close please!
Moderator:Beheerders
Hallo,
Heeft er iemand toevallig nog een Chris king 1.1/4 (a)headset liggen conversie model 1.1/4 naar 1.1/8? of een ck met bovenkant 1.1/8 aansluiting en onder een 1.1/4 ansluiting? Of weet iemand nog ergens een gebruikte te koop?
Het mag ook alleen de onderkant van het balhoofd zijn.(heb een 1.1/8 aansluiting aan bovenkant balhoofdbuis en onder een 1.1/4(is nu met een bus naar 1.1/8 maar zonder bus erin staat veel mooier, Principia)
Kleur: biedt alles maar aan
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
Heeft er iemand toevallig nog een Chris king 1.1/4 (a)headset liggen conversie model 1.1/4 naar 1.1/8? of een ck met bovenkant 1.1/8 aansluiting en onder een 1.1/4 ansluiting? Of weet iemand nog ergens een gebruikte te koop?
Het mag ook alleen de onderkant van het balhoofd zijn.(heb een 1.1/8 aansluiting aan bovenkant balhoofdbuis en onder een 1.1/4(is nu met een bus naar 1.1/8 maar zonder bus erin staat veel mooier, Principia)
Kleur: biedt alles maar aan
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
-
Re:Chris king 1.1/4 (a)headset
Prbeer Ebay, daar zie ik ze nog geregeld!
Chri$$tiaan schreef:
Prbeer Ebay, daar zie ik ze nog geregeld!
Ja, ik kijk regelematig op ebay.de en .com maar heb er 1 keer 1 voorbij zien komen en toen was ik er jammer genoeg nog niet naar op zoek

Thanks anyway
LennarT
-
Bel Bike2Build en vraag naar Andy, die heeft een geheime voorraad...
"k Heb die geheidme voorraad gezien... o.a. zwart, zilver, rood, en volgens mij ook een goude an blauwe. :P
-
de conversie set (dus van 1 1/4 naar 1 1/8) ligt bij Bikeshop Amersfoort.
een echte 1 1/4 set ligt bij Profile Pater (s) in Leersum, tenminste ik zag dat die op marktplaats vorige maand een rode te koop aanboden.
In Rotjeknor heeft ene Ricardo nog een paarse liggen...
TBB
een echte 1 1/4 set ligt bij Profile Pater (s) in Leersum, tenminste ik zag dat die op marktplaats vorige maand een rode te koop aanboden.
In Rotjeknor heeft ene Ricardo nog een paarse liggen...
TBB
Ik ben inderdaad op zoek naar het conversie model van 1.1/4 naar 1.1/8.
Ik heb even een paar mailtjes verstuurd voor info of ze ze hebben liggen en tegen welke prijs.
Bedankt tot dusver voor de reactie"s
Heeft niemand een gebruikte liggen???
LennarT
Ik heb even een paar mailtjes verstuurd voor info of ze ze hebben liggen en tegen welke prijs.
Bedankt tot dusver voor de reactie"s
Heeft niemand een gebruikte liggen???
LennarT