Help Azie. Koop een foto!
Moderator:Beheerders
Hallo allemaal,
graag even jullie aandacht voor het volgende:
Help Azië. Koop een foto.
www.fotoveilingazie.nl
Via een kunstwerk kunt u de slachtoffers in Azië helpen. Nederlandse topfotografen hebben gratis foto"s beschikbaar gesteld.
Onder hen Erwin Olaf, Morad Bouchakour, Patricia Steur & Erik Boschman. De foto"s staan allemaal op deze site voor de internetveiling.
Iedereen mag bieden. Hoe hoger uw bod, hoe groter de kans dat de foto voor u is. En hoe meer geld er naar de slachtoffers van de zeebeving gaat.
Voor Giro 555
Al het geld dat we ophalen via deze fotoveiling wordt overgemaakt naar Giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties.
De fotoveiling wordt geopend op maandag 10 januari om 18.00 uur. Vanaf dat moment kunt u bieden.
Aanbevelingen
Het initiatief fotoveilingazie.nl wordt ondersteund door:
- Fotografenfederatie
- PANL (Photography Association of the Netherlands)
- FOAM, Amsterdam
- Nederlands fotomuseum, Rotterdam
dussssss©
graag even jullie aandacht voor het volgende:
Help Azië. Koop een foto.
www.fotoveilingazie.nl
Via een kunstwerk kunt u de slachtoffers in Azië helpen. Nederlandse topfotografen hebben gratis foto"s beschikbaar gesteld.
Onder hen Erwin Olaf, Morad Bouchakour, Patricia Steur & Erik Boschman. De foto"s staan allemaal op deze site voor de internetveiling.
Iedereen mag bieden. Hoe hoger uw bod, hoe groter de kans dat de foto voor u is. En hoe meer geld er naar de slachtoffers van de zeebeving gaat.
Voor Giro 555
Al het geld dat we ophalen via deze fotoveiling wordt overgemaakt naar Giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties.
De fotoveiling wordt geopend op maandag 10 januari om 18.00 uur. Vanaf dat moment kunt u bieden.
Aanbevelingen
Het initiatief fotoveilingazie.nl wordt ondersteund door:
- Fotografenfederatie
- PANL (Photography Association of the Netherlands)
- FOAM, Amsterdam
- Nederlands fotomuseum, Rotterdam
dussssss©
Re:Help Azie. Koop een foto!
Boss no offens tegen jou persoonlijk
Hypokriet gedoe, en nu zelfs op DP.
Er sterven dagelijks 25.000 mensen, dat is sinds 26 december 375.000mensen !!!!, in Afrika aan honger en ziekte en daarvoor wordt geen zoveel miljoen/ miljard ingezameld.
Er sterven dagelijks 25.000 mensen, dat is sinds 26 december 375.000mensen !!!!, in Afrika aan honger en ziekte en daarvoor wordt geen zoveel miljoen/ miljard ingezameld.
Idd, why support charlie and not kunte ?
Zeker als je nu meer en meer hoort dat sommige mensen daar achter echt een rare mening hebben over het hele voorval zelf.
Hoorde vandaag een interview met een Nederlands Indonesche vrouw, die schrok zich dood dat de mainland mensen gewoon zeiden dat het maar goed wat er gebeurd was, en dat had wat te maken met geschiedenis...
Maar vooral het feit dat er dagelijks meer mensen in afrika sterven en gewoon niet in da picture staan dat is rond uit hypocriet.
Komt Bush weer heel goed uit dat hij daar de barmhartige sameritaan kan gaan spelen.
Toch geen echte wag the dog toestand hoop ik...
Zeker als je nu meer en meer hoort dat sommige mensen daar achter echt een rare mening hebben over het hele voorval zelf.
Hoorde vandaag een interview met een Nederlands Indonesche vrouw, die schrok zich dood dat de mainland mensen gewoon zeiden dat het maar goed wat er gebeurd was, en dat had wat te maken met geschiedenis...
Maar vooral het feit dat er dagelijks meer mensen in afrika sterven en gewoon niet in da picture staan dat is rond uit hypocriet.
Komt Bush weer heel goed uit dat hij daar de barmhartige sameritaan kan gaan spelen.
Toch geen echte wag the dog toestand hoop ik...
Vandaag gelezen dat vanwege het Kastensysteem in India alleen de hogere kasten het geld ontvangen en geen geld doorspelen aan anderen.
Ik had het niet anders verwacht...
Ik had het niet anders verwacht...
The Pyreneeën King schreef:
zo lust ik er naturlijk nog wel een paar, en iedereen heeft wel iets gehoord via via.
Dit is mijn manier, naast een overboeking, om een steentje bij te dragen.
dussssss©
-
The Pyreneeën King schreef:
Nou boehoehoe, als jij zo met die mensen mee leeft, waar blijft dan jouw actie om die mensen te helpen?
Altijd hetzelfde, fucking etters, altijd commentaar op een ander. Kijk naar jezelf en kijk dan wat jij kan betekenen voor een ander, heb jij geen geld over voor Azië maar wil je iemand in Afrika of where ever steunen doe dat dan! Maar loop niet goed bedoelde initiatieven van anderen af te zeiken!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
T.B.F.K.A.N. schreef:
Nou boehoehoe, als jij zo met die mensen mee leeft, waar blijft dan jouw actie om die mensen te helpen?
Altijd hetzelfde, fucking etters.....
Dat kan ook op een andere manier gezegd worden. Voordat je je mening over iemand klaar hebt moet je eerst weten wat zo"n persoon al doet of heeft gedaan op dat gebied, en volgens mij weet jij dat niet..
In het algemeen heb je echter gelijk imho.
JJ
Nu vind ik inderdaad dat 555 de andere goede doelen een beetje ondersneeuwt, maar ik vin" het wel een aardig initiatief. Er zijn er meer...
- cHoc
er zijn ook andere (kleinere) doelen die goed werk verrichten in Azie (en elders) geef daar geld aan ipv van giro 555.
dan weet je dat er meer van je euro besteed word aan de mensen die het echt nodig hebben dan als je aan giro 555 geeft.
Ik ben deze giro 555 geld klopperij heisa allang zat.
dan weet je dat er meer van je euro besteed word aan de mensen die het echt nodig hebben dan als je aan giro 555 geeft.
Ik ben deze giro 555 geld klopperij heisa allang zat.
columpje 555 voor wie "m nog niet kent....
Meesterlijk. Net als die vent van Artsen zonder grenzen: We hebben al genoeg geld hoor! Oops, did I say that out loud? Ik ben al een goede week 555 moe, ik geef mijn geld aan: kankerbestrijding en de Bart Foundation.
de huidige actie rondom 555 is het voorbeeld van bekende Nederlands die zijn/haar l*l/k*t oppoetsen. een grote media hype.
de kinderneukertjes zijn er niet weggebleven. Die zie je op de foto"s nog net niet op de lijken dansen. en dat onder het motto dat ze op die manier de plaatselijke economie helpen.
bij deze actie is besloten dat als je er of kritisch over bent of zelf niet iets doet dat er dan iets mis is met je. rare reactie...
de kinderneukertjes zijn er niet weggebleven. Die zie je op de foto"s nog net niet op de lijken dansen. en dat onder het motto dat ze op die manier de plaatselijke economie helpen.
bij deze actie is besloten dat als je er of kritisch over bent of zelf niet iets doet dat er dan iets mis is met je. rare reactie...