fixed slotje!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
XXL
fixed slotje!

Bericht door XXL » ma jan 17, 2005 4:01 pm

Ik heb een probleem met dp da zich sinds enkele dagen voor doet en weet niet hoe ik dit moet verhelpen. Het probleem is volgende:
Als ik bevoorbeeld downhill topics wil bekijken dan zie ik enkel de topics die op 15januari bovenaan stonden en kan ik enkel de berichten zien die tot 15jan gepost zijn geweest.
Op het overzicht van alle onderwerpen kan ik in de uiterst rechtse vakjes wel zien op welke topic laatst gerageerd is geweest.
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt wat er aan te doen valt?

XXL

Re:probleempje met dp

Bericht door XXL » ma jan 17, 2005 4:04 pm

nu gebeurt het enkel en alleen nog bij het topic meetings en nie meer bij de rest!? wat de Tuuuut...gebeurt hier allemaal? ik begrijp er niks meer van. iemand enig idee?

Pimiento

Re:fixed slotje!

Bericht door Pimiento » di jan 18, 2005 10:32 am

Weet niet wat je er permanent aan zou kunnen doen (WinXP installeren??), maar je kunt het iig tijdelijk oplossen door bij internetopties (onder het kopje Extra in je browser) de tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen. Probleem is dat je dat dan elke keer moet doen als je de pagina bezoekt.

Gesloten