Graag vermelden hoe oud je bent.

Moderator:Beheerders
BOSS schreef:
Hoi Ernie, ik ben Erik, 34 jaar en ik doe road runner na...............miep miep rrrrrrrrrrrooooooooaaaaaaaaaaaarrrrrrr
cHoc schreef:
biopace is toch echt geen cult, maar eerder een systeem waarvan bewezen is dat het niet werkt
Tilly schreef:
Een witte Onza Porcupine.... Da"s pas cult..!
Ik vind "cult" en "old school" eigenlijk domme woorden, die tegenwoordig helemaal "over the top" gebruikt worden.. Maarja... Dat komt idd door de nieuwe generatie.
Wat het wel of niet werken van een onderdeel betreft, dat doet er in mijn ogen niet toe... Ik heb ook nog een echte, complete ACS rotor (BMX) liggen van 1985... ook vet.. Maar ze werkten voor geen meter.
Ik kom constant coole oude shit tegen in m"n schuur... Heb nog een Birmingham een Wheels BMX frame... S&M Challenger frame.. Diverse Dia Compe remmen, Grafton cranks, Onza remmen, Manitou vork, JP pedalen, top shifters, Answer sturen, Zaskar frame van 1992.. Een IRC Dirt Bros band.. etc... etc..
Wat MTB betreft, wat ik echt coole shit van "back in the days" vind... Die witte Porcs in ieder geval... Alle oude shit van Yeti... Klein Attitude.. Fat Chance... Early Rocky Mountain materiaal... Syncros starre vorken... De Koga Miyata van Greg Herbold... Dave Cullinan op Iron Horse... Bullseye onderdelen... Ecco helmets... Ritchey, Salsa en Breezer XC frames...
Ik kan zo nog uren doorgaan.... Ik zal al m"n oude Mountain Bike Actions eens voor de dag gaan halen...
Tilly schreef:
Ik vind "cult" en "old school" eigenlijk domme woorden, die tegenwoordig helemaal "over the top" gebruikt worden.. Maarja... Dat komt idd door de nieuwe generatie.