Vertex houdt mij uit het bos
Moderator:Beheerders
Ik weet wat het kost bij AGU.Had ik het geweten voordat ik die vork had gekocht dan was het een ander merk danwel een ander type geworden!Misschien dat er nog wel een Reba bij komt.
-
- Contacteer:
Re:Vertex houdt mij uit het bos
Vertex is niet failliet. LBSen kregen ongeveer 2 weken terug een brief met daarin een uitleg
Die mailing is dan ook toch (weer) selectief geweest want, klant bij hen zijnde, heb ik "m in elk geval niet ontvangen ...
Maar ja, als je zelfs het email adres van "n klant, die al "ns "n vraag durft te stellen ipv enkel en alleen te bestellen, blacklist ::)
Die mailing is dan ook toch (weer) selectief geweest want, klant bij hen zijnde, heb ik "m in elk geval niet ontvangen ...
Maar ja, als je zelfs het email adres van "n klant, die al "ns "n vraag durft te stellen ipv enkel en alleen te bestellen, blacklist ::)
-
- Contacteer:
Ik weet wat het kost bij AGU.Had ik het geweten voordat ik die vork had gekocht dan was het een ander merk danwel een ander type geworden!Misschien dat er nog wel een Reba bij komt.
Dit is wel niet echt relevant in een topic over Vertex, maar allez
Iedereen zou nu stillaan moeten beseffen dat SID een op wedstrijdgebruik gebaseerde vork is, waarbij prestatie (door o.a. laag gewicht) op de eerste plaats komt. Duurzaamheid, ... is niet het eerste doel van dit type vork, waardoor onderhoud frequenter dient te gebeuren en redelijk duur is (toch in geval van "n full service).
Bij het doelgebruik staan er toch immers ploegtechniekers en sponsors klaar om eea op te lossen.
Ik begrijp echt niet hoe zulk "n vork zo populair is kunnen worden bij de consument die alles uit eigen zak moet betalen ...
Dit is wel niet echt relevant in een topic over Vertex, maar allez

Iedereen zou nu stillaan moeten beseffen dat SID een op wedstrijdgebruik gebaseerde vork is, waarbij prestatie (door o.a. laag gewicht) op de eerste plaats komt. Duurzaamheid, ... is niet het eerste doel van dit type vork, waardoor onderhoud frequenter dient te gebeuren en redelijk duur is (toch in geval van "n full service).
Bij het doelgebruik staan er toch immers ploegtechniekers en sponsors klaar om eea op te lossen.
Ik begrijp echt niet hoe zulk "n vork zo populair is kunnen worden bij de consument die alles uit eigen zak moet betalen ...
-
Sluit ik me helemaal bij aan.

Patman schreef:
Dit is wel niet echt relevant in een topic over Vertex, maar allez![]()
Ik begrijp dat perfect. De meesten kijken niet verder dan hun neus lang is en worden verblind door het lage gewicht. Als ze dan op een bepaald moment geconfronteerd worden met de gevolgen van het ontwerp, beginnen ze ineens te klagen i.p.v. vooraf wat beter na te denken.
Tot die vaststelling kwam ik ook vorige maand toen we onze Ferrari F430 bij de officiele dealer binnenbrachten.......
EL PERRO schreef:
Tot die vaststelling kwam ik ook vorige maand toen we onze Ferrari F430 bij de officiele dealer binnenbrachten.......
Dat heb je zo met die speeltjes die je voor weinig via een forum koopt.
Van een oud vrouwtje geweest zeker?
Nee, van een airhostess....maar was een koopje, inc de afstandsbediening voor erg weinig. De zweefteef erbij! :P
-
- Contacteer:
Was da geen Landrover ::)
?

Vandaag belde mijn LBS dat er een nieuw Element 70 frame voor mij klaar staat ;D ;D ;D
Ik even checken of alles klopt, BLIJKT HET EEN VERKEERDE MAAT TE ZIJN!!!!!!!! >:( >:( >:(
Ik was echt sprakeloos aan de telefoon, iemand suggesties wat te doen???
dusssss©
Ik even checken of alles klopt, BLIJKT HET EEN VERKEERDE MAAT TE ZIJN!!!!!!!! >:( >:( >:(
Ik was echt sprakeloos aan de telefoon, iemand suggesties wat te doen???
dusssss©
een ander merk kopen...
KoeniE schreef:
een ander merk kopen...
Dat heb ik serieus overwogen idd. Maar ik ben erg tevreden over de rijeigenschappen van de fiets. Hij past echt bij mij.
Ik heb bu contact met iemand van RM in Duitsland en die is druk bezig dit op een nette manier af te handelen.(voor zover dat nog mogelijk is ::))
dusssss©
Er is een nieuw frame gearriveerd.............
Een 2005 modelleke MET v-brake nokken, een uniek exemplaar.
Vandeweek ff alles laten omzetten, pics volgen.
dussssss©
Een 2005 modelleke MET v-brake nokken, een uniek exemplaar.
Vandeweek ff alles laten omzetten, pics volgen.
dussssss©
-
Nice bike.