Re:De Boet van de biker
Moderator:Beheerders
maw hoe ziet jullie werkplaats/fietsenhok eruit........
De mijne:
http://www.erikboschman.com/pictures/boet.mov
btw. dit is mijn eerste ge-editte video ::)
dusssss©
De mijne:
http://www.erikboschman.com/pictures/boet.mov
btw. dit is mijn eerste ge-editte video ::)
dusssss©
hahahahha, super idee
alles is zo netjes, bij mij is het net alsof er een bom is ontploft !
mwoah, ik heb net een nieuwe Boet, de mijne zag er waarschijnlijk uit zoals de jouwe nu, en ziet er over een tijdje weer uit alsof er een fragmentatiebom met fietsonderdelen in afgegaan is.Plons schreef: hahahahha, super idee
dussssss©
- Arnetteman
Mijn boet is mijn woning.
Ik heb geen schuur waar ik alles in op kan slaan.
Mijn XC en mijn SS hangen aan het plafond met een speciaal ophangsysteem. Mijn trekking staat voor de dichtgetimmerde schouw in de woonkamer, mijn 4X in aanbouw staat op de Tacx Cyclestand in de woonkamer en mijn racefiets staat bovenop mijn kledingkast in de slaapkamer.
Ik heb nog een stadsbarrel die in de gang op de kop staat omdat ie een lekke band heeft en ik nog geen zin heb gehad om die te plakken.
Verder staat gereedschap keurig opgeborgen in de kast en staan er naast de koelkast nog wat banden en wielen.
Niet veel bijzonders dus. Zal eens kijken of ik er een mooi shot van kan maken.
Ik heb geen schuur waar ik alles in op kan slaan.
Mijn XC en mijn SS hangen aan het plafond met een speciaal ophangsysteem. Mijn trekking staat voor de dichtgetimmerde schouw in de woonkamer, mijn 4X in aanbouw staat op de Tacx Cyclestand in de woonkamer en mijn racefiets staat bovenop mijn kledingkast in de slaapkamer.
Ik heb nog een stadsbarrel die in de gang op de kop staat omdat ie een lekke band heeft en ik nog geen zin heb gehad om die te plakken.
Verder staat gereedschap keurig opgeborgen in de kast en staan er naast de koelkast nog wat banden en wielen.
Niet veel bijzonders dus. Zal eens kijken of ik er een mooi shot van kan maken.
- Xircuit
- Contacteer:
Even wat geschoten:

Beetje rommelig, maar daar wordt aangewerkt (NOT). Ook nog wat zelfbevlekking boven de werkbank. :-*

Meer van het zelfde, maar dan van de andere kant. Genoeg ruimte om binnen te sleutelen en een radio, altijd belangrijk. Te veel losse onderdelen....

Beetje rommelig, maar daar wordt aangewerkt (NOT). Ook nog wat zelfbevlekking boven de werkbank. :-*

Meer van het zelfde, maar dan van de andere kant. Genoeg ruimte om binnen te sleutelen en een radio, altijd belangrijk. Te veel losse onderdelen....
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dit is mijn hokje
En mijn wielen maak hoekje in huis:
JJ

En mijn wielen maak hoekje in huis:

JJ
- Arnetteman
Die van Ruben wil je absoluut niet zien

Xircuit schreef:
Even wat geschoten:
Hmm en daar hoort deze op zolder staande bike nog bij...

@ JJ ruilen???
dussssss©
dussssss©
Mmmmmmm, hij kan als enige bij dat werkblad, denk ik...BOSS schreef: @ JJ ruilen???
dussssss©
Zo, dat is niet een onaardig hok.
Zal die van mij ook nog wel ff op de foto zetten.
Zal die van mij ook nog wel ff op de foto zetten.
mijn hok
Foto van mijn hok, ..............................onmogelijk. Krijg m"n fototoestel niet binnen.
Een topic waarvan ik denk: dat niemand er eerder opgekomen is ;D ;D
Mijn boet is niet veel soeps. Woon nog thuis en moet een mega klein schuurtje delen met 3 anderen dus dat betekend VOL.
Mijn boet is niet veel soeps. Woon nog thuis en moet een mega klein schuurtje delen met 3 anderen dus dat betekend VOL.
-
Schuur met afmetingen: 2,5 bij 3,5 met zoldertje.
Inrichting: 1 wasmachine, 1 vaatwasmachine, 4 tuinstoelen, keukentrap, boiler, tuingereedschap en houtopslag.
Fietszooi: werkbank 3 meter lang, pakweg 1,50 hoog met 2 verdiepingen planken erin zodat alle bakken met onderdelen gestald kunnen worden. gereedschap netjes aan planken aan de muur.
Fietsen: de tandem, de oldscool fully, de speelfiets, de SS-er, de vakantiefiets, de BP DH-er, de grote step staand.
Dan hangen er nog diverse velgen en wielen.
Op zolder liggen nog wat frames, alle banden, nog meer dozen en bakken met zooi, staan de stepslees (2 stuks), staat nog een 11-stedentochtstep.
De rest van het rollend materieel staat of hangt in woon- en slaapkamer, kelder (resterende 8 stuks...)
Plan is om grotere schuur erbij te betrekken.
TBB
Inrichting: 1 wasmachine, 1 vaatwasmachine, 4 tuinstoelen, keukentrap, boiler, tuingereedschap en houtopslag.
Fietszooi: werkbank 3 meter lang, pakweg 1,50 hoog met 2 verdiepingen planken erin zodat alle bakken met onderdelen gestald kunnen worden. gereedschap netjes aan planken aan de muur.
Fietsen: de tandem, de oldscool fully, de speelfiets, de SS-er, de vakantiefiets, de BP DH-er, de grote step staand.
Dan hangen er nog diverse velgen en wielen.
Op zolder liggen nog wat frames, alle banden, nog meer dozen en bakken met zooi, staan de stepslees (2 stuks), staat nog een 11-stedentochtstep.
De rest van het rollend materieel staat of hangt in woon- en slaapkamer, kelder (resterende 8 stuks...)
Plan is om grotere schuur erbij te betrekken.
TBB
Het fietsenhok is alleen een opbergruimte. Sleutelruimte? Bij mooi weer buiten, bij minder mooi weer onder de carport en "s winters gewoon in de woonkamer
De "solokant":
De "tandemkant":
Op de foto niet te zien: rechts naast de zwarte MTB hangt nog een Burley D"Lite aan het plafond.

De "solokant":
De "tandemkant":
Op de foto niet te zien: rechts naast de zwarte MTB hangt nog een Burley D"Lite aan het plafond.
-
ik heb de friste:

Zit jij altijd te schijten met je broek aan?????? Wat je fris noemt
dusssss©

dusssss©
-
nee joh.... ik ben mn fiets aan t poetsen...BOSS schreef: Zit jij altijd te schijten met je broek aan?????? Wat je fris noemt
dusssss©
..schijten doe ik namelijk in t fietsenhok..
Sir Gonz Lays.. schreef:
nee joh.... ik ben mn fiets aan t poetsen...
Met Ambi Pur.... wat zal je bike lekker ruiken...
Erikje
Sir Gonz Lays.. schreef:
nee joh.... ik ben mn fiets aan t poetsen...
Dat is wel nodig!!
Zit natuurlijk allemaal van die Haagse stront op!
Fijn zo"n bovenhuis.....halletje van 1 bij 2 meter waar twee mtb"s tegen het plafond hangen, een bmx op de grond staat en soms ook nog de stadsfiets van me pa....en sleutelen doe ik daar of voor op straat als het mooi weer is... :P alle onderdelen liggen op zolder, dus als je iets vergeet kan je weer 3 trappen omhoog lopen....(goed voor je conditie, dat dan weer wel
)

Hmm... Wil nu wel een foto schieten maar ivm verhuizing zal ik dat wel doen als het schuurtje op het nieuwe adres in orde is.
-
Bram heeft mijn schuur voor het laatst gezien met 2 bombproofs, een Giant XCX, een ligfiets, mn vrouw dr fiets, 3 losse frames, 10 [!!] 888R-en in doos, 10 velgen Sunn double track, 6 banden en 8000 spaken. Er is inmiddels bji gekomen een Ironhorse mkIII team, een 7p7 [Tanja wat ben ik blij dat ie ff bij jou staat] een Giant XTC en morgen een Sunday World Cup.
Hebben we het niet over de koelvries combi.
Afmeting 2,5x1,40 [serieus].
Kan er echt niet in sleutelen.
Vanaf 1 sep heb ik 5,5x3,5 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik kan weer ademhalen in me schuur.
E
Hebben we het niet over de koelvries combi.
Afmeting 2,5x1,40 [serieus].
Kan er echt niet in sleutelen.
Vanaf 1 sep heb ik 5,5x3,5 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik kan weer ademhalen in me schuur.

E