Gewoon een bosbelasting invoeren voor heel NL [50 euro per jaar oid], immers als je gaat motorcrossen moet je ook lid worden van een club etc.
Ik betaal die 50 euro grif en direct op de voorwaarde dat een ander ruzie maakt welke route welke hoeveelheid poen krijgt.
Tevens verwacht ikd an natuurlijk torenhoge boetes [200 euro oid p/p] voor overtreders met als kanttekening dat het totaal aan boetes terugbetaald wordt aan diegenen die wel gedoneerd hebben.
Landelijk is de enige wijze, dat locale gefreumel creert te weinig nationaal draagvlak. Dat zie je aan de inspanningen van Bosss met zijn nieuwe route. Schoorl is allemaal onder de tafel ouwe jongens krentebrood geregeld aangelegd door vrijwilligers [waaronder moi], terwijl er verderop kommaneukers eerst zelf moeten biken aleer ze begrijpen dat de atb-erd een natuurgenieter is.
Daarbij sloeg dat onderhoudsbedrag van 20.000 euro echt kant nog wal. Ik kom het in 2005 voor de helft doen op een betere wijze !
;D
E
Verplichte vergunning Montferland+Veluwe
Moderator:Beheerders
-
- Berichten:1881
- Lid geworden op:vr okt 19, 2001 10:46 am
Re:Verplichte vergunning Montferland+Veluwe
Die dwarsbalken maken wel leuke sprongetjes. BTW wij stonden zondag voor een dichte kiosk, dus geen sticker kunnen kopen.
Re:Verplichte vergunning Montferland+Veluwe
T schreef:
Die dwarsbalken maken wel leuke sprongetjes. BTW wij stonden zondag voor een dichte kiosk, dus geen sticker kunnen kopen.
Ik heb een mail gestuurd aan Natuurmonumenten met het voorstel om op de site de openingstijden van de verkooppunten te vermelden en om verkoop via internet mogelijk te maken. Daarop kreeg ik een positieve reactie terug. Ik heb niet de illusie dat dit "morgen" al geregeld is, maar een prettige reactie is al heel wat

Re:Verplichte vergunning Montferland+Veluwe
Vorige week gingen we richting Oosterbeek, en we reden via mn LBS (Roelofs). Toevallig stond ie buiten. Hij hield ons nog aan met de vraag of we al een vergunning hadden?? Over meedenken gesproken
