Cannondale LEFTY DLR met naaf en extra"s

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
SWijland
Cannondale LEFTY DLR met naaf en extra"s

Bericht door SWijland » za feb 05, 2005 1:47 pm

Te koop:

In zeer goede staat verkerende Cannondale lefty DLR (100mm veerweg) voorvork voor gebruik met Cannondale frame"s. Komt uit een C"dale F900sx uit Amerika. Vork ziet er heel netjes uit. Alleen stickers wat minder.

Ik heb hem gekocht als project en wilde hem in een niet Cannondale frame zetten: werkt niet dus probeer "t niet.

Je krijgt de vork met boven en onderkroon, CODA lefty as voor 4 gaats schijven, 2x 4 gaats 160mm schijven, onderste lager, stuurpen en riser stuur en de lockout knop.

Dit alles gaat weg voor wat ik ervoor betaald heb, met invoerrechten erbij. Mochten er meer gegadigden zijn dan gaat ie naar de hoogste bieder. Hij blijft hier een week staan, daarna gaat ie naar marktplaats.

Graag alleen serieuze reacties! Verzendkosten zijn 5,50 euro.

En dan nu waar jullie op zitten te wachten: vraagprijs is 380 euro.

Afbeelding
Afbeelding

TheBigLjeweetwel

Re:Cannondale LEFTY DLR met naaf en extra"s

Bericht door TheBigLjeweetwel » za feb 05, 2005 8:38 pm

Als je nieuwe klemplaten kan laten cncén naar een maat van 1/1/8 inch waar die in de balhoofdbuis moet passen, dan kan tie er wel in en dan de balhoofdbuis ook 1/1/8 laten cncén natuurlijk. Bettes heeft er wel eens een foto van geplaatst, van een Santa cruz mee deze setup.

tank24

Bericht door tank24 » ma feb 07, 2005 2:08 pm

past die vork ook in een oude cannondale, dus voor dat ze die nieuwe maat hebben, weet iemand dat

tank24

Bericht door tank24 » ma feb 07, 2005 7:32 pm

yo heidi iets voor jou?

Sjef

Bericht door Sjef » do feb 10, 2005 6:18 pm

tank24 schreef:
past die vork ook in een oude cannondale, dus voor dat ze die nieuwe maat hebben, weet iemand dat

Als je daar nieuw klemplaten voor maakt wellicht wel. Zal alleen nogal een projectje kunnen worden denk ik.

SWijland

Bericht door SWijland » do feb 10, 2005 7:18 pm

tank24 schreef:

Vork past alleen in nieuwe frames. Ik wilde "m zelf ook in een 1 1/8 frame monteren, maar dat kan alleen als je bereid bent de onderste kroon uit te boren. Stuurbuis zit namelijk vast met de lagererop.

Plaats reactie