So you thought you were da shit???
Moderators:JJ, Beheerders
Re:So you thought you were da shit???
Mijn ongezouten mening:
- spelen met je leven... ieder jaar weer vinden er voornamelijk in NY doden plaats onde de koeriers. Dat velen ook nog te achterlijk zijn om een helm op te zetten, is helemaal absurt.
- met een fixt verkloot je je knieen binnen no-time
los daarvan alle lof voor fietskoeriers over de hele wereld om het uitdragen van more biking less cars....
- spelen met je leven... ieder jaar weer vinden er voornamelijk in NY doden plaats onde de koeriers. Dat velen ook nog te achterlijk zijn om een helm op te zetten, is helemaal absurt.
los daarvan alle lof voor fietskoeriers over de hele wereld om het uitdragen van more biking less cars....
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Steelboy schreef:
met een fixt verkloot je je knieen binnen no-time
On-zin
JJ
Steelboy schreef:
Steelboy, hoe vaak heb jij uberhaupt op een fixie gezeten ?
Vraag is hoevaak heb jij met de jouwe al voor koerier gespeelt in NY?
Nee, het gaat erom of je met het rijden op een fixie je knieën verkloot ........
Ik heb (nog) nooit in NY gefietst, maar de plaats lijkt me niet bepalend voor het al dan niet verkloten van je knieën ::)
Ik heb (nog) nooit in NY gefietst, maar de plaats lijkt me niet bepalend voor het al dan niet verkloten van je knieën ::)
te stom om een helm te dragen, te stom om remmen te nemen, te stom om te stoppen voor rood.
boeje het zijn gewone coole filmpjes, blij dat iemand anders ze maakt. ja lullig dat je je leven er soms voor moet betalen. ook daar te stom voor
boeje het zijn gewone coole filmpjes, blij dat iemand anders ze maakt. ja lullig dat je je leven er soms voor moet betalen. ook daar te stom voor

Hubert ! schreef:
Nee, het gaat erom of je met het rijden op een fixie je knieën verkloot ........
Laat ik het refrasen:
Met een fixt zo gaan rijden is vragen om problemen met je knieen.
Fixt kan PRIMA op de baan en in gevallen waar continu accelereren en remmen niet van toepassing zijn...
happy?
ik zie grenzeloze mogelijkheden voor Eddy The Eagle in Amsterdam.........
imagine een ritje over de wallen ;D ;D
dussssss©
imagine een ritje over de wallen ;D ;D
dussssss©
-
Errrrrrrrruuuuuuggggggg Lekkere muziek trouwens bij al die filmpjes!
Freewheel Burning VET!
TBB
Freewheel Burning VET!
TBB
Filmpje zijn goed cool.
Helm is idd wel handig, maar dat regelen ze zelf maar...
Fietskoerier lijkt mee ook wel wat, maar dan niet in NY. A"dam is ook wel goed.
Helm is idd wel handig, maar dat regelen ze zelf maar...
Fietskoerier lijkt mee ook wel wat, maar dan niet in NY. A"dam is ook wel goed.
Jurriaan schreef:
te stom om een helm te dragen, te stom om remmen te nemen, te stom om te stoppen voor rood.
ieder jaar weer vinden er voornamelijk in NY doden plaats onde de koeriers
Natuurlijke selectie? ::) Inderdaad, remmen zouden veiliger zijn, en een helm sowieso, maar de filmpjes blijven leuk. Ik zou van z"n leven niet zo durven / willen fietsen. :-X
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
reden waarom die fietsen vaak geen versnellingen/remmen hebben, is omdat alles er gewoon af gerat wordt.... hun naven hebben doorsteek assen met bouten die ze gewoon helemaal rond maken, zodat je echt een tang nodig hebt om ze deraf te schroeven. alles wat enigzins loszit wordt er onmiddellijk afgevezen. die mannen lopen daar rond met een drietal massieve kettingen rond hun nek, waar ze dan hun fiets mee moeten vast leggen.
trouwens, fietskoeriers hebben in NY voorrang op alle andere verkeer (buiten politie en brandweer en zo), en zelfs als het groen is vertragen alle automobilisten en laten fietskoeriers door, omdat ze net als iedereen beseffen dat het de fietskoeriers zijn die de stad draaiende houden.
hoedanook blijft het geschift.
trouwens, fietskoeriers hebben in NY voorrang op alle andere verkeer (buiten politie en brandweer en zo), en zelfs als het groen is vertragen alle automobilisten en laten fietskoeriers door, omdat ze net als iedereen beseffen dat het de fietskoeriers zijn die de stad draaiende houden.
Drooze @ DirtE19 schreef:
en daar reageer ik graag op!
Ik organiseer bij deze een dergelijke tocht in Leiden
stad leent zich er uitstekend voor met bruggetjes steegjes trappen en vooral veel parken waar de stempelposten met het bier zijn
type bike zal me verder een worst zijn, want hoe meer zielen.....
hoe meer bier