8.00 UUR Verzamelen bij de laatste stop voor de grensovergang. ff Arnhem voorbij......Bij Zevenaar.
9.30 Aankomst op de 1e spot: Hombruch !
3 lijnen dirts.
Lijn 1 is te doen maar niet voor mietjes !
Lijn 2 is zo goed als onmogelijk .....mits in het bezit van een crossmotor

Lijn 3 is met een broek vol wel te doen.....Maar dan moet je toch wel behoorlijk thuis zijn in het "Dirten"
Er om heen ligt een BMX baan. Ook super.....4 lekkere jumps in een lijn. Je start vanaf een flinke hoge en steile startheuvel............Dus de vaart zit er dan al lekker in.
Ernaast ligt trouwens voor de keienslikkers een skateparkje met div. boxen / jumps / rails enweetikhetwatjullie allemaal leuk vinden.....................
11.45 Biken we ;)OVER DE STRAAT ;D in een kwartiertje naar de volgende spot: Boimke.
Dit is een bos.....gevuld met zieke jumps

Allemaal double jumps, dus er is geen weg terug.......Alles of niets. Ik heb ze allemaal al meerdere keren gesprongen, maar die zondag sta ik toch weer ff een paar poepjes te laten als ik er voor sta.

Tussen jump en landing zit al gauw een DIEP gat van toch wel een metertje of wat.......
Als je in bloedvorm bent kun je er zo 4 of zelfs 5 in a row doen.
13.45 Biken we weer terug naar Hombruch. Daar pakken we het hele zooitje in en rijden dan vervolgens naar het EDG park.
Is een kwartiertje met de auto.
Dit is een super 4-cross baan ;D ;D Gewoon een super mooie BMX baan, maar dan zwaar downhill ;D
Zeg maar B-hoek maar dan x 10 en in perfectie

Pittig baantje ook wel. Maar goed te doen voor iedereen ;D
Wasbordje , tables, doubles, step-uppfff alles wel eigenlijk....
Hier kunnen we doorknoeien tot een uurtje of 16.30.
En dan weer naar huis !!!!
SNAPPIE ??? ??? DUS GEEN STREET ;D