zhb_joshua schreef:
jef de man van de dag!! whahahahahah
ja toch, eerst tegen een boom rijden en daarna nog eens vol onderuit gaan, en dat allemaal door een sprongetje van 10 centimeter.
jef heeft het dus verdiend om de man van de dag te zijn!
Moderator:Beheerders
zhb_joshua schreef:
jef de man van de dag!! whahahahahah
ja toch, eerst tegen een boom rijden en daarna nog eens vol onderuit gaan, en dat allemaal door een sprongetje van 10 centimeter.
Starscr3am schreef:
Moet je toch naar de oogarts en je ogen laten nakijken, was echt geen 10cm, De enigste fout die ik heb gemaakt was dat ik te veel vaart nam en ondanks ik totaal geen ervaring heb met springen, kwam ik ongelukkig weer neer.
Als je mij zo loopt af te kraken hier op dit forum rij ik voortaan wel niet meer mee :-X
The XeroX schreef:
wat nou niet i-netten onder het werk ::) ;D
...maar de meeting was leuk....valpartijtjes horen erbij...en jef....je word egt nie afgekraakt...eens een geintje is niet verboden![]()
hey, het ziet er niet naar uit dat me toy zondag al klaar is, ik hoop volgende week wel. die wedstrijd is smorgens dus denk dat ik en me sickboy zondag smiddags wel kunnen.Starscr3am schreef: Mike ik ben zeer benieuwd naar je nieuwe bike! En ik hoop dat het goed weer word dit weekeind. Zaterdag kan ik helaas niet dan heb ik een blind date ;D half blind date dan zij weet hoe ik eruit zieMaar ehh ja sorry dat ik verkeerd reargeerde maar ik zAt ff in een dipje op mn werk ..
Maar verder gaat alles oke..
Joshua en manuel jullie krijgen de groeten !!
Mister P2 schreef: wie zijn er van de partij...
zeker:
Mike... zonder toy
josh!
misschien:
steven
jordi
???:
manuel
jeffrey
wouter en wouter
iemand anders
Mister P2 schreef:
wie zijn er van de partij...
josh?
manuel?
jeffrey?
steven(mischien ligt aan me school werk...)
jordi?
wouter en wouter?
iemand anders?
zo is i danpinoisgeel schreef: [Mister P2 schreef: wie zijn er van de partij...
zeker:
Mike... zonder toy
josh!
manuel
jeffrey
misschien:
steven
jordi
wouter (flip)
???:
wouter
iemand anders