Final offer: Firebeast DH frame + wielen à 400€
Moderator:Beheerders
Firebeast DH frame, is gelast/verstevigd omdat er een barstje in mijn achterbrug zat (gevolg van crash in Todtnau denk ik) en de gusset bij de headtube heb ik gelijk ook laten vergroten. Frame moet dus opnieuw gespoten worden.
Single pivot, veerweg 185-205-225 en geometrie verstelbaar, 17"
Dacht aan een 500€ incl. Shock Works demper
Single pivot, veerweg 185-205-225 en geometrie verstelbaar, 17"
Dacht aan een 500€ incl. Shock Works demper
Re:Firebeast DH frame
Nog ff toevoegen: Kennis heeft een Sintesi Bazooka frame waarvan de achterbrug langs beide kanten was doorgescheurd, heeft bij dezelfde lasser laten herstellen (heeft mij die trouwens aanbevolen) en heeft erna nog in Les Gets, Morzine en nog enkele parcours gereden en geen enkel probleem, is professioneel werk. Normaal zou ik er zelf nog een jaar mee rijden maar ben zelf van de kerstaanbiedingen aan "t profiteren ;D
Edit: Deze lasser houdt zich trouwens veel bezig met herstellen van Frames van Moto"s, alu velgen van auto"s e.d., mss ook al een hele geruststelling
Edit: Deze lasser houdt zich trouwens veel bezig met herstellen van Frames van Moto"s, alu velgen van auto"s e.d., mss ook al een hele geruststelling

is het zoiets...? :P :P :P
Allee mensen, niemand ???
is toch ni duur?
Doe eens een aannemelijk bod, lassen kostte 200€, frame ooit 2000€. Moet hem toch ook ni weggeven he (hoewel de meesten dat het liefst zouden hebben wsl
).
Voor 100€ meer kan er nog een goede Halo wielset bij.
is toch ni duur?
Doe eens een aannemelijk bod, lassen kostte 200€, frame ooit 2000€. Moet hem toch ook ni weggeven he (hoewel de meesten dat het liefst zouden hebben wsl

Voor 100€ meer kan er nog een goede Halo wielset bij.
good luck... sucked tegenwoordig om te verkopen, kijk naar men bighit, maanden te koop en uiteindelijk frame verkocht voor 400 euro...
grtz
Animine
grtz
Animine
Animine schreef:
good luck... sucked tegenwoordig om te verkopen, kijk naa men bighit, maanden te koop en uiteindelijk frame verkocht voor 400 euro...
...en dan nog aan een Limburger

Dat maakt niet uit, ben zelf een Nederlander die in België samenwoont met een Westvlaamse die in Limburg heeft gewoond ;D
dit is hem volgens mij wel:

idd, dat is hem, thx
zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat hier zou moeten posten.

zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat hier zou moeten posten.
Ik vond nog een review over het frame in het duitse mountain bike.
conclusie: Ein rahmen der extraklasse!
hinterbau mit enormen variationsmoglichkeiten der geometrie-und federwegs-anpassung.
Der firebeast rahmen wartet mit enormem potenzial auf.
conclusie: Ein rahmen der extraklasse!
hinterbau mit enormen variationsmoglichkeiten der geometrie-und federwegs-anpassung.
Der firebeast rahmen wartet mit enormem potenzial auf.
eey hard is die nog tekoop?
Re:Firebeast DH frame + Swinger 6 way
hoeveel mm is die inbouw van die swinger?
verkoop je hem ook los?
zoja, noem je bedrag.
groeten.
verkoop je hem ook los?
zoja, noem je bedrag.
groeten.
Final offer: Frame + shock works demper + Halo wielset à 400€
Re:Final offer: Firebeast DH frame + wielen à 400€
frame + demper SOLD.
es kijken wat ik er van kan maken ;D
es kijken wat ik er van kan maken ;D