Re:Retro Ride
Moderator:Beheerders
-
...maar Melvin heeft ook geen mail ontvangen, dus Boss en Melvin (de Pelvin, voor Bram) verkeren volledig ingewis.
Maar ach, 250.000 inwoners of niet, een bereidwillige Utrechter wijst ons natuurlijk feilloos naar het huis vd TBB.
Maar ach, 250.000 inwoners of niet, een bereidwillige Utrechter wijst ons natuurlijk feilloos naar het huis vd TBB.
Re:26 juni: Retro Ride!
Ik vind het ook wel leuk om te komen. Mijn fiets is vast wel duidelijk. Laat even weten waar Bram woont en ik probeer van de partij te zijn. Als ik mijn vrouw zo gek krijg, worden het misschien wel twee Pottsers of de Ibistandem.
-
vrind potser krijgt het adres wel van vrind dubbelop.... die was pas nog op bezoek om de tandem terug te brengen. Maar als je mail stuurt naar retroride apenstaartje tallboy punt enel dan stuur ik je de gegevens.
Ik zeg, kom met de tandem, al hoewel je daarmee ook mag komen op de nog te houden tandemmeeting.
BOSS en MdP hebben mail in de herhaling gekregen!
TBB
Ik zeg, kom met de tandem, al hoewel je daarmee ook mag komen op de nog te houden tandemmeeting.
TBB
ja idd, twee keer! :P :-*Tall Boy Bram schreef:
TBB
- TBB
- Elevation 12.000
- BOSS
- Yo Eddy
- DeKerf"s
- Urnyke
- Pottser + aanhang
- virend van Urnyke met Ibis?
- Jurriaan?
- Walter?
- B@rt?
dusssss©
Wat staat er eigenlijk op het menu as zondag????
Of is dat afhankelijk van wat we tijdens het rijden voor de wielen krijgen......
dussssss©
Of is dat afhankelijk van wat we tijdens het rijden voor de wielen krijgen......
dussssss©
-
Wat denk je zelf met een BBQ?
Of te wel om met Dubbelop"s woorden te spreken: "Ritueel Vlees Verbranden"....!
TBB
Of te wel om met Dubbelop"s woorden te spreken: "Ritueel Vlees Verbranden"....!
TBB
geen classic ride voor mij.
classic bike is niet af.
classic bike is niet af.
-
Ik ga zo halen:
- frisdrank;
- houtskool;
- ijs;
- vlees;
ben ik iets vergeten? Neem het dan zelf mee. De boel verrekenen doen we later wel. Nog vegatariërs? Neem dan je eigen non-meat spul mee!
Oja, stokbrood, dat hadden ze niet... Ik heb geen oven dus.... wie neemt dat mee?
TBB
- frisdrank;
- houtskool;
- ijs;
- vlees;
ben ik iets vergeten? Neem het dan zelf mee. De boel verrekenen doen we later wel. Nog vegatariërs? Neem dan je eigen non-meat spul mee!
Oja, stokbrood, dat hadden ze niet... Ik heb geen oven dus.... wie neemt dat mee?
TBB
-
Nog even toevoegen aan de lijst die julllie moeten meenemen:
- houtskool (ik weet niet wat de Weber van BOSS verbruikt...)
- digitale fototoestellen?
- goed weer;
TBB
- houtskool (ik weet niet wat de Weber van BOSS verbruikt...)
- digitale fototoestellen?
- goed weer;
TBB
Ik neem mee:
-weber
-briketten
-aanmaakblokjes
-Elevation + bike(s)
-Wijko(waar zouden we zijn zonder!!!)
-probeeer morgen nog brood te scoren.
-digitaal toestel
dusssss©
-weber
-briketten
-aanmaakblokjes
-Elevation + bike(s)
-digitaal toestel
dusssss©
-
BOSS schreef:
Ik neem mee:
-weber
-briketten
-aanmaakblokjes
-Elevation + bikes + huzarensalade + krat bier + stokbrood
-digitaal toestel
dusssss©
Jongens, werkelijk bedankt voor een fabuleus leuke dag. Heb me kostelijk vermaakt. De rit was erg mooi (thanx Bram!) en de BBQ was eveneens ongeëvenaard (Thnx Boss!). In tijden niet zo"n leuke rit gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Kleine smet helaas; ben op de terug weg zo goed als zeker door de koppakking van mn trouwe dienstwagen gegaan... Eigenlijk ben ik nu dus enorm chagarijnig... >:(
Kleine smet helaas; ben op de terug weg zo goed als zeker door de koppakking van mn trouwe dienstwagen gegaan... Eigenlijk ben ik nu dus enorm chagarijnig... >:(

@DeKerf, spijtig om te horen, da"s een flinke domper
Maar idd de meeting was van een superieure kwaliteit, de route was top, de boswachter super relekst, het tempo was lekker, het geouwehoer van bovenaardse kwaliteit.
Maar; het is verbazingwekkend wat sommige mensen allemaal voor bagage meetorsen in hunne bovenkamer.............RESPECT!!! Ik stond echt af en toe met mijn oren te klapperen.
Het is ook maar goed dat er geen "normale" mensen bij zo"n een "classic meeting" aanwezig zijn, die zouden gelijk de Pieter Baan Stichting bellen ivm een aantal spoedgevallen...... :-*
Verder was het een prachtige verzameling fietsen, de "fietsboom" foto is echt GEWELDIG!!!!
Wij hebben hier net weer stroom sinds 22:00h dus posten doe ik nu niet meer, maar het is echt een klassieker die de gehele wereld zal rondgaan, gegarandeerd!!!!
slaap lekker en morgen komen de foto"s.
dusssss©

Maar idd de meeting was van een superieure kwaliteit, de route was top, de boswachter super relekst, het tempo was lekker, het geouwehoer van bovenaardse kwaliteit.
Maar; het is verbazingwekkend wat sommige mensen allemaal voor bagage meetorsen in hunne bovenkamer.............RESPECT!!! Ik stond echt af en toe met mijn oren te klapperen.
Het is ook maar goed dat er geen "normale" mensen bij zo"n een "classic meeting" aanwezig zijn, die zouden gelijk de Pieter Baan Stichting bellen ivm een aantal spoedgevallen...... :-*
Verder was het een prachtige verzameling fietsen, de "fietsboom" foto is echt GEWELDIG!!!!
Wij hebben hier net weer stroom sinds 22:00h dus posten doe ik nu niet meer, maar het is echt een klassieker die de gehele wereld zal rondgaan, gegarandeerd!!!!
slaap lekker en morgen komen de foto"s.
dusssss©
Ben zeer benieuwd. Geen stroom?? Hoe classic is dát!

Trouwens......
dat knopje van die zelfontspanner was achteraf HEEL eenvoudig te vinden en bleek niet in het menu te zitten...........vroeger..................
dusssssss©
dat knopje van die zelfontspanner was achteraf HEEL eenvoudig te vinden en bleek niet in het menu te zitten...........vroeger..................
dusssssss©
[quote="DeKerf"s"]
[/quote]
Heerlijk, je keert weer terug naar je oerbehoeftes.........................
ps. de foto"s wil ik wel gelijk goed posten, dus dat vergt wat meer tijd en zal pas vanavond worden.
Maar ik beloof jullie het geduld zal beloond worden.
dusssss©

[/quote]
Heerlijk, je keert weer terug naar je oerbehoeftes.........................
ps. de foto"s wil ik wel gelijk goed posten, dus dat vergt wat meer tijd en zal pas vanavond worden.
Maar ik beloof jullie het geduld zal beloond worden.
dusssss©
Toch nu nog maar ff snel gedaan, hij is zo leuk ;D
dusssss©

dusssss©
Van wie is die Chance?
edit: oh, van Yo-Eddy natuurlijk... duhh...
edit: oh, van Yo-Eddy natuurlijk... duhh...
voor alle andere pic"s:
http://www.erikboschman.com/pictures/classicride/
mail mij ff als je hem groter wilt, dan mail hem wel.
dusssss©
http://www.erikboschman.com/pictures/classicride/
mail mij ff als je hem groter wilt, dan mail hem wel.
dusssss©
Heb een erg leuke dag gehad. Het is absoluut knap hoe elk willekeurig onderwerp binnen drie zinnen toch weer naar fietsen wordt omgebogen. De passie voor de evolutie van de mountainbike en fietstechniek spat eraf. Een erg goed initiatief.
De fietsenboom heeft nu al eeuwige roem. Een boompje over opzetten, door de bomen het bos niet meer zien, roots van de mountainbike, ......
dank Bram, Boss en de rest
De fietsenboom heeft nu al eeuwige roem. Een boompje over opzetten, door de bomen het bos niet meer zien, roots van de mountainbike, ......
dank Bram, Boss en de rest
Ja, het was super leuk.
Ik snap nu ook waarom ik zo moeilijk klom, die fiets is met bidon 17,2 kg! En dan zonder toeclips of clickpedalen.
Maar hij reed echt super fijn die DP Racing uit 1985. Vooral downhill
Ik snap nu ook waarom ik zo moeilijk klom, die fiets is met bidon 17,2 kg! En dan zonder toeclips of clickpedalen.
Urnyke schreef:
Ja, het was super leuk.
Ja, dat is ff wennen als je een fiets van 7kg gewoon bent, maar dat is de perfecte fiets voor jou, denk eens in hoeveel grammen je daar kan winnen, of moet ik in dit geval eerder spreken van kilo"s.......

dussssss©
- Xircuit
- Contacteer:
Kheb wat gemist zie ik. Volgende keer toch eens kijken of ik kan komen

Urnyke schreef:
Ja, het was super leuk.
Dik 17 kilo?!?! Ik heb hem destijds nooit gewogen, en da"s maar goed ook geloof ik

Ja was idd erg leuk, jammer dat ik bijtijds weer weg moest, zal de lessen MTB historie nog wel eens inhalen..... ben er de volgende keer zeker weer bij.