Wat het preciese effect is weet ik niet zeker. Ik weet wel dat het een soort substituut-hoogtestage is. Dus hoog slapen en laag trainen. Wat daar de medische effecten van zijn moet een medicus maar eens verder uitleggen.
We zijn trouwens wel way off-topic aan het lullen nu.
Ik denk dat Nys het wel goed doet op een MTB.
En om aan de spelen mee te mogen doen moet hij zich eerst kwalificeren, daarmee bewijst hij volgens mij al voldoende talent-uithoudingsvermogen-inzet-e.d.
Sven Nijs met de mtb op de OS in 2008.
Moderator:Beheerders
Re:Sven Nijs met de mtb op de OS in 2008.
May schreef:
En De leeuw van vlaanderen die is nu wel gevallen denk ik.
Museeuw kan toch nie blijven liegen.
Heb die kerel nooit gemogen. Maar goed, België heeft nu ook zijn Virenque. Dat je pakt, tot daar aan toe, maar als je gesnapt wordt, geef dat dan ook toe. Je maakt je ronduit belachelijk als de bewijzen zich blijven opstapelen en je maar halsstarrig blijft ontkennen.
Re:Sven Nijs met de mtb op de OS in 2008.
Sport of niet, de echte inovaties komen volgens mij nooit van de big$ company"s, het zijn steeds de kleinere underground bedrijfjes die met vette dingen kwamen, bij mijn weten heeft bv Trek nooit iets wereldschokkends gedaan waar we echt wat aan hadden, Intense daarintegen was in hun begindagen ook maar een garage waar de wel wereldschokkendeframes op de tafel gelast werden...dat bedoel ik dus maar...