Tandems op beurs "Uit & Actief"

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
dubbelop
Contacteer:
Tandems op beurs "Uit & Actief"

Bericht door dubbelop » di mar 01, 2005 11:07 pm

Zoals al eerder gemeld is er op de beurs "Uit & Actief" (4 - 6 maart a.s., www.uitenactief.nl) een Tandeminformatiepunt. Daar kunnen bezoekers van deze beurs - een samenvoeging van de Op Pad Beurs en de FietsRAI - informatie krijgen over het kopen en gebruiken van tandems. De standbemanning neemt steeds de eigen tandem(s) mee. Op vrijdag staan er een Koga Twin Terra en een Empella "custom", op zaterdag een Santana Cilantro met S&S-koppelingen en een Cannondale MT800, op zondag een Burley Rock"n"Roll met Kiddy Cranks, een Trek T900 en onze Santos Dual Travel.

Komen er DP-ers naar deze beurs? Het lijkt me leuk om elkaar IRL te ontmoeten. Eerder kwam ik Pino al twee keer bij een veldtoertocht tegen en afgelopen zondag dook JJ in Voorthuizen op. Zelf ben ik vrijdag 4 maart vanaf pakweg 16.00 uur op de beurs. Op zondag is mijn stoker - die eigenlijk de belangrijkste fietser is bij het terreinrijden met de tandem - ook van de partij. Kun je bij haar navragen hoe dat nou is, om achterop een tandem door het bos gesleurd te worden :D

Tall Boy Bram

Re:Tandems op beurs "Uit & Actief"

Bericht door Tall Boy Bram » wo mar 02, 2005 12:49 am

Hey Marten,

ikzelf sta met de zaak op vrijdag en zaterdag op de beurs. Zondag staat de jouw wel bekende Wim er met Anneke.

Tasja"s en ik, onze tandem hopen we van het weekend weer gereed te hebben. De as wordt opgestuurd, hopelijk arriveert ie bij mij voor zaterdagmiddag. Moeten wij de onze ook nog even meebrengen?

TBB

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » wo mar 02, 2005 6:48 pm

Tall Boy Bram schreef:
Hey Marten,

ikzelf sta met de zaak op vrijdag en zaterdag op de beurs. Zondag staat de jouw wel bekende Wim er met Anneke.

Tasja"s en ik, onze tandem hopen we van het weekend weer gereed te hebben. De as wordt opgestuurd, hopelijk arriveert ie bij mij voor zaterdagmiddag. Moeten wij de onze ook nog even meebrengen?

TBB

Dan kom ik je vrijdag vanaf pakweg 16.00 uur wel tegen. Tandem is niet nodig, denk ik, want de Empella blijft op alle publieksdagen staan. Bedankt voor het aanbod.

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » ma mar 07, 2005 11:28 pm

De beurs was weer leuk, vond ik. Het is altijd geweldig om mensen stapsgewijs van alle bezwaren af te helpen die er tegen een tandem zouden kunnen zijn (vervoeren, opbergen, kinderen erop, coördinatie etcetera).

Afbeelding

Meest boeiende reactie op de vraag "Is het wat voor u, zo"n tandem?" is wel "Nee, wij fietsen nog gewoon elk op een eigen fiets". Die mensen werden uiteraard gefileerd - alles in het nette, hoor ;) Dan blijkt een tandem bij menigeen toch nog een gehandicapten-imago te hebben. Zelfs de aanblik van een MTB-tandem in vol ornaat kon niet iedereen overtuigen ...... Maar ach, iedereen heeft recht op zijn eigen vooroordelen, nietwaar?

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » ma mar 07, 2005 11:56 pm

Komt Wim van Anneke op wel eens op DP?
Zie net dat"tie eindelijk zijn site heeft geupdate,dat heeft lang geduurd!
Ik ben vandaag naar de beurs geweest(maandag)maar het was weer eregh saai daar!
Als ik het geweten had was ik zondag gegaan.Ik heb niet een tandem gezien op de beurs,zondag kwam ik nabij Hilversum een mat zwarte tandem tegen,volgens mij een Cannondale.

Grtn van het Tuig.

Spiff

Bericht door Spiff » di mar 08, 2005 8:49 am

Het TUIG schreef:
Als ik het geweten had was ik zondag gegaan.Ik heb niet een tandem gezien op de beurs,zondag kwam ik nabij Hilversum een mat zwarte tandem tegen,volgens mij een Cannondale.

Grtn van het Tuig.

Pino en Ieniemienie rijden met een mat-zwarte C"dale........en een (zwarte) Marzorcchi Dirt Jumper

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » di mar 08, 2005 2:27 pm

Het TUIG schreef:

Grtn van het Tuig.

Hihi, ik denk niet dat Wim van Anneke ooit op DP komt ....... Die update van de site is enkele maanden oud, inderdaad wat laat. Maar daar hebben meer site-eigenaren last van!

Dat die beurs op maandag saai(er) is, was te verwachten. Dan is het publieksdeel al weg en opgeruimd en blijft uitsluitend het fietsendeel over voor de vakhandel. Daar waren trouwens wel een paar tandems. In elk geval bij Amazing Wheels (Burley), Multicycle, Koga en Sparta. Toegegeven, geen hoge score, maar toch ....

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » di mar 08, 2005 2:28 pm

Spiff schreef:
[
Het TUIG schreef:

Grtn van het Tuig.

Pino en Ieniemienie rijden met een mat-zwarte C"dale........en een (zwarte) Marzorcchi Dirt Jumper

Zou kunnen, maar Pino heb ik in de loop van de zondag nog op de beurs gezien. Volgens mij ergens midden op de dag, maar daar kan ik me in vergissen.

Plaats reactie