mijn site eindelijk online
Moderator:Beheerders
www.markm.nl
het is een site die een impresie moet geven van mijn werk het is dus geen dump site van al mijn foto"s.
gr mark
het is een site die een impresie moet geven van mijn werk het is dus geen dump site van al mijn foto"s.
gr mark
- Arnetteman
Re:mijn site eindelijk online
eej mark, op een aantal spelfouten na bij de introductie van jezelf een strakke site.
Nog niet zo heel veel foto"s maar er komen vast nog wel meer bij.
Ziet er verder netjes uit, leuk gedaan.
Floris
Nog niet zo heel veel foto"s maar er komen vast nog wel meer bij.
Ziet er verder netjes uit, leuk gedaan.
Floris
Ik vind hem nogal erg oogverblindend wit. En nog wat kaal.
hehe lol. ;D

spelling wordt aan gewe :-[rkt
E ducation... Ik vind em heel knap en leeg genoeg. Witruimte ontwerpen vraagt meer skills dan een volle site.
greetz
bettes
greetz
bettes
Vind"t er wel strak uitzien!
best wel leeg maar wel l8e
Vnv nation rullz
Vnv nation rullz

zit er leuk uit, alleen de navigatie is niet in een blik duidelijk, even verder over nadenken..
Gave site! Navigatie heb ik geen problemen mee.
k snap nie wat je niet duidelijk vind van de navigatie
k vind hem wel overzichtelijk

k vind hem wel overzichtelijk
Die Plaatjes moeten GRoter!!
t is wel een vette site hoow

er moet nog een tekst op de site voor het bestelen/kopen van foto"s danwel afgedrukt of op cd. op groot formaat.
waneer je mij hebt gezien krijg je meestal een kaartje van mij als ik je heb gefotografeerd, en zo doende kan je contact met mij opnemen voor grote foto"s.
de site heeft niet het uigangspunt van een dump site van al mijn foto"s ergens gemaakt alla mtb-foto.nl het moet een impresie geven van mijn werk.
greets mark
waneer je mij hebt gezien krijg je meestal een kaartje van mij als ik je heb gefotografeerd, en zo doende kan je contact met mij opnemen voor grote foto"s.
de site heeft niet het uigangspunt van een dump site van al mijn foto"s ergens gemaakt alla mtb-foto.nl het moet een impresie geven van mijn werk.
greets mark
wat vind je zelf van je "free work" ???
dussssss©
dussssss©
free work krijgt mischien een naams verandering, naar studio work. en de foto"s staat niet voor niks op de site
Ik ga even proberen wat opbouwende kritiek te geven, hoe moeilijk dat ook is voor een westfries als mij.........
Ik vind het persoonlijk nogal saai en recht voor zijn raap. Ik zie niet echt een meerwaarde die jij als fotograaf hebt toegevoegd aan het beeld.
Je zou ook bijv. eens closer kunnen gaan, zodat de gezichten meer gaan spreken.
Ook wat variatie in houdingen van je modellen zou beter zijn, ik begrijp dat het geen pro"s zijn, maar als fotograaf moet jij dat een beetje sturen.
Ook kledingkeuze kan een foto erg beinvloeden, die witte laarzen bijv. trekken alle aandacht weg van het gezicht van je model.
Die foto van dat meisje op haar knieen is veruit de beste, dan hoef ik die andere (lees mindere) foto"s niet meer te zien.
Wees kritisch tov jezelf, hoe moeilijk dat vaak ook is. Je kunt beter 2 of 3 goede foto"s laten zien dan 2 of 3 goede en daarnaast nog 5 mindere..........
succes
dusssss©
Ik vind het persoonlijk nogal saai en recht voor zijn raap. Ik zie niet echt een meerwaarde die jij als fotograaf hebt toegevoegd aan het beeld.
Je zou ook bijv. eens closer kunnen gaan, zodat de gezichten meer gaan spreken.
Ook wat variatie in houdingen van je modellen zou beter zijn, ik begrijp dat het geen pro"s zijn, maar als fotograaf moet jij dat een beetje sturen.
Ook kledingkeuze kan een foto erg beinvloeden, die witte laarzen bijv. trekken alle aandacht weg van het gezicht van je model.
Die foto van dat meisje op haar knieen is veruit de beste, dan hoef ik die andere (lees mindere) foto"s niet meer te zien.
Wees kritisch tov jezelf, hoe moeilijk dat vaak ook is. Je kunt beter 2 of 3 goede foto"s laten zien dan 2 of 3 goede en daarnaast nog 5 mindere..........
succes
dusssss©
opbouwende kriteik is altijd welkom voor een beginende fotograaf als ik.
de foto"s zijn onderdeel van mijn afstudeer projeckt.
hier een klein voor beeld. ik zal je niet vermoeien met het verhaal en de betekenis enz
maar de foto"s zijn met een duidelijk uitgangs punt genomen en ook op de manier is overnagedacht. site zal binnen kort weer uptodate worden gemaakt met weer nieuwe foto"s
gr mark
de foto"s zijn onderdeel van mijn afstudeer projeckt.
hier een klein voor beeld. ik zal je niet vermoeien met het verhaal en de betekenis enz
maar de foto"s zijn met een duidelijk uitgangs punt genomen en ook op de manier is overnagedacht. site zal binnen kort weer uptodate worden gemaakt met weer nieuwe foto"s

gr mark