Es ff kijken of iemand zo"n apparaat ergens op zolder heeft liggen voor weinig....
voor velgremmen, kompleet incl kabels/shifters/kettingspanner/kettinggeleider etc.
Voorkeur voor blank of zwart, qua kleur dan.
alvast bedankt
dusssss©
Re:Rohloff naaf
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wat denk je zelf

JJ schreef:
Wat denk je zelf![]()
jij weet best wat ik denk, maar niet geschoten.............. :-*
dussssss©
Voor weinahg ?! En hij is al zo goedkoop ;D
ChrisSS schreef:
Voor weinahg ?! En hij is al zo goedkoop ;D
ga jij maar es uitrekenen wat je in, pak em beet, 10 jaar aan cassettes, derailleurs(v+a), tandwielen en kettingen verslijt.
En dan praat ik nog niet eens over al die uren onderhoud/afstellen die daar mee gepaard gaan.......

dussssss©
"t Was ook echt zo bedoelt ! Rij zelf naar volle tevredenheid Rohloff (BTW, niet te koop
Met een, qua kwaliteit, vergelijkbaar derailleursysteem ben je tot 3 keer zoveel aan onderhoudskosten per kilometer kwijt ............... Maja, tis even de investering die wat aan de hoge kant is.

Met een, qua kwaliteit, vergelijkbaar derailleursysteem ben je tot 3 keer zoveel aan onderhoudskosten per kilometer kwijt ............... Maja, tis even de investering die wat aan de hoge kant is.
Niemand????
JJ kan jij mij je emailadres mailen, ik wilde jou, als ervaringsdeskundige, ff wat vragen.
dussssss©
JJ kan jij mij je emailadres mailen, ik wilde jou, als ervaringsdeskundige, ff wat vragen.
dussssss©