SS op het nk in zoetermeer??
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heb er nog 36/19 opzitten van de vakantie, en dat laat ik dus mooi zitten..
tot morgen,
JJ
tot morgen,
JJ
Re:SS op het nk in zoetermeer??
Succes mannen !
JJ schreef:
Heb er nog 36/19 opzitten van de vakantie, en dat laat ik dus mooi zitten..
tot morgen,
JJ
you animal

tot morgen

Zo, net terug uit Z"meer, was een topdag, weer was goed (voor publiek), 25 graden ongeveer. Zelf een 13 plek behaald, dit had een 9de kunnen zijn als mijn ketting er niet afgelopen zou zijn ........ Jammer ! (Fun Heren)
Bart B. uiteraard weer gewonnen, zo"n 5 minuten (!) voorsprong op de nummer twee. Schofterig, zou echt verboden moeten worden ! Wel supergaaf om te zien, iemand die zoveel beter kan fietsen dan wie-ook daar.
Bart B. uiteraard weer gewonnen, zo"n 5 minuten (!) voorsprong op de nummer twee. Schofterig, zou echt verboden moeten worden ! Wel supergaaf om te zien, iemand die zoveel beter kan fietsen dan wie-ook daar.
Ik was toeschouwer. Hubert trapte kont.
Jammer dat hij het zogenaamde voordeel van singlespeeds, minder aandrijfproblemen, eigenhandig ontkracht heeft met zijn bling machine.
Heb hem inmiddels ook al voor een aantal run-bike-runs ingeschreven komende winter.
Als er een WK hike-a-bike was, stond mijn geld op Hubert!
Jammer dat hij het zogenaamde voordeel van singlespeeds, minder aandrijfproblemen, eigenhandig ontkracht heeft met zijn bling machine.
Heb hem inmiddels ook al voor een aantal run-bike-runs ingeschreven komende winter.
Als er een WK hike-a-bike was, stond mijn geld op Hubert!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dus Hubert heeft hele stukken gelopen? Ja, dan kan ik ook zo hoog eindigen. Ik zie net dat ik 37e was, maar ik heb niet gelopen tenminste
Was een leuk rondje, jammer dat ik er na drie ronden achter kwam dat ik nog een rondje moest, gelukkig dat er op een paar cruciale klimmetjes wat mensen stonden die me er nog even doorheen schreeuwden, dank daarvoor.
Ik heb nog wat pics, zal binnenkort wat op het net proberen te zetten..
JJ

Was een leuk rondje, jammer dat ik er na drie ronden achter kwam dat ik nog een rondje moest, gelukkig dat er op een paar cruciale klimmetjes wat mensen stonden die me er nog even doorheen schreeuwden, dank daarvoor.
Ik heb nog wat pics, zal binnenkort wat op het net proberen te zetten..
JJ
Ik ben, welgeteld, één keer afgestapt. Dit omdat een trage gearie niet doorreed op een klimmetje
Hardlopen is voor mij een aparte sport

Hardlopen is voor mij een aparte sport

Dat is de echte SSpirit! Hij kan echt nog maar tot één tellen

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Cloxxki schreef:
Dat is de echte SSpirit! Hij kan echt nog maar tot één tellen![]()
;D
Jullie mogen vast nog wel een keer proberen me voor te blijven in een wedstrijdje hier of daar. JJ, jij mag nog versnellingen monteren als je wilt ook !

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hubert ! schreef:
Jullie mogen vast nog wel een keer proberen me voor te blijven in een wedstrijdje hier of daar. JJ, jij mag nog versnellingen monteren als je wilt ook !![]()
bla bla...
-
T"is dat ik een barre kater had....
vooral die 50 kilometer uitrijden van hubert vond ik erg leuk, en die vreetkick bij de Mac nog mooier!
jammer van die kater idd, nou volgende keer gewoon allemaal zuipen van te voren, ik miste Phatlizard toch wel hoor, die komt alleen als brutus rijdt hoorde ik.....
jammer van die kater idd, nou volgende keer gewoon allemaal zuipen van te voren, ik miste Phatlizard toch wel hoor, die komt alleen als brutus rijdt hoorde ik.....
Hubert in actie... weinig ingespannen (EPO?) blik!

Check de chameleon finish op zijn frame, headset en naven en cranks. Matchen perfect bij de begroeiing langs het pad!