DH/FR gezocht
Moderator:Beheerders
ik zoek een downhill fiets of een freerider fiets omdat ik mijn street bike verkocht heb en ik kreeg ook last van mijn rug dus !
please heeft iemand een bike voor me mag tegen de 1000 kosten
please heeft iemand een bike voor me mag tegen de 1000 kosten
Re:DH/FR gezocht
hoi heb wel wat te koop fr\dh mail ff op yvonnefleur@TELE2.NL
eey prachtig maar heb je een foto
Hi,
ik heb misschien wel iets liggen voor u.
Ik zou mijn Nicolai Bass DH willen verkopen zodat ik me een M-Pire ST kan aanschaffen.
Framemaat is L, hij is van 2002. Er is vrij weinig mee gereden en altijd onder ideale omstandigheden. De lagers zijn perfect in orde, kraakt niet, demper (DNM-3-RC) doet zijn werk naar behoren.
Kleur is mat zwart met rode decalls. Achterbrug is blinkend zwart.
Ook wat parts betreft...er zit nu een Monster onder die kan ik je eventueel ook verkopen aan een zacht prijsje.
Frame kan mits juiste keuze van parts perfect als freeride gebruikt worden!
Indien je interesse hebt laat me dan iets weten. philipboddez@hotmail.com
Greetz
pHiLL
ik heb misschien wel iets liggen voor u.
Ik zou mijn Nicolai Bass DH willen verkopen zodat ik me een M-Pire ST kan aanschaffen.
Framemaat is L, hij is van 2002. Er is vrij weinig mee gereden en altijd onder ideale omstandigheden. De lagers zijn perfect in orde, kraakt niet, demper (DNM-3-RC) doet zijn werk naar behoren.
Kleur is mat zwart met rode decalls. Achterbrug is blinkend zwart.
Ook wat parts betreft...er zit nu een Monster onder die kan ik je eventueel ook verkopen aan een zacht prijsje.
Frame kan mits juiste keuze van parts perfect als freeride gebruikt worden!
Indien je interesse hebt laat me dan iets weten. philipboddez@hotmail.com
Greetz
pHiLL
eey mensen mooi voor de reacties maar ik ben al voor zien bij fietsgigant voor een woodbumble maar nu zoek ik een double crown vork dus zeg maar voor een zacht prijsje of RUILEN is het beste
Phill heeft nog een monster liggen....
maar hij moet het wel willen ruilen ! ;D
ruilen zal er niet in zitten maar misschien gaat ie wel weg voor een zacht prijsje....