Ik zoek dus een fully frame 18""of 19",tussen de 100 en de 130mm veerweg.
Ik hoor het wel.
Grtz
Fully frame
Moderator:Beheerders
Re:Fully frame
ik weet niet naar wat je op zoek bent maar als je freerider zoekt weet ik het volgende staan is van een vriend van mij...
Nicolai Bass
Framemaat is L, hij is van 2002. Er is vrij weinig mee gereden en altijd onder ideale omstandigheden. De lagers zijn perfect in orde, kraakt niet, demper (DNM-3-RC) doet zijn werk naar behoren.
Kleur is mat zwart met rode decalls. Achterbrug is blinkend zwart.
deze heeft veerweg van 110 tot 150mm instelbaar!
Als je intresse hebt mail de eigenaar: philipboddez@hotmail.com
als je XC -fully zoekt weet ik ook nog een Heluis CC staan met sid demper echt in TOP staat voor meer specs. mail: FeelThefrunch@hotmail.com
Je moet nu niet gaan denken omdat ik juist 2 nicolai"s weet staan dat er iets scheelt met nicolai! de ene gaat em in ruilen voor een M-pire van nicolai en de andere heeft nog enkele nicolais thuis staan
Nicolai Bass
Framemaat is L, hij is van 2002. Er is vrij weinig mee gereden en altijd onder ideale omstandigheden. De lagers zijn perfect in orde, kraakt niet, demper (DNM-3-RC) doet zijn werk naar behoren.
Kleur is mat zwart met rode decalls. Achterbrug is blinkend zwart.
deze heeft veerweg van 110 tot 150mm instelbaar!
Als je intresse hebt mail de eigenaar: philipboddez@hotmail.com
als je XC -fully zoekt weet ik ook nog een Heluis CC staan met sid demper echt in TOP staat voor meer specs. mail: FeelThefrunch@hotmail.com
Je moet nu niet gaan denken omdat ik juist 2 nicolai"s weet staan dat er iets scheelt met nicolai! de ene gaat em in ruilen voor een M-pire van nicolai en de andere heeft nog enkele nicolais thuis staan
Ik heb nog een Giant XcX 115 mm staan die voor heel weinig wel mag...
@ steelboy: check mail.
Grtz
Grtz
-
Ik heb deze in de aanbieding uit de prive collectie.
Nieuw en onbereden, in de categorie freeride:
E
Nieuw en onbereden, in de categorie freeride:

E