Re:Laafje out in BWB UPDATE!
Moderator:Beheerders
-
Onze Martijn, aka Laafje is gecrashed in BWB op de DH1
Afgevoerd naar het ziekenhuis.
Na foto"s is er een gebroken jukbeen geconstateerd, en bloed in de kaakholte. Heb hem net gesproken, klinkt wat raar, maar verder oke
als de zwelling is afgezakt, zal hij geopereerd worden heb ik begrepen, met wat geluk(Hoe zeg je t anders) morgen.
Emiel is bij hem, en zijn ouders zijn onderweg er naartoe.
Als ik weer info heb van het front, horen jullie het.
MARTIJN, BETERSCHAP!
Afgevoerd naar het ziekenhuis.
Na foto"s is er een gebroken jukbeen geconstateerd, en bloed in de kaakholte. Heb hem net gesproken, klinkt wat raar, maar verder oke
als de zwelling is afgezakt, zal hij geopereerd worden heb ik begrepen, met wat geluk(Hoe zeg je t anders) morgen.
Emiel is bij hem, en zijn ouders zijn onderweg er naartoe.
Als ik weer info heb van het front, horen jullie het.
MARTIJN, BETERSCHAP!
-
- Contacteer:
Re:Laafje out in BWB
pfff, klote...
had hij toch beter naar b-hoek kunnen komen.
sterkte martijn!
had hij toch beter naar b-hoek kunnen komen.
sterkte martijn!
Snel beter worden!
Jeroen
Jeroen
Beterschap, dat je maar weer snel op je bike mag zitten.
-
Gsus wat lees ik nu.....dit is zwaar klote nieuws...heel veel beterschap en we spreken elkaar snel
Nick
Nick
-
- Forumbeheerder
damn
das vies
sterkte
had ie een goeie helm?
das vies
sterkte
had ie een goeie helm?
-
BF = DeJean schreef:
damn
das vies
sterkte
had ie een goeie helm?
Ja, een MX helm en een goggle
Sterkte!!
grtz
Animine
grtz
Animine
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
BETERSCHAP!
Rinse
Rinse
Sterkte en Beterschap
Dat is minder
Beterschap martijn!

Beterschap martijn!
Oei-oei, beterschap Martijn!
-
Evne een update:
Sprak net de vriendin van Emiel.
Hij is dus naar een ander ziekenhuis gebracht, wellicht kunnen ze daar de schade herstellen zonder operatie, bleod verwijderen via de neus. Hij is ook in de MRI scan geweest, maar daar heb ik nog geen uitslag vna gehoord. Hij moest wle overgeven, hmm
Ook heeft hij dus een zware hersenschudding. Zijn ouders zullen er wle bijna zijn, hopelijk hoor ik dan meer.
Maar we kunnen wel stellen dat ie lang out zal zijn.
Hij moet zeker 3 dagen in het ziekenhuis blijven, maar als ie niet geopereerd hoeft te worden, zou dat mooi zijn.
Zijn linker jukbeen is gebroken
Sprak net de vriendin van Emiel.
Hij is dus naar een ander ziekenhuis gebracht, wellicht kunnen ze daar de schade herstellen zonder operatie, bleod verwijderen via de neus. Hij is ook in de MRI scan geweest, maar daar heb ik nog geen uitslag vna gehoord. Hij moest wle overgeven, hmm
Ook heeft hij dus een zware hersenschudding. Zijn ouders zullen er wle bijna zijn, hopelijk hoor ik dan meer.
Maar we kunnen wel stellen dat ie lang out zal zijn.
Hij moet zeker 3 dagen in het ziekenhuis blijven, maar als ie niet geopereerd hoeft te worden, zou dat mooi zijn.
Zijn linker jukbeen is gebroken
-
Weer een update, gaat snel nu.
Zijn ouders zijn er.
Ze kunnen het bloed uit zijn kaakholte niet verwijderen momenteel ivm zwelling. Ze wachten tot morgen om te kijken of het afneemt, anders zal hij toch geopereerd moeten worden. Hoe en wat precies nog niet bekend.
Als ik iets hoor, horen jullie t!
Zijn ouders zijn er.
Ze kunnen het bloed uit zijn kaakholte niet verwijderen momenteel ivm zwelling. Ze wachten tot morgen om te kijken of het afneemt, anders zal hij toch geopereerd moeten worden. Hoe en wat precies nog niet bekend.
Als ik iets hoor, horen jullie t!
Das idd naar jah!...
risico van het vak he...i know the feeling :S
Sterkte in ieder geval en dat je idd weer snel herstelt!
CiAo BAs
risico van het vak he...i know the feeling :S
Sterkte in ieder geval en dat je idd weer snel herstelt!
CiAo BAs
Balen, reden te meer om te zeggen dat een ongelukje in een kleine hoek zit, ook bij zo"n getalenteerde rijder!
Beterschap!!
Beterschap!!
das cker klote
Veel Beterschap!
Grtz Robin

Veel Beterschap!
Grtz Robin
update
cat/ct scan
ouders aanwezig
bloed er morgen uit, staat herstel proces in de weg.. botten groeien niet recht aan elkaar..
ligt niet op de IC
hubsche schwester, toffe vrouwen
geen pijn
mega dik oog, fotos volgen..
staat op film
nieuwe dh, laatste stuk, voor de houten bruggetjes, klein houten dropje, inspringen, 2 lage boomstronken, gezicht op opstaande rots..
ambu zonder zwaailichten, 2 ziekenhuizen gehad, pforzheim...
hele machine onder gekotst
al met al veel geluk, verder niets..
martijn, dikke knuffel
zane
cat/ct scan
ouders aanwezig
bloed er morgen uit, staat herstel proces in de weg.. botten groeien niet recht aan elkaar..
ligt niet op de IC
hubsche schwester, toffe vrouwen
geen pijn
mega dik oog, fotos volgen..
staat op film
nieuwe dh, laatste stuk, voor de houten bruggetjes, klein houten dropje, inspringen, 2 lage boomstronken, gezicht op opstaande rots..
ambu zonder zwaailichten, 2 ziekenhuizen gehad, pforzheim...
hele machine onder gekotst
al met al veel geluk, verder niets..
martijn, dikke knuffel
zane
"t klinkt allemaal niet zo lekker Martijn. Hopenlijk een spoedig herstel en snel weer terug op de bike.
sterkte...en nog veel plezier met de zusters...
sterkte...en nog veel plezier met de zusters...
Sterkte Tinno....
Tot gauw....
Tot gauw....

pfff....Shit is dit weer zeg ! Tja...we denken allemaal dat we maar ongestraft gekke dingen op een 2-wieler kunnen doen........Maar helaas is ook dit realiteit.
Chri$.....thanx voor de telefonische updates man !
Hou me op de hoogte man !!
Chri$.....thanx voor de telefonische updates man !
Hou me op de hoogte man !!
Welcome in da Members Only "Ich war in die BWB Klinike und ich lebt noch !"
Zolang ik Martijn ken (Bike Motion een jaar of 4 geleden, maakt ie brokken... Alleen de laatste jaren leek alles goed te gaan. BWB is voor iedereen denk ik de plaats om heftig onderuit te gaan, maar gelukig kan tot nu toe iedereen het nog na vertellen...
Zoals Plons het zegt, er komt haast een members only BWB crash club...
Zoals Plons het zegt, er komt haast een members only BWB crash club...
-
het verhaal van martijn, als eerste wil hij dat ik jullie allemaal bedank voor jullie reacties.
nadat we enkel runs hadden gemaakt waren mijn benen het zat, martijn wilde niet alleen verder rijden omdat mocht hij crashen er niemand bij was. We hebben toen besloten dat hij zou rijden en ik wat foto"s zou gaan schieten.
Martijn had een geweldige run ( was zijn eerste keer in bwb) sprong de gap en alles. voor de mensen die het parcour kennen< sectie 7b. dat is de enerlaatste sectie van de nieuwe DH. hij begint met een drop van de weg het bos in. vervolgens krijg je 2 kleine "boomstammen" van 30cm hoog en alles ging goed. op onverlkaarbare wijze ging hij op het rechte stuk daarna vol onderuit! en klapte vol met zijn hoofd op die uitstekende rotsen vlak voor dat groene vangnet. Martijn was niet bewusteloos maar had gelijk ontiegelijke pijn aan zijn hoofd.
hij is toen bijna gelijk de laatse 10 meter naar de weg toe gelopen, daar heb ik heb op het bankje gelegd en 112 gebelt. hier heeft martijn me echt 15 keer vertelt dat hij dacht dat hij een hersenschudding had. en vroeg me ook keer op keer hoe hij eruit zag. nadat de brandweer en ambulance waren aangekomen en ik vertelde tegen de arts dat hij alles herhaalde zei martijn: echt niet! maar hij schrok er wel van.
we zijn toen samen in de ambulance naar het ziekenhuis in Neuenburg geweest ( wat een oude rommel!) waar martijn echt vrolijk over een vloer heen kotste ( ik ben niet cynisch, hij was echt vrolijk) zo zei hij dat zal ze leren.
uit de foto"s bleek dat hij zijn jukbeen heeft gebroken en dat er bloed in de kaakholte zit. dit konden ze daar niet behandelen en dus mochten we met de ambulance door naar het Siloah ziekenhuis in pforzheim. alwaar hij ook nog een ct scan heeft gehad. de mensen op de rontgen waar hier ook niet vriendelijk. maar tinno wist daar ook wel wat op, de dames mochten de scanner vervolgens gaan ontdoen van een zure vloeistof met brokken ( we hebben er met zijn 2 stiekum om lopen lachen).
uit de scan bleek dat hij behoorlijk hersenschudding had. deze morgen zouden de artsen bepalen wanneer hij geopereerd wordt, hij mag niet opstaan en moet vlak blijven liggen. ook worden bloeddruk en dergelijke elke 2 uur gemeten. als laatse een foto die martijn aan jullie als groet stuurt. Martijn had een MX helm op en een mx google ( en de rest van de beschermers natuurlijk) je moet er niet aan denken als hij een potje op had gehad of geen bril.
ik hou je op de hoogte
nadat we enkel runs hadden gemaakt waren mijn benen het zat, martijn wilde niet alleen verder rijden omdat mocht hij crashen er niemand bij was. We hebben toen besloten dat hij zou rijden en ik wat foto"s zou gaan schieten.
Martijn had een geweldige run ( was zijn eerste keer in bwb) sprong de gap en alles. voor de mensen die het parcour kennen< sectie 7b. dat is de enerlaatste sectie van de nieuwe DH. hij begint met een drop van de weg het bos in. vervolgens krijg je 2 kleine "boomstammen" van 30cm hoog en alles ging goed. op onverlkaarbare wijze ging hij op het rechte stuk daarna vol onderuit! en klapte vol met zijn hoofd op die uitstekende rotsen vlak voor dat groene vangnet. Martijn was niet bewusteloos maar had gelijk ontiegelijke pijn aan zijn hoofd.
hij is toen bijna gelijk de laatse 10 meter naar de weg toe gelopen, daar heb ik heb op het bankje gelegd en 112 gebelt. hier heeft martijn me echt 15 keer vertelt dat hij dacht dat hij een hersenschudding had. en vroeg me ook keer op keer hoe hij eruit zag. nadat de brandweer en ambulance waren aangekomen en ik vertelde tegen de arts dat hij alles herhaalde zei martijn: echt niet! maar hij schrok er wel van.
we zijn toen samen in de ambulance naar het ziekenhuis in Neuenburg geweest ( wat een oude rommel!) waar martijn echt vrolijk over een vloer heen kotste ( ik ben niet cynisch, hij was echt vrolijk) zo zei hij dat zal ze leren.
uit de foto"s bleek dat hij zijn jukbeen heeft gebroken en dat er bloed in de kaakholte zit. dit konden ze daar niet behandelen en dus mochten we met de ambulance door naar het Siloah ziekenhuis in pforzheim. alwaar hij ook nog een ct scan heeft gehad. de mensen op de rontgen waar hier ook niet vriendelijk. maar tinno wist daar ook wel wat op, de dames mochten de scanner vervolgens gaan ontdoen van een zure vloeistof met brokken ( we hebben er met zijn 2 stiekum om lopen lachen).
uit de scan bleek dat hij behoorlijk hersenschudding had. deze morgen zouden de artsen bepalen wanneer hij geopereerd wordt, hij mag niet opstaan en moet vlak blijven liggen. ook worden bloeddruk en dergelijke elke 2 uur gemeten. als laatse een foto die martijn aan jullie als groet stuurt. Martijn had een MX helm op en een mx google ( en de rest van de beschermers natuurlijk) je moet er niet aan denken als hij een potje op had gehad of geen bril.
ik hou je op de hoogte

Dat ziet er lelijk uit. Beterschap man! Ik spreek je wel weer!
groeten Niels
groeten Niels