Ik ben op zoek naar het mountain biking UK magazine dat op 19-1-2005 is uitgekomen, want hier staat namelijk een test van de woodbumble in en ik ben daar wel nieuwsgierig naar!
Weet iemand waar ik dit blad/nummer online kan kopen/bestellen of halen(amsterdam)!?
mountain biking UK magazine
Moderator:Beheerders
Re:mountain biking UK magazine
Volgens mij kan je die wel in de grotere boeken zaken met een tijdschriften hoek vinden. Soms ook wel bij de Bruna of de Primera ofzo, maar correct me if i"m wrong.
-
Dat heb ik gebrobeerd in sommige zaken in amsterdam en amstelveen, maar niet gevonden!
Maar als anderen een zaak weten in amsterdam waar je dit nummer/blad kan halen....heel graag!? Of online?
Maar als anderen een zaak weten in amsterdam waar je dit nummer/blad kan halen....heel graag!? Of online?
-
- Forumbeheerder
geachte heer woodbumble
ik denk dat je hier veel objectievere meningen gaat vonden over de woodbumble dan in mbuk, want de besprekingen daar zijn nóg erger dan in de dirt.......
ik denk dat je hier veel objectievere meningen gaat vonden over de woodbumble dan in mbuk, want de besprekingen daar zijn nóg erger dan in de dirt.......
-
Maar intussen heb ik alle oude onderwerpen over de woodbumble hier op het forum wel zo"n beetje 10 maal gelezen. Vandaar dacht ik dat het misschien wel een aanvulling zou zijn! Maar als er nog anderen zijn die meningen en/of ervaringen met woodbumble"s hebben, dan zijn die zeker welkom!?
En misschien is er toch wel iemand die weet waar ik dat blad kan krijgen, als vergelijk materiaal dan maar!?
En misschien is er toch wel iemand die weet waar ik dat blad kan krijgen, als vergelijk materiaal dan maar!?
- Ghostdog - X
- Contacteer:
zooo die be one site is niet echt FireFox proof...