken al een leuk poosje ( 9jr. ) hier en daar, just for fun.
Dit leek jou ook wel leuk toe, dus heb je vorig jaar een oude fiets kunnen kopen die van mij is geweest.
Allemaal leuk en aardig dus.....
[glow=red,2,300]Maar waarom gedraag je je nou GVD alsof je Cedric Gracia bent??!![/glow]
Zo dat is er uit...
Met vriendelijke groet,
Jarno.
Waar ben je nou gvd mee bezig?? Probeer je ons voor l*l te zetten of zo?
Dat lukt je dan al aardig...
Tis zo: Wij ( niet jij ) biken al een leuk poosje ( 9jr. ) hier en daar, just for fun.
Dit leek jou ook wel leuk toe, dus heb je vorig jaar een oude fiets kunnen kopen die van mij is geweest.
Allemaal leuk en aardig dus.....
[glow=red,2,300]Maar waarom gedraag je je nou GVD alsof je Cedric Gracia bent??!![/glow]
Zo dat is er uit...
Met vriendelijke groet,
Jarno.
Oh oh, ruzie in de boomhut.......
Kom op kinders, fijn weer spelen, ik fiets nog wat langer dan jullie hoor , zelfs nog langer dan Ruben dus Ruben: opzouten met DP...
:P
Kom op kinders, fijn weer spelen, ik fiets nog wat langer dan jullie hoor , zelfs nog langer dan Ruben dus Ruben: opzouten met DP...

Erikje schreef:
Hmmm, als iemand zich presenteert als "wij" dan is het wel handig als al die mensen die "wij" zijn daar ook achter staan natuurlijk

voor de rest: have fun daar in het platte stadskanaal

msxx schreef:
[Erikje schreef:
Hmmm, als iemand zich presenteert als "wij" dan is het wel handig als al die mensen die "wij" zijn daar ook achter staan natuurlijk![]()
voor de rest: have fun daar in het platte stadskanaal![]()
Hoezo quote je mij nou dan? Ik heb niets met die knakkers van doen en wil dat ook niet.... :-X
Erikje
Erikje schreef:
[msxx schreef:
[Erikje schreef:
Hmmm, als iemand zich presenteert als "wij" dan is het wel handig als al die mensen die "wij" zijn daar ook achter staan natuurlijk![]()
Hoezo quote je mij nou dan? Ik heb niets met die knakkers van doen en wil dat ook niet.... :-X
Erikje
Niet bewust jou gequote, gewoon verkeerd knopje

Erikje schreef:
[msxx schreef:
[Erikje schreef:
Erikje
Omdat jij zo stoer bent omdat je al langer fietst. :-X
Nou jongens ff rustig aan he..
ik snap niet wat hij heeft...
Ik doe toch niks verkeerd..
??? ??? ??? ??? ???
Ik doe toch niks verkeerd..
??? ??? ??? ??? ???
Igor schreef:
Typisch dat ik degene aan wie ik juist niets vraag moet uitleggen dat ik een cynische opmerking plaatste.....
Je zou wel eens in Stadskanaal kunnen wonen...
Erikje
nou....jij woont er van ons allemaal wel het dichtst bij in de buurt..........Erikje schreef:
Erikje
en ik fiets ook al aardig lang.............mag ik nu ook in de boomhut spelen :-* :-*
rare jongens die Groningers.......
dussssss©
BOSS schreef:rare jongens die Groningers.......
Niet alle Groningers over 1 kam scheren he

Erikje schreef:
[Igor schreef:
Typisch dat ik degene aan wie ik juist niets vraag moet uitleggen dat ik een cynische opmerking plaatste.....
Je zou wel eens in Stadskanaal kunnen wonen...
Erikje
Typisch dat dagene die meent uit te moeten leggen dat "ie een cynische opmerking maakt zelf niet inziet dat een ander ook wel eens een cynische opmerking zou kunnen maken.
- dobbel our zero
idd, zo is het maar netjojo schreef: [Niet alle Groningers over 1 kam scheren heBOSS schreef:rare jongens die Groningers.......![]()
Waar komen de mensen van dirty pages vandaan ?
Canny schreef:
Waar komen de mensen van dirty pages vandaan ?
Overal....

BOSS schreef:
nou....jij woont er van ons allemaal wel het dichtst bij in de buurt..........
en ik fiets ook al aardig lang.............mag ik nu ook in de boomhut spelen :-* :-*
rare jongens die Groningers.......
dussssss©
Weinig!! Voor je het weet willen ze ook onafhankelijk zijn...
dus...
He Canny misschien is het verstandiger om deze link te verwijderen van je site. Je hebt mij en ook anderen best wel voor lul gezet. Dit is spam wat je nou doet. De site van je ziet er wel grappig uit, maar je moet je er niet zo veel bij voorstellen. Had deze topic nou maar niet gemaakt, dat scheelde ons geruzie. Het is net alsof we heer en meester zijn in de bike wereld, maar ondertussen zijn we dat totaal niet. Maar ik spreek je nog wel.
Groeten van een biker uit het plattelandse Stadskanaal.
Groeten van een biker uit het plattelandse Stadskanaal.
Tss. Jongens, hoe oud zijn jullie nu??
Als hij toch de bink uit wil hangen met z"n site, laat hem dan toch. Of als je er al iets van moet zeggen, doe dat dan via een PB ofzo. Is misschien wel wat leuker voor Canny.
(wow, sinds wanneer kan ik zo medelevend met iemand zijn)
Twente Power!! :P
Als hij toch de bink uit wil hangen met z"n site, laat hem dan toch. Of als je er al iets van moet zeggen, doe dat dan via een PB ofzo. Is misschien wel wat leuker voor Canny.
(wow, sinds wanneer kan ik zo medelevend met iemand zijn)
Twente Power!! :P
Wil helemaal niet de bink uithangen man. ???
Heb alleen deze link geplaats maar oke
Heb alleen deze link geplaats maar oke
tijd om definitief terug te keren naar de boomhut.